~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Woohoo [emoji1] nå kan vi si det høyt,! GRATULERER [emoji1][emoji1][emoji322][emoji322]
TUSEN TAKK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woohoo [emoji1] nå kan vi si det høyt,! GRATULERER [emoji1][emoji1][emoji322][emoji322]
Ja, det er en grunn til at jeg ikke burde ha tester liggende [emoji23]det er imponerende det
Det er vel lett for han å si, det er ikke han som skal gå 9 måneder [emoji23]Ja. Han håper jo helst på 2. Mens jeg vil kun ha 1. Tenk en tvillingmage på en som er 1.56 høy. Og 42 nå får graviditeten. Hehe
Det er vel lett for han å si, det er ikke han som skal gå 9 måneder [emoji23]
Blir hvertfall lettere for deg [emoji4]Ja det er det krysser alt jeg kan for at det kun er en
Kun en strek i dag og [emoji37]nå venter jeg til 10/11 dpo. Har egentlig begynt å miste håpet. Hadde vondt i ryggen og mensmurringer i natt [emoji17] men vi får se hva som skjer de kommende dagene.
Ingen tegn til tr enda men migrenen har gjort sitt inntog så da kommer nok TR i løpet av dagen tenker jeg
Ja Og attpåtil så fant jeg ut i går at jeg har lagt på meg 8 kg siden jeg og gubben fant tilbake til hverandre for 1,5 år siden.. etter fødselen i 2010 så brukte jeg 3 år på å gå ned 20 kg. Og nå har jeg vært uforsiktig å lagt på meg igjen jeg er ikke så veldig høy, bare 157 så jeg kan ikke veie nesten 70 kg. Sliter med knærne også og i begge svangerskapene mine så la jeg på meg 16 kg.Så kjedelig
Ja Og attpåtil så fant jeg ut i går at jeg har lagt på meg 8 kg siden jeg og gubben fant tilbake til hverandre for 1,5 år siden.. etter fødselen i 2010 så brukte jeg 3 år på å gå ned 20 kg. Og nå har jeg vært uforsiktig å lagt på meg igjen jeg er ikke så veldig høy, bare 157 så jeg kan ikke veie nesten 70 kg. Sliter med knærne også og i begge svangerskapene mine så la jeg på meg 16 kg.
Så den neste mnd så får jeg være streng med meg sjøl.. jeg får blant annet heller gå til butikken enn å kjøre[emoji23] og spise litt mindre av ting. Og null godt.
Sånn er jeg å.. kan ramle fort av igjen men jeg må bare for jeg ønsker ikke å havne der jeg var.. husker enda følelsen når jeg ikke fikk lukket igjen bunaden til konfirmasjonen til søsknene mine Nei , nå er det skjerpings[emoji4][emoji17]Det var da kjipern å finne ut av det i tillegg[emoji37]
Har strengt regime her også, etter en periode med elendig kosthold og mye godteri jevnt utover hele uka. Men når jeg først kommer i gang med å spise sunt, føler jeg meg mye bedre selv om vekta er mye den samme. men må sette inn en del viljestyrke, for jeg har lett for å "ramle utpå" igjen
Samme med meg. Når tenker du å ta første test?Så kjipt [emoji37]
Om du blir deppa av de negative testene, anbefaler jeg å vente [emoji173]️ det er derfor jeg prøver å vente så lenge som mulig, jeg blir så nedbrutt av negativ test, enda jeg veit at det bare kan være for tidlig. Murringer i mage og rygg kan også være graviditetstegn!
nei nei nei. Håper det bare er kroppen som tuller med deg!Ingen tegn til tr enda men migrenen har gjort sitt inntog så da kommer nok TR i løpet av dagen tenker jeg
Tusen takk for alle gratulasjonene skulle vente med å ta en digital til helgen. Men det klarte jeg ikke. Så i dag våknet jeg til denne
Håper jeg å..nei nei nei. Håper det bare er kroppen som tuller med deg!
Åå, gratulerer!!! Fantastisk[emoji92] Hvor mange dpo er du nå?
Her er jeg på 7dpo og tempen er fortsatt høy, ingen symptomer. [emoji111]
Ja, jeg får vente nå. Blir mer nedbrutt enn jeg hadde trodd. Nå er det påskeferie og kos, får vente til helgen nå..Så kjipt [emoji37]
Om du blir deppa av de negative testene, anbefaler jeg å vente [emoji173]️ det er derfor jeg prøver å vente så lenge som mulig, jeg blir så nedbrutt av negativ test, enda jeg veit at det bare kan være for tidlig. Murringer i mage og rygg kan også være graviditetstegn!
Syns jeg skimter noe på det øverste bilde
Gratulerer!!!Tusen takk for alle gratulasjonene skulle vente med å ta en digital til helgen. Men det klarte jeg ikke. Så i dag våknet jeg til denne