❤IKM uke 16❤

Tusen takk for alle gratulasjonene :) skulle vente med å ta en digital til helgen. Men det klarte jeg ikke. Så i dag våknet jeg til denne :)

0b982aac456645860af15bb218ba570a.jpg

Fantastisk!! Gratulerer igjen :) :)

Samme med meg. Når tenker du å ta første test?

Skal prøve å vente heeelt til tirsdag :O
Har noen tester som ligger å brenner i skapet her nå, men det er RFSU så jeg veit at det er nytteløst å få utslag på dem tidlig uansett. Men har bestemt at de testene ikke blir med på påskeferie, så da blir første mulighet for morgenurintest tirsdagen.

Skal prøve å vente heeelt til tirsdag :O
Har noen tester som ligger å brenner i skapet her nå, men det er RFSU så jeg veit at det er nytteløst å få utslag på dem tidlig uansett. Men har bestemt at de testene ikke blir med på påskeferie, så da blir første mulighet for morgenurintest tirsdagen.
Å så smart [emoji4][emoji106] du er flink!

Persillebrille - PP2 - B1 - EL 02.03 - IKM 16.04

(TR kommer senere pga Crinone, ila uke 16 tenker jeg)

Neeeeeeeei [emoji37][emoji170][emoji170] neste gang går det!
Ja, neste gang skal det gå om vi så må holde oss i senga hele helga jeg er fruktbar[emoji23][emoji23] vi har barnefri i kveld så nå skal vi på kino og se på fast and furious og herlige Vin Diesel[emoji173][emoji173] så får trøste meg med det[emoji4]

Ja, neste gang skal det gå om vi så må holde oss i senga hele helga jeg er fruktbar[emoji23][emoji23] vi har barnefri i kveld så nå skal vi på kino og se på fast and furious og herlige Vin Diesel[emoji173][emoji173] så får trøste meg med det[emoji4]
Ja så bra! Det hørtes veldig koselig ut! Gid plan [emoji4][emoji106] kanskje vi ender opp i samme ikm gruppe neste måned [emoji170]

Back
Topp