~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Jeg tenkte også med en gang at jeg så noe på det øverste bildet
Og jaggu var det noe der helt sylt at første positive testen kom 7dpo og i tillegg på kveldsurinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenkte også med en gang at jeg så noe på det øverste bildet
Gratulerer!!!
Tusen takk for alle gratulasjonene skulle vente med å ta en digital til helgen. Men det klarte jeg ikke. Så i dag våknet jeg til denne
Samme med meg. Når tenker du å ta første test?
Ja, jeg får vente nå. Blir mer nedbrutt enn jeg hadde trodd. Nå er det påskeferie og kos, får vente til helgen nå..
Ja, jeg støtter å vente om du klarer, det er så skuff med negativ test [emoji37] jeg prøver alt jeg kan å vente til ikm jeg nå...Har så lyst å teste, men livredd for å bli skuffet. Satser på å vente til mandag
Å så smart [emoji4][emoji106] du er flink!Skal prøve å vente heeelt til tirsdag :O
Har noen tester som ligger å brenner i skapet her nå, men det er RFSU så jeg veit at det er nytteløst å få utslag på dem tidlig uansett. Men har bestemt at de testene ikke blir med på påskeferie, så da blir første mulighet for morgenurintest tirsdagen.
Har så lyst å teste, men livredd for å bli skuffet. Satser på å vente til mandag
Ventingen går utmerket her[emoji16] 8dpo idag. Og forrige pp begynte jeg å spotte på denne dagen. Men da hadde jeg hatt mens murringer i 3 dager i forveien. Det har jeg heldigvis ikke hatt nå[emoji16]
Hvordan går det med ventingen?
Neeeeeeeei [emoji37][emoji170][emoji170] neste gang går det!Da kom første tegnet på dopapiret.. da var det bare å gå inn i en ny pp..
Ja, neste gang skal det gå om vi så må holde oss i senga hele helga jeg er fruktbar[emoji23][emoji23] vi har barnefri i kveld så nå skal vi på kino og se på fast and furious og herlige Vin Diesel[emoji173][emoji173] så får trøste meg med det[emoji4]Neeeeeeeei [emoji37][emoji170][emoji170] neste gang går det!
Ja så bra! Det hørtes veldig koselig ut! Gid plan [emoji4][emoji106] kanskje vi ender opp i samme ikm gruppe neste måned [emoji170]Ja, neste gang skal det gå om vi så må holde oss i senga hele helga jeg er fruktbar[emoji23][emoji23] vi har barnefri i kveld så nå skal vi på kino og se på fast and furious og herlige Vin Diesel[emoji173][emoji173] så får trøste meg med det[emoji4]
Jepp[emoji4] da har vi en plan[emoji4]Ja så bra! Det hørtes veldig koselig ut! Gid plan [emoji4][emoji106] kanskje vi ender opp i samme ikm gruppe neste måned [emoji170]
Huff... [emoji20] Ser fram til en 2018 baby da [emoji4]Da kom første tegnet på dopapiret.. da var det bare å gå inn i en ny pp..
Ja, får gjøre det[emoji4]Huff... [emoji20] Ser fram til en 2018 baby da [emoji4]