❤IKM uke 16❤

Ja, satser på det jeg også [emoji1]
Jeg fikk i alle fall bekreftet mistanken om at jeg ikke har el hver mnd [emoji14]

Lurt! Jeg har også mistanke om at jeg heller ikke har el hver mnd og har begynt å tempe nå :) Deilig å ha litt kontroll :D

Lurt! Jeg har også mistanke om at jeg heller ikke har el hver mnd og har begynt å tempe nå :) Deilig å ha litt kontroll :D
Ja, veldig deilig å få det bekreftet eller avkreftet! Sånn sett er det helt supert med temping :D

Hmm, er på CD25 idag, 9dpo ifølge tempingen. Har ikke hatt noe særlig med symptomer siden EL, så har ikke helt hatt trua, på tross av at vi traff spot on med aksjer, men nå dukket det opp noe lys rosa på dopapiret! Enten er det TR som er veeeeldig tidlig ute, jmf forrige syklus på 36 dager, eller så er det... noe annet? Åneiii, nå får jeg skikkelig forhåpninger:wacky:

Hmm, er på CD25 idag, 9dpo ifølge tempingen. Har ikke hatt noe særlig med symptomer siden EL, så har ikke helt hatt trua, på tross av at vi traff spot on med aksjer, men nå dukket det opp noe lys rosa på dopapiret! Enten er det TR som er veeeeldig tidlig ute, jmf forrige syklus på 36 dager, eller så er det... noe annet? Åneiii, nå får jeg skikkelig forhåpninger

Spennende [emoji16][emoji16]

Hmm, er på CD25 idag, 9dpo ifølge tempingen. Har ikke hatt noe særlig med symptomer siden EL, så har ikke helt hatt trua, på tross av at vi traff spot on med aksjer, men nå dukket det opp noe lys rosa på dopapiret! Enten er det TR som er veeeeldig tidlig ute, jmf forrige syklus på 36 dager, eller så er det... noe annet? Åneiii, nå får jeg skikkelig forhåpninger:wacky:

Så spennende [emoji1] krysser fingrene for at det ikke er TR [emoji4]

Så spennende
emoji1.png
krysser fingrene for at det ikke er TR
emoji4.png

Jaa!:) TR pleier å begynne med brunlig spotting for min del, ikke rosa.. Jajaja, nå må jeg ikke jazze meg helt opp her nå, haha:joyful:

Ehm... hva tror dere? Tok en i morges, skimtet en svak strek men tenkte det var skygge, er jo såvidt meg bekjent bare 7dpo i dag. Kanskje 8. Men testetøsa vettø, hun klarer ikke holde seg! Tok disse i kveld.
Er jeg helt på bærtur? Det er jo alltid vanskelig å få frem på bilder men til og med gubben så streker og det sier i grunn mye [emoji23][emoji23]

3ea7ec62670a41fc9cb55688d91d17bc.jpg
5bf8b363892d7a0dacae0ef4d62a7cdf.jpg

Ehm... hva tror dere? Tok en i morges, skimtet en svak strek men tenkte det var skygge, er jo såvidt meg bekjent bare 7dpo i dag. Kanskje 8. Men testetøsa vettø, hun klarer ikke holde seg! Tok disse i kveld.
Er jeg helt på bærtur? Det er jo alltid vanskelig å få frem på bilder men til og med gubben så streker og det sier i grunn mye [emoji23][emoji23]

Forøvrig var EL testen knallpositiv. Det har den alltid vært når jeg er gravid. Men who knows altså...

Ser streker på begge to jeg! Spennende! [emoji1]

jeg ser :) din var litt sterkere en min 7/8 dpo :)

Tydelige streker! Og til og med 7/8 dpo! Gratulerer :) :)

Dette tør jeg ikke å tro på før de blir sterkere [emoji85] men det er ikke så rart med alle mine SA. Men krysser fingrene [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

ja de fleste får jo helst positivt med ikm :) syns du har vært veldig flink å holde deg
Har både lyst og ikke lyst til å teste...[emoji58]
Har lyst å se om jeg tolker kroppen riktig og at testen viser positivt men igjen vet jeg at kroppen er veldig flink å "late som" og før at testen er negativt [emoji37]

Lister meg inn her, IKM 21.4, PP 4 :) tanken var å late som ingenting denne runden, og bli positivt overrasket om noe er i gjerde ;-) men etterhvert som dpo dagene går, så kjenner jeg det ikke er lett å holde tankene unna gitt! 8 dpo i dag, og for 2 dager siden hadde jeg noen voldsomme murringer som forplantet seg helt ned i ene låret, spent på om det kunne være et tegn på noe, trodde TR kom veldig tidlig, men dagen etter var det borte, og nå merker jeg ingenting. Spennende :-)

Ser at noen her allerede har fått positiv test, gratulerer så mye :-) og noen har fått ublidt besøk... Så veldig kjedelig! Følger spent med videre og håper på mange fine streker til uka :-) prøver å overse testetrangen her, neimen ikke lett ;-)

Så spennende. Jeg hadde samme 5 dpo[emoji85] så spent på testen nå;)

Du er gravid!!!![emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Back
Topp