~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Hvis ikke tr kommet da, for den kom etter 27 dager sist [emoji53] og det vil si på tirsdagen [emoji20]
får håpe hun holder seg langt vekk. klarer du ikke å snike deg vekk å ta en test i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis ikke tr kommet da, for den kom etter 27 dager sist [emoji53] og det vil si på tirsdagen [emoji20]
Det håper jeg og [emoji4]får håpe hun holder seg langt vekk. klarer du ikke å snike deg vekk å ta en test i helgen?
Det håper jeg og [emoji4]
Klarer vel det sikkert, men skal samt jobbe resten av uken samt helg [emoji20] men tester ikke før jeg vet at det er grunn for det. Så vi får se. Hvis det blir det på søndagen [emoji4] da er jeg hjemme på dagtid [emoji4]
Tusen takk [emoji4] har samt en gubbe her som hjelper meg til å holde meg. For han vil være med å se på testene, og han sier også at det er ikke noe vits før det er grunn til det. Liker ikke å bli skuffet at det er negativt [emoji4] dermed holder vi oss så lenge som vi kan [emoji4]du er flink å holde deg jeg hadde ikke annen grunn til å teste enn at testene lå i skapet og ropte på meg. hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke var sjans denne pp, pga for tynn slimhinne.
Tusen takk [emoji4] har samt en gubbe her som hjelper meg til å holde meg. For han vil være med å se på testene, og han sier også at det er ikke noe vits før det er grunn til det. Liker ikke å bli skuffet at det er negativt [emoji4] dermed holder vi oss så lenge som vi kan [emoji4]
Har lagt testene litt langt unna så ser dem ikke så vanskelig å flytte trangen [emoji4]
Man skal aldri si aldri [emoji8]
Å så fint [emoji4][emoji170][emoji106]da er du veldig flink, skulle ønske jeg var like flink. min mann er på jobb, så jeg skal holde det skjult til han kommer hjem. har sagt at han fikk pakke i posten i dag, så han tror han har fått påskepakke fra jobben, for det pleier de å få hvert år. men har kjøpt en pappa ramme og tenkte å kjøpe noe babyklær og testen. så får han den når han kommer hjem
Det håper jeg også.Tusen takk håper dere alle kommer etter en etter en
det er imponerende detEr det nå jeg skal fortelle at jeg sikkert har brukt mellom 30-40 el-tester denne PP og 2 graviditetstester (selv om jeg ikke en gang vet om jeg har hatt EL enda)? [emoji23]
Du må ikke teste så tidlig! Vent noen dager nå Krysser fingrene for at strekene dukker oppKun en strek i dag og [emoji37]nå venter jeg til 10/11 dpo. Har egentlig begynt å miste håpet. Hadde vondt i ryggen og mensmurringer i natt [emoji17] men vi får se hva som skjer de kommende dagene.
Nei det er sant! Det er jo tidlig fortsatt! jeg prøver å ente til 10 dpo nå, det er fredag..Du må ikke teste så tidlig! Vent noen dager nå Krysser fingrene for at strekene dukker opp
Det er nok lurt Lett for å mist håpet når en får nok negative testerNei det er sant! Det er jo tidlig fortsatt! jeg prøver å ente til 10 dpo nå, det er fredag..
Ja! Det er virkelig det, man mister alt håp selv om man vet det er for tidlig..Det er nok lurt Lett for å mist håpet når en får nok negative tester
Jeg gikk på den smellen sist. Og det kjenner jeg at jeg ikke orker denne gangen Vender å snur på disse testene, og troooor man ser noeJa! Det er virkelig det, man mister alt håp selv om man vet det er for tidlig..
Tusen takk for alle gratulasjonene skulle vente med å ta en digital til helgen. Men det klarte jeg ikke. Så i dag våknet jeg til denne
HERLIG
Gratulerer nok en gang
Så koselig da [emoji4] min er like nervøs når han skal se på testen [emoji4] artig å se på egentlig. [emoji23]da er du veldig flink, skulle ønske jeg var like flink. min mann er på jobb, så jeg skal holde det skjult til han kommer hjem. har sagt at han fikk pakke i posten i dag, så han tror han har fått påskepakke fra jobben, for det pleier de å få hvert år. men har kjøpt en pappa ramme og tenkte å kjøpe noe babyklær og testen. så får han den når han kommer hjem
Woohoo [emoji1] nå kan vi si det høyt,! GRATULERER [emoji1][emoji1][emoji322][emoji322]HERLIG
Gratulerer nok en gang
Så koselig da [emoji4] min er like nervøs når han skal se på testen [emoji4] artig å se på egentlig. [emoji23]
Blir artig å høre hvordan han tar det [emoji4] vet han han det kan være mulighet til 2 da?