❤IKM uke 16❤

Det står på den linken at man får svar på testen i løpet av 5 minutter. Har dessverre ingen erfaring med de testene selv.

Åja, ser det nå :) takk :)

Har ikke startet prøvinga enda, men må inn å snike litt her for å se på testene deres ;)

Forventer mens selv neste uke, så litt moro å følge med på dere. Håper det blir mange positive tester ♡

Om du ser noe der. Så ser du garantert noe på testen jeg tok nå. Snakk om økning på under 3 timer.

81cd8ee6bd1181885038db803e722bfc.png
Tenk at det kan være så stor økning på så kort tid!!! Når tar du neste?

Ja [emoji4][emoji106] hvilken dag?
Onsdag eller lørdag ifølge ff. Avhengig av om EL-testen min faktisk var positiv eller ikke [emoji14]

Første syklus jeg temper etter fødsel i desember, og skal hoppe over en syklus til, så spent på om hvordan kroppen oppfører seg. Greit med litt kartlegging :D

Åå, dette er så spennende:)
Melder om mye murringer her i dag. Kjennes ut som tr er på vei hele tiden, men kun hvitgul utflod som lurer meg :p krysser fingra for at det fortsetter sånn, og tr holder seg borte.

Onsdag eller lørdag ifølge ff. Avhengig av om EL-testen min faktisk var positiv eller ikke [emoji14]

Første syklus jeg temper etter fødsel i desember, og skal hoppe over en syklus til, så spent på om hvordan kroppen oppfører seg. Greit med litt kartlegging :D
Ja lurt! Jeg tror det tok 3-4 måneder før min syklus var i orden igjen...

Åå, dette er så spennende:)
Melder om mye murringer her i dag. Kjennes ut som tr er på vei hele tiden, men kun hvitgul utflod som lurer meg [emoji14] krysser fingra for at det fortsetter sånn, og tr holder seg borte.
Spennende, har litt murring men ikke mye hvittgul utflod her, svært minimalt egentlig [emoji53]

Spennende, har litt murring men ikke mye hvittgul utflod her, svært minimalt egentlig [emoji53]
Her er det ingen murring, og bare hvit utflod. Ikke så mye.. Føler meg oppblåst. Og sulten. Og trøtt [emoji42]. Det må jo ikke være symptom det da.. Kjenner dere noen flere symptomer?

Her er det ingen murring, og bare hvit utflod. Ikke så mye.. Føler meg oppblåst. Og sulten. Og trøtt [emoji42]. Det må jo ikke være symptom det da.. Kjenner dere noen flere symptomer?
Oppblåst, sulten og trøtt er jeg og. Måle faktisk magen i går og var 4 cm større bilde omkrets en vanlig [emoji85]

Jeg begynte å få murringer i går og har det i dag også.. Har ikke ikm før neste uke men skulle ikke forundre meg om TR er på vei:(

Ja lurt! Jeg tror det tok 3-4 måneder før min syklus var i orden igjen...
Ser ut til å bli litt kortere nå enn sist syklus, men den var helt etter boka:)

Back
Topp