❤IKM uke 16❤

Å så bra at kroppen er i orden igjen! Huff så trist at du også mistet [emoji178] det er ikke lenge siden! Da fikk du tr igjen ganske kjapt etter fødsel da? Tror det var noe sånt for meg også.. Kanskje det var i begynnelsen av desember, ca 5 uker etter

Ja, det blir spennende å se fremover nå [emoji119]

Nei, det er ikke så lenge siden. Men jammen føles det ut som et halvt år har gått siden hun ble født.
Ja, jeg tror jeg har vært heldig med å få syklusen i orden raskt :) håper jeg er heldig å bli gravid raskt også. De siste ukene synes jeg det har gått bedre sånn sorgmessig, så kjenner meg klar for et nytt svangerskap. Og håper du har blitt gravid nå, det fortjener du [emoji177]
Unner såklart alle som ønsker et barn å bli gravide, men det er nå uansett et helt spesielt vondt savn som oppstår når man mister babyen sin. [emoji177]

Da klarte ikke jeg å holde meg lengre. Måtte ta en til i kveld. Skikkelig testetøs. Ikke lett å låse hun inn i skapet. Er 6/7 dpo i dag. Og det kom en ultra ultra svak strek. Så svak at den ikke kom med på bildene. Men kan legge ut bildene jeg tok :).

78db396387e2ea6b32f30771f8690800.png

eaf6d19270bc81bde1b26c600bddf5f7.jpg

Da klarte ikke jeg å holde meg lengre. Måtte ta en til i kveld. Skikkelig testetøs. Ikke lett å låse hun inn i skapet. Er 6/7 dpo i dag. Og det kom en ultra ultra svak strek. Så svak at den ikke kom med på bildene. Men kan legge ut bildene jeg tok :).

Syns jeg skimter noe på det øverste bilde :)

Ååå så spennende!!! håper den er sterkere i morgen

Jeg tok en test i dag jeg og. 7dpo. Den var heeeeeeeelt hvit, ingen antydning til strek. Det ble litt hektisk i dag tidlig, så jeg rakk ikke ta bilde..

81a7215220e15d7ef9c18966c1aa67dd.jpg

Det var dagens 7dpo test.. Hadde visst klart å få den med meg i veska [emoji106] håper det bare er for tidlig og at det kommer en svak strek om noen dager..

Satser på flere streker her etter hvert :D [emoji172]
Jeg har testa blenda 10 dpo og positivt 12 dpo før, så prøver å holde meg til over helga. Tenkte at det blir lett, for jeg har jo ingen tester i huset. Men, da jeg rydda på badet i går fant jeg ikke mindre enn FEM tester, så dette blir en prøvelse :p [emoji38]

Satser på flere streker her etter hvert :D [emoji172]
Jeg har testa blenda 10 dpo og positivt 12 dpo før, så prøver å holde meg til over helga. Tenkte at det blir lett, for jeg har jo ingen tester i huset. Men, da jeg rydda på badet i går fant jeg ikke mindre enn FEM tester, så dette blir en prøvelse [emoji14] [emoji38]
Ha ha [emoji23] 5 tester ja [emoji27] ja, takk for at du sa det, helt uten antydning 10 dpo, det er da 4 dager før forventer mens? Også positivt 2 dager før ikm?

Blir spennende å se i dag :) :)

Tatt ny nå. Pitte pitte litt sterkere i dag :) men klarer ikke å få det med på bildet. Skal prøve å ta en til litt seinere og prøve å se om jeg får bedre bilde :)

Ååå så spennende!!! håper den er sterkere i morgen

I dag var den pitte pitte litt sterkere. Var lettere å se at den er rosa og ikke grå. Men kan jo ennå være kjemisk. Så jubler ikke ennå.

Tatt ny nå. Pitte pitte litt sterkere i dag :) men klarer ikke å få det med på bildet. Skal prøve å ta en til litt seinere og prøve å se om jeg får bedre bilde :)

I dag var den pitte pitte litt sterkere. Var lettere å se at den er rosa og ikke grå. Men kan jo ennå være kjemisk. Så jubler ikke ennå.
Nei, skjønner! Gleder meg til å se bilde.

Ha ha [emoji23] 5 tester ja [emoji27] ja, takk for at du sa det, helt uten antydning 10 dpo, det er da 4 dager før forventer mens? Også positivt 2 dager før ikm?

Ja, det var ingen strek 4 dager før TR, og ganske tydelig to dager senere. Det er jo mange som får utslag 10 dpo, men ikke alle ;)

Back
Topp