❤IKM uke 16❤

Fikk akutt lyst til å teste i dag [emoji44]
Men vet det det ikke er noe vits, for jeg er bare 4/5 dpo.
Men har så lyst!!!! [emoji33]

Jeg røk på en smell i dag. Kun 6/7 dpo. Negativ så klart. Men tenker det ikke er krise. Har så utrolig mange tester liggende. Men hørt mye negativt om noe step sine fra eBay. At de er litt treg å slå ut

Jeg røk på en smell i dag. Kun 6/7 dpo. Negativ så klart. Men tenker det ikke er krise. Har så utrolig mange tester liggende. Men hørt mye negativt om noe step sine fra eBay. At de er litt treg å slå ut
Har bare 2 cb plus og 2 cb digital, vil ikke ha flere [emoji20] prøver å holde inne testetøsa men den kom litt fram idag.

Å jeg vet!! Jeg er 6dpo i dag og har allerede testa 2 ganger, 3 og 5 dpo [emoji23] det er jo ingen vits som du sier! Og hvis den er antydning til positiv så kan man kanskje ikke stole helt på det uansett.. Jeg skal prøve å holde meg nå, til 10 dpo. Vi må holde ut!! [emoji170][emoji4][emoji106]

Ja er ikke lett å holde seg. Jeg bestilte fra komplett apotek i går. Men når de kommer. Så er jeg vel 9/10 dpo. Så da er det vel lov å ta en cb test :)
Var innpå for å bestille men gjorde det ikke [emoji87] har ikke så mye penger å rutte med nå så må bare holde meg litt i tøylene [emoji85]

Ja ok, men det er veldig likt meg, jeg hadde positiv El test 3. og 4. Så da er vel El ca 5. Så jeg sa feil, det er 14 dpo på mandag da, 10 dpo på fredag.

Ja ok, men det er veldig likt meg, jeg hadde positiv El test 3. og 4. Så da er vel El ca 5. Så jeg sa feil, det er 14 dpo på mandag da, 10 dpo på fredag.
Har litt lyst til å teste etter el jeg og men tar det på vanlig måten foreløpig. Gjorde det samme med gutten og funket da [emoji4] og er bare i pp2 så går bra enda [emoji4]
Men heldig da, at du kunne framskynde dpo dagene [emoji1] blir test på fredag da [emoji6]

Ja, det gikk første gang uten tester hos meg også. Har ikke gått med tester nå andre gangen [emoji6] er i pp4. Jaa [emoji119] test på fredag, jeg nå klare å holde meg!

Har litt lyst til å teste etter el jeg og men tar det på vanlig måten foreløpig. Gjorde det samme med gutten og funket da [emoji4] og er bare i pp2 så går bra enda [emoji4]
Men heldig da, at du kunne framskynde dpo dagene [emoji1] blir test på fredag da [emoji6]
Når tenker du å teste igjen?

Ja, det gikk første gang uten tester hos meg også. Har ikke gått med tester nå andre gangen [emoji6] er i pp4. Jaa [emoji119] test på fredag, jeg nå klare å holde meg!
Håper bare at det går fortere denne gangen enn da og ikke å ha en sa først [emoji20]
Gleder meg til å se test på fredag [emoji1]

Back
Topp