Håpet jeg og [emoji1] tr kan bare gå å legge seg [emoji1]Ja, krysser fingrene for det! Jaaa [emoji4] håper tr ikke kommer og det blir testing på deg over helgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet jeg og [emoji1] tr kan bare gå å legge seg [emoji1]Ja, krysser fingrene for det! Jaaa [emoji4] håper tr ikke kommer og det blir testing på deg over helgen!
Bilde er obligatorisk [emoji1]Det er nok fare for at det ryker en test før fredag og [emoji23][emoji38]
Så håper vi på 2 fine streker [emoji1]Jaa! Absolutt!
Godt at vi er flere [emoji4][emoji106] har du kjent noen symptomer?Å, kjenner meg igjen! Har såå lyst til å teste allerede jeg også, men veit det er for tidlig. Heldigvis har jeg ingen tester liggende. Er litt usikker på når EL var, det kan ha vært for mellom 8 og 4 dager siden. Så prøver å holde meg til mandag om 1 uke :O
Symptomjakten er uansett i gang da.
Godt at vi er flere [emoji4][emoji106] har du kjent noen symptomer?
Jada, masse [emoji23] [emoji23] har hatt mer EL-slim enn vanlig, noe brun/rosa utflod i forrige uke, gått over til hvit, kremaktig utflod nå. Siste par dagene er det en del murringer, også har jeg våknet tidligere enn vanlig om morgenen for å tisse siden fredag. Forrige svangerskap begynte jeg å våkne i 5/6-tida sånn 9dpo, så det var første tegn da.
Blir spennende å se, men alt dette KAN jo også være vanlige symptomer i dpo uansett, så prøver å ikke ha for høye forhåpninger. Kan jo være syklusen jobber med å stabilisere seg også. Men dette med dårligere blære pleier jeg ikke å ha utenom svangerskap da.
Hva med deg?
Ååå så spennende!!! Dette lover godt! Jeg hadde på lørdag bittelitt brunlig utflod - og tenkte: nå kommer tr [emoji26] Men har ikke hatt noe siden! Heldigvis [emoji4]. Hadde en del stikking i magen og veldig øm på høyre side rundt El. Veldig sulten, og trøtt.Jada, masse [emoji23] [emoji23] har hatt mer EL-slim enn vanlig, noe brun/rosa utflod i forrige uke, gått over til hvit, kremaktig utflod nå. Siste par dagene er det en del murringer, også har jeg våknet tidligere enn vanlig om morgenen for å tisse siden fredag. Forrige svangerskap begynte jeg å våkne i 5/6-tida sånn 9dpo, så det var første tegn da.
Blir spennende å se, men alt dette KAN jo også være vanlige symptomer i dpo uansett, så prøver å ikke ha for høye forhåpninger. Kan jo være syklusen jobber med å stabilisere seg også. Men dette med dårligere blære pleier jeg ikke å ha utenom svangerskap da.
Hva med deg?
Pengene her har blitt brukt på tannlege i de siste månedene så skal bli godt å ha litt til gode nå [emoji1]
Det håper jeg og [emoji1] at hele uke 16 blir fullt med 2 streker [emoji1]Ja er ikke akkurat billig å gå til tannlegen. Ja det skjønner jeg godt at skal bli deilig så håper jeg det snart blir mange positive tester
Det håper jeg og [emoji1] at hele uke 16 blir fullt med 2 streker [emoji1]
Åå, er sjanse for å få tvillinger? [emoji4]Ja det hadde vært veldig kjekt. Om jeg får to streker så blir det spennende å se om det er en eller to der inne
Åå, er sjanse for å få tvillinger? [emoji4]
Oi [emoji4] spennende...Ja gyn sa det når jeg var der. For eggene mine utviklet seg helt likt. Så var en sjanse for at begge ville slippe samtidig. De var så like at han ikke klarte å se at ett var mer dominerende enn det andre. Og fått beskjed av andre gyn at jeg slipper to egg enkelte sykluser.
For meg kan det hende at symptomene bare er tegn på at syklusen er skikkelig i gang etter at vi mista jenta i magen i oktober i fjor. Har hatt korte sykluser (25 dager ca) uten positiv el-test siden januar, men denne måneden fikk jeg positiv El test for 6 dager siden og syklusen skal vare i 33 dager. Så nå er jeg ganske sikker på at kroppen er i orden igjen! Så håper jeg at det går denne gangen [emoji175] det er så hyggelig å ha noen å dele denne.............. Dpo perioden med!!
Oi [emoji4] spennende...
Å så bra at kroppen er i orden igjen! Huff så trist at du også mistet [emoji178] det er ikke lenge siden! Da fikk du tr igjen ganske kjapt etter fødsel da? Tror det var noe sånt for meg også.. Kanskje det var i begynnelsen av desember, ca 5 uker etterSå trist at du mistet jenta di [emoji177] jeg mistet også min jente i februar, så det kan godt være bare tegn på stabilisering her også. Men fikk første TR 4 uker og 5 dager etter fødsel, og EL har kommet til normal tidspunkt (tror jeg da, har jo ikke heelt kontroll siden jeg ikke tok noen tester), så det virker som at jeg har gått tilbake til min gamle syklus på 30/32 dager.
Men synes tida fram til test går sååååå seint, så fint å dele med noen her