~allegodetingerfire~
Elsker forumet
6 dpo i dag. Ingen tegn på noe. Ikke en gang murringer som jeg har pleid å ha de andre pp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpo i dag. Ingen tegn på noe. Ikke en gang murringer som jeg har pleid å ha de andre pp.
Hatt litt murring men føler meg mest oppblåst [emoji18]6 dpo i dag. Ingen tegn på noe. Ikke en gang murringer som jeg har pleid å ha de andre pp.
Kan være et bra tegn det
Hatt litt murring men føler meg mest oppblåst [emoji18]
Melder meg inn her, da jeg tror jeg har hatt EL en gang denne uka.
IKM 19/4 - PP1 etter Dødfødsel
Huff så forferdelig trist at dere har opplevd dødfødsel <3 kondolerer. <3
Kanskje, men får se [emoji4]Flere som tenker å svi av en test påskehelgen?
Flere som tenker å svi av en test påskehelgen?
Flere som tenker å svi av en test påskehelgen?
Melder meg inn her, da jeg tror jeg har hatt EL en gang denne uka.
IKM 19/4 - PP1 etter Dødfødsel
Så trist å høre [emoji173]️
Lykke til [emoji8]
Oh yes [emoji6] hvertfall en. Har ikm dagen etter andre påskedagFlere som tenker å svi av en test påskehelgen?
Samme herSøndagen går det nok en test hos meg
Vil jo egentlig være 10dpo på søndagen [emoji57]Flere som tenker å svi av en test påskehelgen?
Jeg tror jeg ville fult 6dpo. Da risikerer du i hvert fall å ikke teste for tidlig. Egget skal ha tid til å feste seg ogsåI morgen er jeg 8 dpo. Så kanskje jeg svir av en
Men vet ikke helt hvor jeg skal telle fra. I følge ff teller den 1dpo samme dag jeg fikk første negative test. Så den sier 7 dpo i dag. Teller jeg fra dagen etter negativ. Er jeg 6 dpo. Hva som er mest normalt