..spireliten..
Forumet er livet
Da kan jeg også skrives opp på listen.
..spireliten.. PP3 B3 El 05.04 IKM 19.04
..spireliten.. PP3 B3 El 05.04 IKM 19.04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobbaDa tror jeg at jeg har lagt inn alle på lista, men gi meg gjerne et lite pip dersom jeg har glemt noen eller det er noen endringer
TakkBra jobba
Så spennende1 dpo etter inseminasjon. Kjenner symptomer allerede [emoji85]
Da tror jeg at jeg har lagt inn alle på lista, men gi meg gjerne et lite pip dersom jeg har glemt noen eller det er noen endringer
1 dpo idag[emoji1380][emoji1380][emoji1380]
Jippi jeg er kommet til 4 dpo. Ikke at det har så mye å si. Har null tro for at det har gått denne måneden
Hvorfor det? Viktig å holde troen oppe
Ananas til lunch idag
Siden slimhinnen kun var 2-3 mm 5 dager før el. Så han sa den var for tynn. Så egget klarer ikke å feste seg. Men alt er jo mulig. Så får bare se. Om det stemmer at den vokser 1 mm pr døgn. Så kom den kanskje opp i 8mm til selve el. Men tror min vokser seinere
Sniker litt
Jeg var hos gynekologen ca 4 dager etter el. Da var slimhinnen min 2-3 mm tykk og hun sa at det var lite sannsynlig at vi ble gravid denne mnd. 7 dager senere fikk jeg positiv test, og gutten vår ligger ved siden av meg og sover nå <3
Alt er mulig lykke til!
Da er du lagt inn på listaHiver meg inn her, ikm på mandagen.
Pp 3 etter kjemisk
Da er du også på listaHei! Jeg kan skrives opp, PP1 (etter sa) eggløsning ca 5/6.april med ikm 20.4
Beklager! Nå er du på lista i alle fallDu har glemt meg.
~allegodetingerfire~ - pp3 - B4 - ikm 17.04
Koselig å få flere inn til oss da [emoji4]Jeg blir med her og jeg [emoji4][emoji170] jeg er i ikm uke 15 også, men etter sen El test tror jeg kanskje jeg havner her!
Silja88 - pp4 - El 3.4 - ikm 17.4
Siden slimhinnen kun var 2-3 mm 5 dager før el. Så han sa den var for tynn. Så egget klarer ikke å feste seg. Men alt er jo mulig. Så får bare se. Om det stemmer at den vokser 1 mm pr døgn. Så kom den kanskje opp i 8mm til selve el. Men tror min vokser seinere