❤IKM uke 16❤

Da tror jeg at jeg har lagt inn alle på lista, men gi meg gjerne et lite pip dersom jeg har glemt noen eller det er noen endringer :)

Hiver meg inn her, ikm på mandagen.
Pp 3 etter kjemisk

Hei! Jeg kan skrives opp, PP1 (etter sa) eggløsning ca 5/6.april med ikm 20.4 :)

Jippi :) jeg er kommet til 4 dpo. Ikke at det har så mye å si. Har null tro for at det har gått denne måneden

Hvorfor det? Viktig å holde troen oppe:)

Ananas til lunch idag
d1bd7fcdad756e581df0bbbdeaced4c7.jpg

Siden slimhinnen kun var 2-3 mm 5 dager før el. Så han sa den var for tynn. Så egget klarer ikke å feste seg. Men alt er jo mulig. Så får bare se. Om det stemmer at den vokser 1 mm pr døgn. Så kom den kanskje opp i 8mm til selve el. Men tror min vokser seinere :(

Sniker litt:)
Jeg var hos gynekologen ca 4 dager etter el. Da var slimhinnen min 2-3 mm tykk og hun sa at det var lite sannsynlig at vi ble gravid denne mnd. 7 dager senere fikk jeg positiv test, og gutten vår ligger ved siden av meg og sover nå <3
Alt er mulig:) lykke til!

Sniker litt:)
Jeg var hos gynekologen ca 4 dager etter el. Da var slimhinnen min 2-3 mm tykk og hun sa at det var lite sannsynlig at vi ble gravid denne mnd. 7 dager senere fikk jeg positiv test, og gutten vår ligger ved siden av meg og sover nå <3
Alt er mulig:) lykke til!

Så kjekt å høre. Regner med min var litt tykkere til el. Får bare krysse på at det går bra :) vet ihvertfall nå over jeg har 3 ppille barn. Hehe. For da ble østrogen nivået mitt bra. Så han sa jeg kunne jo prøve å begynne på p pillen igjen

Jeg blir med her og jeg [emoji4][emoji170] jeg er i ikm uke 15 også, men etter sen El test tror jeg kanskje jeg havner her!

Silja88 - pp4 - El 3.4 - ikm 17.4

Back
Topp