~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Da er det bare å håpe på negativ test i morgen
Snart dpo[emoji16][emoji16][emoji16]
Hurra ikke lenge til dpo dagene nå når får du ikm nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det bare å håpe på negativ test i morgen
Snart dpo[emoji16][emoji16][emoji16]
Hurra ikke lenge til dpo dagene nå når får du ikm nå?
Å nei huff [emoji85] au!!Haha så for meg knekt penis jeg nå[emoji23][emoji23][emoji23]
Men las dagboken din. Så skjønner at det ikke bare er deg
Ikke godt å si jeg tror 17 april[emoji85]
Masse lykke til, LilleS!
Her har vi lagt inn aksjer annenhver dag siden CD9 og siden forrige syklus var på irriterende 36 dager, tenker jeg vi holder det nok gående til CD22 i tilfelle EL er så sen. Tror ikke vi har ligget sammen så ofte siden noen år tilbake hahaha
Testene mine blir visst ikke positive de.. Ikke i nærheten en gang
Skulle ikke denne være negativ nå? Var det ikke det vi var enig om?Nå er jeg spent på dagens test altså. Må bare holde meg litt til
Edit:
Dagens test
Den var ganske så positiv ja Nå må den da snart bli negativ!!Nå er jeg spent på dagens test altså. Må bare holde meg litt til
Edit:
Dagens test
Skulle ikke denne være negativ nå? Var det ikke det vi var enig om?
Den var ganske så positiv ja Nå må den da snart bli negativ!!
Den lever vel sitt eget livJo, det var det jeg også mente. Men syklusen min er ikke kjent for å høre etter
Den lever vel sitt eget liv
Da var el-slimet på plass, men ikke gubben [emoji20] får se om det blir noe denne gangen [emoji37] håper og krysser fingrene [emoji18]
Trur det, så blir spennende å se [emoji4]Ånei. Bruker du å få el slim akkurat ved el?
Nå er jeg spent på dagens test altså. Må bare holde meg litt til
Edit:
Dagens test