~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Jaaaa [emoji4] gleder meg!
Hehe. Tok en ny cb. Og den er enda sterkere enn den jeg tok før i dag nå får jeg vente til i morgen tror jeg. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa [emoji4] gleder meg!
[emoji1][emoji322][emoji322][emoji322]Hehe. Tok en ny cb. Og den er enda sterkere enn den jeg tok før i dag nå får jeg vente til i morgen tror jeg. Hehe
Oi oi oi [emoji119] gratulerer så mye [emoji257]Hehe. Tok en ny cb. Og den er enda sterkere enn den jeg tok før i dag nå får jeg vente til i morgen tror jeg. Hehe
Krysser fingra..Håper det ikke er Tr!!
Oi oi oi [emoji119] gratulerer så mye [emoji257]
Den var jo fin da [emoji7]Tusen takk. Kan vel begynne å tro på det nå.
Blir veldig spennende å se om det er en eller toTusen takk. Kan vel begynne å tro på det nå.
Blir veldig spennende å se om det er en eller to
GratulererBlir veldig spennende å se om det er en eller to
Jeg kan nok bare settes opp som gravid denne er forsterk til å være skygge. Pluss alle de andre 100 testene jeg har tatt i dag
Gratulerer så mye [emoji4][emoji173]Jeg kan nok bare settes opp som gravid denne er forsterk til å være skygge. Pluss alle de andre 100 testene jeg har tatt i dag
Jeg vurderer om jeg skal teste i morgen [emoji23] eller vente en dag. 8 dpo i morgen. 3 tester så langt, alle negative.. Hva synes dere? Hadde egentlig tenkt å vente til 10 dpo?
Du har ikke smittet meg enda [emoji13] men jeg har svigermor som holder meg litt i tøylene nå [emoji85] hun vet ikke og blir her til neste tirsdag [emoji87]Hehe. Tror ikke du skal høre på meg jeg hadde nok ikke klart å vente. Men som du sikkert har skjønt. Så er jeg vel dronningen over alle testetøsene her. Har jeg tester liggende. Så bare må jeg teste. Hehe. Håper det snart dukker opp to streker
Hehe. Tror ikke du skal høre på meg jeg hadde nok ikke klart å vente. Men som du sikkert har skjønt. Så er jeg vel dronningen over alle testetøsene her. Har jeg tester liggende. Så bare må jeg teste. Hehe. Håper det snart dukker opp to streker
Du har ikke smittet meg enda [emoji13] men jeg har svigermor som holder meg litt i tøylene nå [emoji85] hun vet ikke og blir her til neste tirsdag [emoji87]
Hvis ikke tr kommet da, for den kom etter 27 dager sist [emoji53] og det vil si på tirsdagen [emoji20]hehe. i det hun er ute av døren, så er det å løpe rett å teste