❤ IKM UKE 29 ❤

Åååh, sånn kan ikke jeg med min mobil [emoji12]
Har et par ting, for øyeblikket sitter mensmurringer i korsryggen og hele veien rundt som et belte, ømme brystvorter, nett av blodårer på puppene, kvalm, kjøleskapet lukter intenst dårlig og jeg er trøtt [emoji85]
Og sulten!! Spiste to burgere og salat til middag, en halvtime etterpå var jeg sulten igjen [emoji85]

Har du noen symptomer? [emoji4]
Nei, egentlig ikke. Litt vondt i puppene og hatt et tilfelle med vondt i livmora når jeg hosta. Men dette har jeg hver mnd før tr dukker opp. Men hadde ikke noen symptomer før de to andre sv.skapene heller.

9958a54ed91b7d27567df0809f0a6f96.jpg

Fortsatt bare en antydning til svak her, den burde jo blitt sterkere! Så er nok bare å forberede seg på TR her! Litt blanda følelser for det[emoji20]
Ser jo tydelig streken da [emoji4] prøv å ta en annen type test? Har sett store variasjoner i streker hos folk, så er gjerne lurt å prøve seg litt fram [emoji4]

Tok en ny test i natt, og så en svak strek før jeg la meg. Når jeg stod opp så den slik ut, tydelig rosa strek i virkeligheten [emoji4]
d12c572606974e4623627ee4521618b4.jpg

Er dette nok til at jeg kan satse på en cbd snart?

Her kom TR nå! Blanda følelser[emoji57][emoji57]

Fikk blenda idag også, 9dpo. Tempen på vei ned også, så nå gidder jeg ikke teste mer før eventuelt tr forsinket. [emoji14]

10dpo i dag, svak antydning til strek (kanskje). Ny test i morgen.

IMG_6839.JPG IMG_6840.JPG

Spennende! Her kom tr i dag, noe som betyr at syklusen korter seg inn, det liker vi. Det lengste har vært på 36 dager, og nå er jeg nede i 31 dager. Håper det fortsetter.
Så kjedelig da. Men jippi for kortere sykluser :D

Dere kyndige strekøyne, ser dere noe på denne?[emoji848] Jeg er overbevist om at jeg ser strek og det kan ikke være annet en umulig da jeg bare er 6 dpo! Klarte selvfølgelig å ryke på en test alt for tidlig denne pp også, testetøsa i meg er utålmodig[emoji28][emoji85]

5741e29d4ce39ce85a138f69881d02f5.jpg

Dere kyndige strekøyne, ser dere noe på denne?[emoji848] Jeg er overbevist om at jeg ser strek og det kan ikke være annet en umulig da jeg bare er 6 dpo! Klarte selvfølgelig å ryke på en test alt for tidlig denne pp også, testetøsa i meg er utålmodig[emoji28][emoji85]

33e05687c7c2a61b27e23aa5b90aeb2b.jpg

syns jeg aner en ulyrasvak strek altså[emoji4]

syns jeg aner en ulyrasvak strek altså[emoji4]

Så da er det ikke bare meg, heldigvis[emoji2] En kan bli tullete i denne prøvetida altså[emoji28] Blir spennede å se om noen dager da om streken blir mer synlig eller om det er en skyggestrek som lurer[emoji4] Tusen takk for at du lagde bildet i negativ for meg, jeg får det ikke til jeg[emoji85]

Så da er det ikke bare meg, heldigvis[emoji2] En kan bli tullete i denne prøvetida altså[emoji28] Blir spennede å se om noen dager da om streken blir mer synlig eller om det er en skyggestrek som lurer[emoji4] Tusen takk for at du lagde bildet i negativ for meg, jeg får det ikke til jeg[emoji85]
Bare hyggelig [emoji4] Spennende da! Er 10 dpo selv. Men venter med å se om tr dukker opp før test. Skal iallefall prøve å holdr meg[emoji23] Er med svigers på hytta[emoji23]

10dpo i dag, svak antydning til strek (kanskje). Ny test i morgen.

Vis vedlegget 229290 Vis vedlegget 229291
Oiida, spennende! :) Håper to sterkere streker i morgen!
Spennende! Her kom tr i dag, noe som betyr at syklusen korter seg inn, det liker vi. Det lengste har vært på 36 dager, og nå er jeg nede i 31 dager. Håper det fortsetter.
Dumt at tanta dukket opp:sorry: Hurra for kortere syklus! Neste gang sitter spira! ;)

Jeg syntes jeg kan skimte noe! Håper så inferlig det er babystrek!

Back
Topp