Snorkfrøkna_90
Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
OI, hehe da har jeg nok skrevet feil. Trodde det var hvilket barn man prøvde på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
B? står for hvilket barn man prøver på, så du har skrevet riktigOI, hehe da har jeg nok skrevet feil. Trodde det var hvilket barn man prøvde på
Er jeg som leste og svarte litt fort[emoji23]OI, hehe da har jeg nok skrevet feil. Trodde det var hvilket barn man prøvde på
Så gøy! Er jo en fin strek [emoji1] Håper den blir sterkere [emoji7]Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 8/9 DPO!
Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 8/9 DPO!
Å ja, da var det riktig daEr jeg som leste og svarte litt fort[emoji23]
Så gøy! Er jo en fin strek [emoji1] Håper den blir sterkere [emoji7]
Ser streken ganske godt! Krysser alt jeg har for at det er babystrekJeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 8/9 DPO!
Gratulerer så mye kan jeg vel si da!? [emoji1]8 dpo
Gratulerer så mye kan jeg vel si da!? [emoji1]
Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 8/9 DPO!
Spennende! Hvisker gratulerer jeg8 dpo
Du er ikke aleine! Satt i går, 6 dpo, med en knallnegativ test og skammet meg litt[emoji85][emoji23]6 dpo i dag. Jeg som liksom skulle holde meg med testinga røyk på en test nå. Føler meg så teit...
8 dpo
Sneik litt her på prøverforumet, denne minner om testen jeg fikk 8dpo. Øverste dyppet i vann, nederste i urin. Krysser fingrene for enda sterkere strek i morgen
Har du noen symptomer eller?Det var ganske så likt ja[emoji3][emoji3] spent på testen imorra tidlig, jeg får ikke sove[emoji23]
Du er ikke aleine! Satt i går, 6 dpo, med en knallnegativ test og skammet meg litt[emoji85][emoji23]
Jeg tror hvertfall jeg var 6 dpo, har kommet litt ut av tellingen!