Gratulerer, så gøy! Legg gjerne ut testen. [emoji6]Da har jeg testa, og den var positiv [emoji173] litt i sjokk nå siden jeg var så sikker på at TR skulle komme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, så gøy! Legg gjerne ut testen. [emoji6]Da har jeg testa, og den var positiv [emoji173] litt i sjokk nå siden jeg var så sikker på at TR skulle komme
Noen som ser? 13dpo tror nok løpet er kjørt denne mnd[emoji849] TR er i morgen. Så lenge leve tålmodigheten![emoji23]
Da har jeg testa, og den var positiv [emoji173] litt i sjokk nå siden jeg var så sikker på at TR skulle komme
nei veit ikke når el var egentlig men har mensmirringer så regner med tanta kommer straks skal teste igjenn imårgen tidligJeg fikk positiv test først 5 dager etter IKM, men er ganske sikker på at EL kom 1 uke senere enn først antatt Er du sikker på når EL var?
Gratulerer, så gøy! Legg gjerne ut testen. [emoji6]
Der var det ingen tvil nei.
ikke så mye tvil der var ganske tydelig selv om jeg ikke hadde på meg linsene i dag tidlig
ikke så mye tvil der var ganske tydelig selv om jeg ikke hadde på meg linsene i dag tidlig
Jeg klarte å holde meg helt til i dag med å ta en digital, men nå er det i alle fall ingen tvil.. Kjempeglad for resultatet, men også så livredd for en ny MA. Kjenner at det er vanskelig å føle seg like følelsesmessig engasjert som jeg var sist, for jeg ble så skuffet da vi ikke kom i mål.
Gjør det[emoji5]Skal jeg sette dere opp som gravide?
Gratulere så mye til dere med positiv test!
Trur listen skal være noenlunde oppdatert nå, men hyl ut om det er noe jeg har glemt!
Ja det ser sånn utSkal jeg sette dere opp som gravide?
Gratulere så mye til dere med positiv test!
Trur listen skal være noenlunde oppdatert nå, men hyl ut om det er noe jeg har glemt!
Ville nok ansett den testen som defekt. Du får ta en ny igjen på morningenfikk desse nå ikveld. men gtesten er jo bare halv strek på??
Så kjedelig, håper den sitter snart.