❤ IKM UKE 29 ❤

75584c55dec3c3168eb8fa7fd61e27c7.jpg
4+3 idag, greit å se at det stiger som det skal. :) Jeg kan nok settes på gravid nå. :)

bbffe0d3a32a464cfac337ca75083daf.jpg

ikke så mye tvil der var ganske tydelig selv om jeg ikke hadde på meg linsene i dag tidlig

Der var det ikke antydning til tvil engang nei[emoji1319][emoji1319]

Javell! Da kom mensen her og i dag :-P om de strekene jeg har hatt har vært bittelitt rester etter SA eller en liten omstreifer er uvisst! Uansett kom tr akkurat i forhold til normal syklus, å det er jeg fornøyd med :-) syklus etter SA er en tullersyklus uansett! :) blir ut med jentene i kveld gitt ;-) Gratulerer så masse til alle nygravide, og til oss andre; Neste pp er det vår tur ;-)

Jeg klarte å holde meg helt til i dag med å ta en digital, men nå er det i alle fall ingen tvil.. Kjempeglad for resultatet, men også så livredd for en ny MA. Kjenner at det er vanskelig å føle seg like følelsesmessig engasjert som jeg var sist, for jeg ble så skuffet da vi ikke kom i mål.
f05a0fcb94180507283a9ffa5f6a8b86.jpg
bbffe0d3a32a464cfac337ca75083daf.jpg

ikke så mye tvil der var ganske tydelig selv om jeg ikke hadde på meg linsene i dag tidlig

Skal jeg sette dere opp som gravide? :D

Gratulere så mye til dere med positiv test!
Trur listen skal være noenlunde oppdatert nå, men hyl ut om det er noe jeg har glemt!:)

Gratulerer til alle gravide :)

Og lykke til til oss andre i neste pp, og håper spiren sitter snart :)

Back
Topp