❤ IKM UKE 29 ❤

f9e245ef8dfa46736e4b849e0e59fb95.jpg

Ser ikke lyst ut dette[emoji20] litt rosa på papiret idag også, kan jo være TR som er på tur!

Hihi, godt vi er flere.
Har du noen symptomer?

Jeg har ingen, bortsett fra nysinga, men den har dabba av...
Tror ikke det har gått veien for meg denne mnd :( pleier å drømme så rart når jeg er gravid.
Men får håpe til det motsatte er bevist :)
Åååh, men kan jo fortsatt gå veien? Har hørt om mange som ikke har hatt noen symptomer før uker etter positiv test, så er jo mulig [emoji7]

Har utrolig ømme brystvorter (typ vondt å gå i trapp, ta av/på bh), sulten, ble litt bilsyk i går, trøtt, og litt uvanlige nupper i huden i ansiktet. Tok test på morgenurin idag, 7 eller 8 dpo, blenda :/ tipper på at tr kommer, på tross av god følelse og mange symptomer :(

16fca7fbb2b206f62e1312bae5ca51c3.jpg

Åååh, men kan jo fortsatt gå veien? Har hørt om mange som ikke har hatt noen symptomer før uker etter positiv test, så er jo mulig [emoji7]

Har utrolig ømme brystvorter (typ vondt å gå i trapp, ta av/på bh), sulten, ble litt bilsyk i går, trøtt, og litt uvanlige nupper i huden i ansiktet. Tok test på morgenurin idag, 7 eller 8 dpo, blenda :/ tipper på at tr kommer, på tross av god følelse og mange symptomer :(

16fca7fbb2b206f62e1312bae5ca51c3.jpg

Krysser fingrene for oss begge :) :)

[emoji22][emoji173]️ Håper det ikke er tr[emoji173]️

Håper ikke jeg heller[emoji22] men OM det er det, så er vi hvertfall et steg nærmere nytt fryseforsøk!

Imn86: Men på cb testen du har bilde av, jeg ser en antydning til strek på den altså!

Ja, det så jeg også[emoji5] den andre er blank.. tok en rsfu strimmel nå, etter å ha holdt meg og ikke drukket på 6 timer! Heelt blank! Så veit ikke jeg[emoji848][emoji848]

Ja, det så jeg også[emoji5] den andre er blank.. tok en rsfu strimmel nå, etter å ha holdt meg og ikke drukket på 6 timer! Heelt blank! Så veit ikke jeg[emoji848][emoji848]
Så kjedelig! [emoji85] krysser fingrene for at blødningen var egget som festet seg og at du får positiv test til helgen! [emoji173]

Det var luksus-service, tusen takk! [emoji1] har ikke en bra app til å ordne negative bilder, hvilken app bruker du? [emoji4]

Er litt i tvil selv, syns jeg kan skimte noe i virkeligheten. Men når jeg må redigere livskiten ut av bildet for å finne streken, så lurer jeg på om det gjerne er strek-filter på øynene mine i stedet [emoji23]

Det var luksus-service, tusen takk! [emoji1] har ikke en bra app til å ordne negative bilder, hvilken app bruker du? [emoji4]

Er litt i tvil selv, syns jeg kan skimte noe i virkeligheten. Men når jeg må redigere livskiten ut av bildet for å finne streken, så lurer jeg på om det gjerne er strek-filter på øynene mine i stedet [emoji23]
redigerer bare på appen hvor bildene mine ligger - den som allerede ligger på tlf[emoji4] [emoji106] Krysser fingrene for strek[emoji7] Er på ferie jeg, så jeg venter å ser om tr dukker opp. Har du noen tegn på at du kan være gravid?

redigerer bare på appen hvor bildene mine ligger - den som allerede ligger på tlf[emoji4] [emoji106] Krysser fingrene for strek[emoji7] Er på ferie jeg, så jeg venter å ser om tr dukker opp. Har du noen tegn på at du kan være gravid?
Åååh, sånn kan ikke jeg med min mobil [emoji12]
Har et par ting, for øyeblikket sitter mensmurringer i korsryggen og hele veien rundt som et belte, ømme brystvorter, nett av blodårer på puppene, kvalm, kjøleskapet lukter intenst dårlig og jeg er trøtt [emoji85]
Og sulten!! Spiste to burgere og salat til middag, en halvtime etterpå var jeg sulten igjen [emoji85]

Har du noen symptomer? [emoji4]

Nå ser jeg på alle tre! Nederst fra i går ettermiddag, midten fra i morges og øverst i kveld på veldig utvannet urin [emoji4]
6121a5e485558eeca1742806c7ae4a68.jpg

9958a54ed91b7d27567df0809f0a6f96.jpg

Fortsatt bare en antydning til svak her, den burde jo blitt sterkere! Så er nok bare å forberede seg på TR her! Litt blanda følelser for det[emoji20]

Back
Topp