❤ IKM UKE 29 ❤

Ja, det blir noen spennende dager fremover nå[emoji4] Skulle ønske jeg greide å vente, flink er du![emoji2] Kos deg på hyttetur[emoji4]
Takk[emoji7] Har selv testet tidlig de siste mnd. Kjenner jeg meg rett så klarer jeg ikke å vente[emoji23] Tenkt mye på det i dag. Men kjenner ingen symptomer, så regner egentlig med at den er like blank som mnd før. Sist mnd var tr over 1 uke forsinket, håper jeg slipper det. Var sikker på positiv test da. Med de 2 andre så gikk det aldri over 8 mnd før jeg ble gravid. Denne pp er den 8 mnd, så krysser fingrene[emoji4]

Så kjedelig da. Men jippi for kortere sykluser :D
Ja, går egentlig helt greit. Visste på en måte at vi var for sent ute denne ganga, og har lite lyst til å ligge og spy midt oppi flyttesjauen om en måned. Digg med kortere sykluser ja! Spesielt når en er utålmodigheten selv...

9f15087c1e6c2b78028a6a7b8a7a60a2.jpg
Redigert litt for å vise der tydeligere på bilde. Men jeg ser iallefall to! Aldri fått skygge på disse testene, men man vet jo aldri. Ble synlig innenfor fristen, men tydeligere etterpå. Tenk om jeg er gravid!! Sitter her å skjelver. [emoji23] 10dpo idag, test tatt på ettermiddagen.

9f15087c1e6c2b78028a6a7b8a7a60a2.jpg
Redigert litt for å vise der tydeligere på bilde. Men jeg ser iallefall to! Aldri fått skygge på disse testene, men man vet jo aldri. Ble synlig innenfor fristen, men tydeligere etterpå. Tenk om jeg er gravid!! Sitter her å skjelver. [emoji23] 10dpo idag, test tatt på ettermiddagen.
Trengte ikke gå inn på bildet engang for å se [emoji1] der er to streker der ja [emoji4]

Ja, går egentlig helt greit. Visste på en måte at vi var for sent ute denne ganga, og har lite lyst til å ligge og spy midt oppi flyttesjauen om en måned. Digg med kortere sykluser ja! Spesielt når en er utålmodigheten selv...
Skjønner det. Tungt å flytte om man ikke skal spy og være ekstra sliten i tillegg :)

Skjønner det. Tungt å flytte om man ikke skal spy og være ekstra sliten i tillegg :)
Ja, er så. Vet jo av erfaring at sannsynligheten for et lett svangerskap uten plager er særdeles liten for min del, så det må liksom passe litt også. Selv om en ikke kan planlegge sånt.

Dere kyndige strekøyne, ser dere noe på denne?[emoji848] Jeg er overbevist om at jeg ser strek og det kan ikke være annet en umulig da jeg bare er 6 dpo! Klarte selvfølgelig å ryke på en test alt for tidlig denne pp også, testetøsa i meg er utålmodig[emoji28][emoji85]

5741e29d4ce39ce85a138f69881d02f5.jpg

10dpo i dag, svak antydning til strek (kanskje). Ny test i morgen.

Vis vedlegget 229290 Vis vedlegget 229291
Ser strek hos dere begge. :) Krysser fingrene for at den blir sterkere!

Merker at jeg leter etter symptomer[emoji85] har veldig såre nipler og litt stikninger i magen, men aner ikke hva som er normalt for meg siden jeg har gått på p-pille i over to år nå. Prøver å ikke tenke så mye, men det skjer uansett [emoji28]

Merker at jeg leter etter symptomer[emoji85] har veldig såre nipler og litt stikninger i magen, men aner ikke hva som er normalt for meg siden jeg har gått på p-pille i over to år nå. Prøver å ikke tenke så mye, men det skjer uansett [emoji28]
Som meg det[emoji23] kjenner etter hele tiden. Har bare hatt to tilfeller med stikk i livmora. Men i dag ble jeg så sykt solbrent. Ja, jeg er riktig nok lys i huden, men pleier ikke å bli så raskt solbrent. Googlet litt og finner ut at det kan man bli. Men kan jo bare være tilfeldig. Jeg sovna ute i sola også, det har heller aldri hendt[emoji23]

Blendahvit test i dag også. 10 dpo :(

Blir så lei meg...

Sender en klem. [emoji173] Men husk at du fortsatt kan ha muligheter denne pp.

Ja, vet det. Men føler ikke at det har klaffa lenger :(
Hadde god følelse for noen dager siden.
Huff, blir så emosjonell. Dette er grunnen til at jeg prøver å unngå å teste tidlig.

Ja, vet det. Men føler ikke at det har klaffa lenger :(
Hadde god følelse for noen dager siden.
Huff, blir så emosjonell. Dette er grunnen til at jeg prøver å unngå å teste tidlig.
Uff, ja den tidlig testingen kan ta motet fra en. Har begynt altfor tidlig selv alle pp. Håper det klaffer snart for deg. (Vet det ikke er noen trøst.)

96edf2328dbd70a5c76520d8e3f460d4.png

Da var det min tur til å lure meg selv litt[emoji23]
Øverste testen fra i går. Den nederste i dag tidlig. Ser dere også streken? Jeg er bare 7 dpo i dag. Så vet det er for tidlig, men klarte ikke vente[emoji28] kjenner at jeg ikke tørr å håpe helt enda[emoji4]

Back
Topp