❤ IKM UKE 29 ❤

96edf2328dbd70a5c76520d8e3f460d4.png

Da var det min tur til å lure meg selv litt[emoji23]
Øverste testen fra i går. Den nederste i dag tidlig. Ser dere også streken? Jeg er bare 7 dpo i dag. Så vet det er for tidlig, men klarte ikke vente[emoji28] kjenner at jeg ikke tørr å håpe helt enda[emoji4]
Ser ut som babystrek ja[emoji4] [emoji106] Tørr ikke å teste enda jeg. Er redd for å bli like skuffa som de andre PPene. Har testa tidlig hver pp.

Øverste testen fra i går. Den nederste i dag tidlig. Ser dere også streken? Jeg er bare 7 dpo i dag. Så vet det er for tidlig, men klarte ikke vente[emoji28] kjenner at jeg ikke tørr å håpe helt enda[emoji4]
Jeg ser streken! :D:D

Ser fin rosa strek :)

Tror ikke du lurer noen med den. [emoji1] Ser den tydelig. :)

Som meg det[emoji23] kjenner etter hele tiden. Har bare hatt to tilfeller med stikk i livmora. Men i dag ble jeg så sykt solbrent. Ja, jeg er riktig nok lys i huden, men pleier ikke å bli så raskt solbrent. Googlet litt og finner ut at det kan man bli. Men kan jo bare være tilfeldig. Jeg sovna ute i sola også, det har heller aldri hendt[emoji23]

Alt kan være et tegn på at noe er på gang [emoji28] krysser fingra for at det er gravid symptomer [emoji6]

10 dpo i dag. Har ikke tørt å teste ennå. Blir bare så himla skuffet hvis det er negativt. Skulle egentlig hatt termin i dag, så det er litt tungt akkurat nå, og er redd for at negativ test gjør ting verre.
Har hatt noe stikking i brystene(men det pleier jeg uansett å ha), av og til øm nederst i magen, og en del utflod - mest blank da, men likevel.

Så hadde vi sex i går, og når jeg skulle på do rett etterpå og tømme meg og tørke meg, så var det litt rosa på papiret blandet med slim/sæd. Hmm...Lurer på hvordan jeg skal tolke det:scratch Blod i forbindelse med festing? spotting før mens? (pleier alltid å få mens 13 eller 14 dpo, så litt tidlig med spotting synes jeg). Hmm...Håpefull:)

Sender en klem. [emoji173]

Kjemisk her også regner jeg med, begynte å spotte i kveld. Og testen så vidt positiv nå. :(
Tusen takk [emoji173] sender en god klem tilbake [emoji173] er så sårt med disse kjemiske altså, man rekker jo å få opp forhåpningene litt også selv om en prøver å holde litt igjen :/

Tusen takk [emoji173] sender en god klem tilbake [emoji173] er så sårt med disse kjemiske altså, man rekker jo å få opp forhåpningene litt også selv om en prøver å holde litt igjen :/
Tusen takk. [emoji173] Aldri opplevd dette før, så jeg tok nok gledene litt på forskudd.

Nei, det var jo ikke sånn det skulle gå :( Klem [emoji813]red
Takk. [emoji173]

Æsj, i dag morges spottet jeg litt brunt. Hender jeg gjør det en til to dager før mens, så da forsvant håpet mitt :( Får se om det blir noe mer ut av det. 11 dpo i dag.

Og der begynte smertene.. kommer takvis, så er vel å bare vente på å begynne å blø. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det skal sies. Det blir baby i hus her også etterhvert, vi får bare mer tid til å forberede og klargjøre først [emoji4]

Mistenker dessverre det ja:( Litt mer spotting nå. Kjenner også på litt mensmurringer. Da kommer nok TR i løpet av et par dager.
Hadde du tatt test forresten?
Og der begynte smertene.. kommer takvis, så er vel å bare vente på å begynne å blø. Ser ikke helt mørkt på ny pp da, det skal sies. Det blir baby i hus her også etterhvert, vi får bare mer tid til å forberede og klargjøre først [emoji4]
Du skal selvsagt få baby i hus! Håper det går fort også :)

Back
Topp