Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok 3 tester og alle like blendahvit[emoji53]Lykke til
Gratulerer
13dpo, våget meg på en digital idag. Har hatt liten stigning på strimlene, og spotter litt enda. Håper det går veien likevel.
Synes det er antydning til noe på alle jeg [emoji87]
Noen som ser noe på den øverste?[emoji28][emoji87]
Synes det er antydning til noe på alle jeg [emoji87]
Fikk denne i dag, 10 dpo. Håper det holder helt inn denne gangen!
13dpo, våget meg på en digital idag. Har hatt liten stigning på strimlene, og spotter litt enda. Håper det går veien likevel.
Takk. [emoji1]Gratulerer
Takk.Herlig[emoji3][emoji3] gratulerer[emoji5]
Gratulerer. [emoji4]Fikk denne i dag, 10 dpo. Håper det holder helt inn denne gangen!
Gratulerer så mye! Bare å hyle ut når dere vil at jeg skal sette dere over på gravidlistenFikk denne i dag, 10 dpo. Håper det holder helt inn denne gangen!
Syntes jeg ser noe ja
Noen som ser noe på den øverste?[emoji28][emoji87]
Silje93 - PP5 - B1 - EL 4. Juli - IKM 18. Juli
Siden EL kom litt senere enn forventet så tilhører jeg her inne
MiniMe80 - PP18 (pp2 etter SA) - B1 - EL 05.07 - IKM 18.07
Ingen TR enda, men føler hun er på vei. Får se hvordan det går utover dagen.Hvordan går det?
Krysser alt jeg har for at hun holder seg unna!Ingen TR enda, men føler hun er på vei. Får se hvordan det går utover dagen.
TakkKrysser alt jeg har for at hun holder seg unna!
Er i samme båt som deg. Jeg har ikm torsdag da, men føler stikkinger og murringer selv i magen.
Krysser fingrene for oss begge og håper tanta holder seg unna begge to og heller drar til noen som VIL ha beslk av henne
Godt å høre noen som er i samme båt det er i morgen/torsdag for min del også, syklusen varierer med 1 dag +/- som regel. Helt enig bedre det!
Merker mindre murring i dag, kun hatt litt stikking. Hold oss oppdatert til torsdag Deija. Lykke til
Takk i like måte
Lykke til!!