❤ IKM UKE 29 ❤

6b3c41a8dacddd068fca39cc3a37d0f3.jpg

Murringer, og nå denne. :( Var veldig tidlig synes jeg.

Takk! Sist gang tror jeg at jeg testet 15-16dpo. Da ble cb såvidt positiv, mens digital ga et tydelig svar [emoji4] Symptomer på 12-13 dpo.
Hvor mange dpo er du?
Da skjønner jeg at du vil vente litt til. :) Lykke til! Jeg er bare 6dpo, men regner nesten med at løpet er kjørt allerede.

BlackPearl85 - PP2 - B2 - EL ca 2 juli - IKM ca 16/17 juli.

Jeg har ikke vært så mye her inne nå pga at ryggen til gubben slo seg helt vrang så vi har dessverre ikke fått langt inn noen aksjer denne gangen:( har tatt el tester da og tempet så da veit jeg i alle fall til neste runde når El kommer da:)

Testetøsen slo til igjen!! Røk en test idag, blendahvit [emoji23][emoji23] må holde meg sterk de neste dagene slik at jeg ikke bruker opp dem jeg har før jeg faktisk skal teste [emoji23]

Jeg har ikke vært så mye her inne nå pga at ryggen til gubben slo seg helt vrang så vi har dessverre ikke fått langt inn noen aksjer denne gangen:( har tatt el tester da og tempet så da veit jeg i alle fall til neste runde når El kommer da:)
Neei, så kjedelig!! [emoji21] masse god bedring til mannen din, og håper neste pp blir deres pp! [emoji4]

Testetøsen slo til igjen!! Røk en test idag, blendahvit [emoji23][emoji23] må holde meg sterk de neste dagene slik at jeg ikke bruker opp dem jeg har før jeg faktisk skal teste [emoji23]

Jeg å[emoji23][emoji23][emoji23] blenda her også[emoji23]

Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 8/9 DPO!

f68da8238e10339f7fdb4b3cba42243b.jpg

Last edited:
Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 7/8 DPO!

Ser streken veldig godt :) Håper det er en babystrek :)

Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 7/8 DPO!

Jeg ser også streken. :) Spennende, håper det er en babystrek!

Back
Topp