Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg har tenkt å vente til fredag. Da er jeg 13dpo. Mulig jeg ryker før hvis jeg får testene jeg har bestilt[emoji4]Når ryker første testen?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt å vente til fredag. Da er jeg 13dpo. Mulig jeg ryker før hvis jeg får testene jeg har bestilt[emoji4]Når ryker første testen?[emoji4]
Spennende! Du er flink.Jeg har tenkt å vente til fredag. Da er jeg 13dpo. Mulig jeg ryker før hvis jeg får testene jeg har bestilt[emoji4]
Takk! Sist gang tror jeg at jeg testet 15-16dpo. Da ble cb såvidt positiv, mens digital ga et tydelig svar [emoji4] Symptomer på 12-13 dpo.Spennende! Du er flink.
Da skjønner jeg at du vil vente litt til. Lykke til! Jeg er bare 6dpo, men regner nesten med at løpet er kjørt allerede.Takk! Sist gang tror jeg at jeg testet 15-16dpo. Da ble cb såvidt positiv, mens digital ga et tydelig svar [emoji4] Symptomer på 12-13 dpo.
Hvor mange dpo er du?
Det er sikkert ikke kjørt! Egget kan bruke opptil 12 dager før det fester seg [emoji6]Da skjønner jeg at du vil vente litt til. Lykke til! Jeg er bare 6dpo, men regner nesten med at løpet er kjørt allerede.
Det er sant. Ble bare så negativ pga tempen idag. [emoji14]Det er sikkert ikke kjørt! Egget kan bruke opptil 12 dager før det fester seg [emoji6]
Velkommen skal du være Masse lykke til!BlackPearl85 - PP2 - B2 - EL ca 2 juli - IKM ca 16/17 juli.
JaStår B for barn fra før?[emoji85]
Neei, så kjedelig!! [emoji21] masse god bedring til mannen din, og håper neste pp blir deres pp! [emoji4]Jeg har ikke vært så mye her inne nå pga at ryggen til gubben slo seg helt vrang så vi har dessverre ikke fått langt inn noen aksjer denne gangen har tatt el tester da og tempet så da veit jeg i alle fall til neste runde når El kommer da
Testetøsen slo til igjen!! Røk en test idag, blendahvit [emoji23][emoji23] må holde meg sterk de neste dagene slik at jeg ikke bruker opp dem jeg har før jeg faktisk skal teste [emoji23]
Haha, jeg også. [emoji23] 6dpo liksom!Testetøsen slo til igjen!! Røk en test idag, blendahvit [emoji23][emoji23] må holde meg sterk de neste dagene slik at jeg ikke bruker opp dem jeg har før jeg faktisk skal teste [emoji23]
Ser streken veldig godt Håper det er en babystrekJeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 7/8 DPO!
Jeg ser også streken. Spennende, håper det er en babystrek!Jeg røyk på en test idag òg[emoji51][emoji51] jeg ser en antydning til en strek, men ikke farge på den! Aldri fått skyggestrek før, så veit ikke hvordan det ser ut! Noen som ser noe? Er 7/8 DPO!
Ser streken veldig godt Håper det er en babystrek
Jeg ser også streken. Spennende, håper det er en babystrek!