Tumle
Glad i forumet
Slik jeg har forstått det så slipper egget når den er negativ igjen! Så vil si du har EL idag, og 1 DPO er imorra[emoji5]
Takk for svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik jeg har forstått det så slipper egget når den er negativ igjen! Så vil si du har EL idag, og 1 DPO er imorra[emoji5]
Takk for svar!
Nå er den negativ igjen, Ikke sant? Da har egget sluppet?
Jeg hadde positiv i gårJa. Hadde du positiv eller negativ i går? hvis du hadde positiv i går, så har vel egget antageligvis sluppet i går kveld eller i natt. Fra det jeg har lest og forstått så skjer eggløsningen når LH er på topp(altså når testen er aller mest positiv). Når testen er negativ igjen så har egget allerede sluppet. Det er i hvert fall det jeg har lest de aller fleste steder. Altså er du antageligvis 1 dpo i dag
Når dere har kommet over i DPO land, lever dere som gravide da? Mtp alkohol, koffein og kosttilskudd? Hvordan gjør du det? Har hørt at mange råder til å bare leve som normalt helt til en graviditetstest viser positivt, for da tar det ikke så stor plass. Det var også planen min, men etter å ha opplevd SA blir man litt tullete i hodet på dette området tror jeg
Når dere har kommet over i DPO land, lever dere som gravide da? Mtp alkohol, koffein og kosttilskudd? Hvordan gjør du det? Har hørt at mange råder til å bare leve som normalt helt til en graviditetstest viser positivt, for da tar det ikke så stor plass. Det var også planen min, men etter å ha opplevd SA blir man litt tullete i hodet på dette området tror jeg
Etter å ha prøvd i over tre år uten å lykkes, så orker jeg ikke leve som gravid hver måned! Ikke før jeg for positiv test[emoji5] Men jeg tar kosttilskudd, kutta litt ned på koffein og drikker meg ikke full! Men noen pils koser jeg meg med! Og noen snus[emoji5] dette er dog på selvprøving! Etter innsett ved IVF forsøka hat jeg levd som gravid[emoji5]
Lever som normalt helt til positiv test[emoji4]Hvis ikke begynner jeg bare å stresse med det hele og blir desto mer skuffet når det ikke klaffer. Skal sies at jeg ikke drikker så mye alkohol til vanlig da - ett glass eller to i helgene. Drikker nok en del kaffe da[emoji14] Og så tar jeg folat da så klart[emoji4]
Tusentakk for svar Forstår godt at du ikke lever som gravid hver måned når det har tatt såpass lang tid ja. :-/ Utrolig bra at du lever som normalt da, ellers tar det jo sinnsykt mye større plass en nødvendig. Håper og krysser fingrene for at du snart MÅ leve som gravid ;-) Er dette selvprøving måned, eller skal du snart ha nytt IVF?
Tusentakk for svar Det er det jeg og frykter, at stresset og skuffelsen blir større. Hadde aldri trodd at dette skulle være så utrolig forvirrende og ta så mye plass Anser meg til vanlig for å være veldig fornuftig og avslappet, Hehehe!
Jeg tar og kosttilskudd med folsyre og omega3, og kutter ned på kaffen fra EL. Har bare ikke bestemt meg for dette med alkohol enda, men vet at jeg uansett ikke trenger å "gå på fylla" disse to ukene. Det er vell det verste
Åja, Okei. Klart du har et håp, det er vell det viktigste oppi dette tror jeg hadde vært fantastisk hvis dere fikk det til selv, men er betryggende å vite at dere får hjelp hvis ikke! Heldigvis bor vi i verdens beste land, så at dere får det til, tilslutt er jeg rett og slett sikker på :-D masse masse lykke til!!Ja, det håper jeg også at jeg må snart[emoji173]️
Denne måneden er det selvprøving, hadde en MA i juni etter fryseforsøk! Og om jeg får TR, så må jeg uansett hoppe over den før jeg får nytt forsøk! Så neste syklus blir også selvprøving evt[emoji5] skal mye til for at vi får det til selv, men man har jo alltids et bittelite håp[emoji173]️
Nei, hehe trenger kanskje ikke akkurat gå på fylla. Bra du klarer å kutte litt ned på kaffen da. Skulle ønske jeg var like sterk
Det meste av fornuften forsvinner ut vinduet under prøvingen. Lovet meg selv å ha et avslappet forhold til det hele før vi begynte og sa til meg selv at "det som skjer det skjer" , men det gikk ikke lenge før jeg ble helt opphengt i alt mulig rart fra hva jeg burde spise i ulike perioder av syklusen, til utallige El-tester og g-tester Og det har bare blitt verre etter at jeg hadde en SA, for nå er jeg helt oppspilt på å bli gravid igjen så raskt som mulig.
Åja, Okei. Klart du har et håp, det er vell det viktigste oppi dette tror jeg hadde vært fantastisk hvis dere fikk det til selv, men er betryggende å vite at dere får hjelp hvis ikke! Heldigvis bor vi i verdens beste land, så at dere får det til, tilslutt er jeg rett og slett sikker på :-D masse masse lykke til!!
5 dpo - har en feeling av at det ikke er klaff denne pp!
Kjenner at tiden til jeg kan teste går saaaakte