Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den ser positiv ut, ja [emoji106][emoji1]
Er den positiv nå?
Min første positive el test, wee[emoji3] den Er veldig mye sterkere enn den jeg tok på morgenen i dagSyns den ser positiv ut, ja [emoji106][emoji1]
Den er positiv ja
Jeg tar 1 tablett morgen og kveld, tenkte å trappe ned om 5 dager eller noe sånt [emoji4] vurderte å ta 2×2, men tør ikke [emoji85]
Kan ikke se noe bilde, husket du å legge ved?Blæh. Når har jeg EL ut i fra disse?
Den øverste uten dato fra i går kl 19.30, midten fra i dag kl 15 og siste nå kl 20.30.
Pleier alltid å ha EL-smerter, men det har jeg ikke hatt nå..?! [emoji17]
Har enda ikke funnet et endelig fasitsvar på hvor mange og hvor lenge man skal ta, så er vel mest opp til en selv [emoji4] eneste lure er å huske på å trappe ned og slutte i rett tid, kjenner jeg blir smånervøs for å ikke stoppe i rett tid [emoji85]Lurer kanskje på om jeg tar 5-6 dager jeg også, så halverer jeg[emoji5]
Er den positiv nå?
Har enda ikke funnet et endelig fasitsvar på hvor mange og hvor lenge man skal ta, så er vel mest opp til en selv [emoji4] eneste lure er å huske på å trappe ned og slutte i rett tid, kjenner jeg blir smånervøs for å ikke stoppe i rett tid [emoji85]
Hvilke dpo bruker du å begynne g-testing? [emoji4]
Høres ut som du har bra selvbeherskelse da [emoji4] jeg eier ikke kontroll når det kommer til testing, har blitt testetøsenes dronning de siste månedene [emoji85][emoji23] men denne pp'en tenker jeg å teste 10 dpo, og har kun én test liggende nå så jeg håper den teller [emoji28]Ja, er vel kanskje bedre å slutte for tidlig enn for sent![emoji5]
Vettu, har ikke brukt å teste så tidlig![emoji5] Har testa med CB monitoren min siden November! og kun testa den dagen jeg tror TR kommer!
Jeg slutta på prevensjon mai 2014! Hadde en SA i feb 2015, eller ikke skjedd noe! I Nov 2015 ga jeg opp hele greia, testa ikke, fikk TR hver måned! Jeg planla bryllup og forberedte meg på at vi trengte utredning!
Starta med hormoner nå i januar og hadde første forsøk i februar, det ble negativt! Da testa jeg dagen før testdato (15 DPO) På fryseforsøket som jeg mistet i juni testa jeg 11 DPO og fikk positiv! Da hadde jeg bestilt meg tester og ble testetøs[emoji23] nå tenker jeg å prøve å holde meg til 12 DPO! Da drar vi på ferie[emoji5]
Høres ut som du har bra selvbeherskelse da [emoji4] jeg eier ikke kontroll når det kommer til testing, har blitt testetøsenes dronning de siste månedene [emoji85][emoji23] men denne pp'en tenker jeg å teste 10 dpo, og har kun én test liggende nå så jeg håper den teller [emoji28]
Ah, ser den! [emoji28]Jeg jobber på institusjon, jobber flere døgn av gangen! 9 og 10 DPO er jeg på jobb, og kan ikke drive med testing der! 11 DPO kommer jeg hjem fra jobb på ettermiddagen, men vil ikke ta første test på ettermiddags/kveldsurin! Jeg klarer ikke gå flere timer uten å drikke vann, og vil ha så konsentrert urin som mulig![emoji12]
Synes du er god om du klarer å holde deg til èn test om den er positiv jeg da! Når jeg fikk positiv nå sist klarte jeg ikke tro helt på det før jeg hadde tatt 22 stk[emoji23][emoji23][emoji23]
Ah, ser den! [emoji28]
Hahahah, vi er rimelig lik der altså!! Har ikke tallet på hvor mange tester jeg har brukt hittil [emoji85]
Blir nok ikke med kun én test.. tester 10 dpo og om den blir negativ venter jeg til ikm med ny test, blir den positiv løper jeg sikkert på apoteket og kjøper en haug med tester samme dag [emoji23]
Kanskje jeg bare burde bestille noen nye tester og la gubben ha dem til jeg skal teste [emoji23]Hehe, det hadde jeg gjort [emoji23][emoji23] brukte mest strimler fra billige-tester da, så ble ikke ruinert økonomisk! Kjøpte tre CB digitale og en dobbeltpakning med CB+! I tillegg hadde jeg mange liggende til monitoren[emoji5] Henta pakke på posten idag, oppdaga salg på komplettapotek.no på søndagskvelden! Da ble det innkjøp av nye tester til monitoren, CB digitale og CB+ [emoji12]
Og der var tester bestilt...Kanskje jeg bare burde bestille noen nye tester og la gubben ha dem til jeg skal teste [emoji23]
Så greit med tilbud da!! Det kommer godt med i prøvingen, er dyrt med tester! [emoji28]
Jeg har også bestilt [emoji23]Og der var tester bestilt...
Selvbeherskelse..? Hva er det?! [emoji23][emoji23][emoji23]
Og der var tester bestilt...
Selvbeherskelse..? Hva er det?! [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan ikke se noe bilde, husket du å legge ved?