❤ IKM UKE 29 ❤

Er det normalt med litt EL-slim i etterkant av EL?[emoji5]

Jeg er skikkelig dårlig på å tyde EL-strimler, derfor jeg kjøpe CB-digital for å sjekke de dagene jeg trodde jeg fikk positiv strimmel! Men jeg synes din ser ganske så sterk ut altså! Første dagen med evt positiv? [emoji12]
Hadde egentlig ikke tenkt til å teste denne pp iom jeg aldri har fått positiv test før (ikke engang da jeg var gravid) [emoji12] fikk litt sjokk da teststreken kom opp lenge før kontrollstreken i går! Og idag virket den negativ i et par min før den plutselig ble litt sterkere igjen. Er andre dagen med såpass sterke streker, men den er såvidt litt svakere idag.

Jeg hadde noe som kunne minne litt om el-slim i dpo-land da jeg var gravid i februar/mars [emoji85][emoji1]

Kunne minne litt om det her også, var ikke så mye da! Uff, dette her krever altså så mye fokus[emoji23][emoji23] vurderer jo alt mulig opp og ned i mente[emoji23][emoji23]

Kunne minne litt om det her også, var ikke så mye da! Uff, dette her krever altså så mye fokus[emoji23][emoji23] vurderer jo alt mulig opp og ned i mente[emoji23][emoji23]
Sant det!! Føler jeg av og til kunne trengt meg en pause fra meg selv, har så mange tanker og følelser som svirrer rundt konstant [emoji23][emoji23]

PP 8 - B3 - El ca 5 juli - IKM 19.juli.
Hatt ustabil syklus etter sa i mars, men tar utgangspunkt i sykluslengde på 30 dager som jeg hadde før sa[emoji4]

Hurra for dpo-land!! [emoji1][emoji7] nå er første tabletten med wild yam inntatt, kommer ikke til å ta full dose i frykt for bivirkninger.
aaf3f96dac77b5d044f51c49dfd76dce.jpg

Jeg er skikkelig dårlig på å tyde EL-strimler, derfor jeg kjøpe CB-digital for å sjekke de dagene jeg trodde jeg fikk positiv strimmel! Men jeg synes din ser ganske så sterk ut altså! Første dagen med evt positiv? [emoji12]
Det ble til at jeg tok rådet ditt og kjøpte meg digitale tester idag [emoji28]

Snorkfrøkna_90 - pp3 etter SA - b1 - EL 5. eller 6. juli - IKM 20.juli

Bare fordi jeg ikke orker å vente så lenge til IKM gruppa lages :hilarious:
Måtte det bli mange marsbabyer! [emoji173]

Før opp :
Nick - PP? - B - EL - IKM

så skal jeg føre dere opp på listen! :)

MANDAG 17.7
lmn86 - PP 37 - B1 - EL 02.07 - IKM 17.07

TIRSDAG 18.7
Silje93 - PP5 - B1 - EL 4. Juli - IKM 18. Juli
Jollypop - pp3 - b2 - el 04. juli- ikm 18. juli

ONSDAG 19.7
Dumle86 - pp2 - B0 - EL 5. Juli - IKM 19.Juli

TORSDAG 20.7
Deija - pp3 (etter SA) - el 06. juli - ikm 20. juli
CurlyGirl - PP15 - B2 - EL 6.juli - IKM 20.juli
Tumle - pp2 (SA forrige pp)- b3 - el 05. juli - IKM 20. juli
snippsnappsnuppa- PP1 - 2 (1 kun i [emoji813]red) - EL 6.juli- IKM 20.juli

FREDAG 21.7
Batuuli - PP5 - B1 - EL ca 6-7.7 - IKM 21.7
Mh90 - PP7 (etter SA nr 2, totalt PP13) - B2 - EL 6.juli - IKM 21.juli
Fregnefanten - pp4/5 (hatt en prøvefri pp pga sa) - b1 - el ca 7/7 - ikm ca 21/7
Snorkfrøken1984 - pp8 - b3 - EL ca 7 Juli - Ikm 21 Juli

LØRDAG 22.7
Frøkenspiresnart - PP9 - B2 - EL ca 08. Juli - IKM 22. Juli

SØNDAG 23.7
Frk1993 - PP1 - B2 - EL 8.juli - IKM 23.7
Tropehus - PP1 etter MA, B1, EL 8/7 IKM 23/7
Embla88 - PP1 - IKM 23/7
TR :shifty:

[emoji813]redGRAVID [emoji813]red

Skal prøve å oppdatere så fort som mulig, men dersom dere ser at dere mangler noen plass så er det bare å hyle ut :D

Masse lykke til! [emoji813]red
Jeg tror jeg kan endre ikm fra 21/7 til 19/7 [emoji4] har visst kortere syklus denne gangen i følge appene mine og el [emoji4]

Hurra for dpo-land!! [emoji1][emoji7] nå er første tabletten med wild yam inntatt, kommer ikke til å ta full dose i frykt for bivirkninger.
aaf3f96dac77b5d044f51c49dfd76dce.jpg

Hvor mye wild yam tar du og hvor lenge kommer du til å ta!? Jeg starta med 4 stk på tirsdag og tatt det siden (to morgen og to til middag) tenker å trappe ned, men er usikker på når jeg skal begynne med det! Lest at de kan forlenge lutealfasen, og det vil jeg jo ikke dersom spiren ikke sitter!!!

Hvor mye wild yam tar du og hvor lenge kommer du til å ta!? Jeg starta med 4 stk på tirsdag og tatt det siden (to morgen og to til middag) tenker å trappe ned, men er usikker på når jeg skal begynne med det! Lest at de kan forlenge lutealfasen, og det vil jeg jo ikke dersom spiren ikke sitter!!!
Jeg tar 1 tablett morgen og kveld, tenkte å trappe ned om 5 dager eller noe sånt [emoji4] vurderte å ta 2×2, men tør ikke [emoji85]

PP 8 - B3 - El ca 5 juli - IKM 19.juli.
Hatt ustabil syklus etter sa i mars, men tar utgangspunkt i sykluslengde på 30 dager som jeg hadde før sa[emoji4]
Snorkfrøkna_90 - pp3 etter SA - b1 - EL 5. eller 6. juli - IKM 20.juli
Da er dere kommet på lista! Masse lykke til begge to :D
Jeg tror jeg kan endre ikm fra 21/7 til 19/7 [emoji4] har visst kortere syklus denne gangen i følge appene mine og el [emoji4]
Da har jeg endret på det :D Så deilig å komme over i DPO-land da! :)

Veldig godt å ha landet i dpo-land [emoji1]

Hvordan går det med deg da? [emoji4]
Fortsatt ingen el her, men testen på morgen i dag var begynt å bli litt sterkere :) Regner med at el kommer om noen dager, så nå må jeg bare få med meg mannen på litt bd :joyful:

Fortsatt ingen el her, men testen på morgen i dag var begynt å bli litt sterkere :) Regner med at el kommer om noen dager, så nå må jeg bare få med meg mannen på litt bd :joyful:
Happy humping [emoji28]
Håper du får positive el-tester snart [emoji1]

Back
Topp