❤ IKM UKE 29 ❤

Ja, de blir litt og litt sterkere. :) Regner med el på mandag, hva med deg? :)
Så gøy [emoji1]
Hvor kjøper du testene dine?

Har en testefri pp, har ikke fått skikkelig el de syklusene jeg har testet. Ble sikkert for mye stress på kroppen eller noe [emoji12]
Kommer kanskje til å ta noen tester når jeg oppdager el-slim, for å være sikker på når el er og når jeg kan begynne på wild yam [emoji4]

Så gøy [emoji1]
Hvor kjøper du testene dine?

Har en testefri pp, har ikke fått skikkelig el de syklusene jeg har testet. Ble sikkert for mye stress på kroppen eller noe [emoji12]
Kommer kanskje til å ta noen tester når jeg oppdager el-slim, for å være sikker på når el er og når jeg kan begynne på wild yam [emoji4]

Har kjøpt på ebay, onestep tror jeg de heter. Virker som de fungerer vertfall, stemmer med temp og smerter rund el. :)

Da skjønner jeg at du ikke vil teste så mye ja. Har du prøvd wild yam før? :) Tror jeg må prøve det neste pp om det ikke klaffer nå. :)

Har kjøpt på ebay, onestep tror jeg de heter. Virker som de fungerer vertfall, stemmer med temp og smerter rund el. :)

Da skjønner jeg at du ikke vil teste så mye ja. Har du prøvd wild yam før? :) Tror jeg må prøve det neste pp om det ikke klaffer nå. :)
De lilla?

Har brukt de lilla fra ebay selv, og får dem aldri ordentlig positive, ikke engang mens jeg hadde hcg i blodet.

Har aldri prøvd wild yam før, så er veldig spent! [emoji1] sitter ikke spiren denne gangen så blir det innkjøp av babyklister neste pp [emoji4]

Hurra!! Har funnet en grapefruktjuice som går an å få ned [emoji28] denne har relativt lite fruktkjøtt og er både mildere og søtere på smak enn de andre jeg har prøvd [emoji4]
Ettersmaken er fortsatt den samme, men den fikser solvipect lett! [emoji106]

4a2051e81b6034e4bf11817bf39f00df.jpg

Hurra!! Har funnet en grapefruktjuice som går an å få ned [emoji28] denne har relativt lite fruktkjøtt og er både mildere og søtere på smak enn de andre jeg har prøvd [emoji4]

Den der er ganske god sånn egentlig :D

er for tidlig ennå, men jeg testa i går...heeeeelt blendahvit :) kommer nok til å ryke en test i ettermiddag og. Du da?
Oppdaterer du når du har testa da? [emoji1]

Hadde egentlig ikke tenkt til å teste før el-slimet var på plass, men det røk en test i stad [emoji85] selvkontroll, hva er det?! [emoji23]
Tenker det blir el over helga, den var ikke spesielt sterk idag.

Hadde egentlig ikke tenkt til å teste før el-slimet var på plass, men det røk en test i stad [emoji85] selvkontroll, hva er det?! [emoji23]
Hehe ja, det skal jeg gjøre. Kjenner syklusen min ganske godt etterhvert, og vet at den blir hvit-men jeg må liksom likevel. Du får holde oss oppdatert på testinga du og :)

De lilla?

Har brukt de lilla fra ebay selv, og får dem aldri ordentlig positive, ikke engang mens jeg hadde hcg i blodet.

Har aldri prøvd wild yam før, så er veldig spent! [emoji1] sitter ikke spiren denne gangen så blir det innkjøp av babyklister neste pp [emoji4]

Nei, det er sånne grønne strimler. :) Hvite pakker med grønn skrift.

Da skjønner jeg hvis du vil bruke noe annet ja.

Så spennende, håper wild yam fungerer. :D

Takk for tips, denne må prøves neste gang! Jeg synes Cevita sin smaker løvetann. [emoji23] Og solvipect er ikke godt det heller akuratt. [emoji85] Får håpe det er verdt det. :D

Da ser det ut til at jeg blir med her jeg! Var usikker på EL etter MA for 3 uker siden, men idag var G-testen helt blank og EL-tester positive! Hcg tydeligvis helt ute, og hvis lutealfasen er som før så blir IKM i uke 29!

36ae58513e8bc689f3edc866b2c9e195.jpg

lmn86 - PP 37 - B1 - EL 02.07 - IKM 17.07!

Vi holder på med IVF, men håpet på en ventespire er jo alltid bittebittelitt til stede[emoji173]️

Testa i dag tidlig i stedet, glemte det i går. Helt hvit, men en ørliten antydning til strek så det er på gang iallefall. Hva med deg?

Da ser det ut til at jeg blir med her jeg! Var usikker på EL etter MA for 3 uker siden, men idag var G-testen helt blank og EL-tester positive! Hcg tydeligvis helt ute, og hvis lutealfasen er som før så blir IKM i uke 29!

36ae58513e8bc689f3edc866b2c9e195.jpg

lmn86 - PP 37 - B1 - EL 02.07 - IKM 17.07!

Vi holder på med IVF, men håpet på en ventespire er jo alltid bittebittelitt til stede[emoji173]️
Velkommen hit! :) Trist å høre at du mistet:( Måtte det komme en liten ventespire til dere :Heartred Masse lykke til!

Tusen takk[emoji5]

Back
Topp