❤ IKM UKE 29 ❤

Hvordan er egentlig dette med EL/samleie etter positiv test? På strimlene står det at beste tidspunkt for samleie er 24 timer etter positiv test, men innen 48 timer! På CB digital står det samleie når som helst innen 24-36 timer! Jeg skal på jobbreise fra imorra tidlig og frem til torsdag, så her har mannen fått kjørt seg idag for å si det sånn (sorry detaljer)[emoji23][emoji23]
Håper ikke det er for tidlig bare[emoji51][emoji51] nå skal det sies at vi gjennomgår ivf fordi han har trege og daffe svømmere! Sannsynligheten for at vi får til en ventespire er jo minimal, men så har man dette bittelille håpet da[emoji173]️

Hvordan er egentlig dette med EL/samleie etter positiv test? På strimlene står det at beste tidspunkt for samleie er 24 timer etter positiv test, men innen 48 timer! På CB digital står det samleie når som helst innen 24-36 timer! Jeg skal på jobbreise fra imorra tidlig og frem til torsdag, så her har mannen fått kjørt seg idag for å si det sånn (sorry detaljer)[emoji23][emoji23]
Håper ikke det er for tidlig bare[emoji51][emoji51] nå skal det sies at vi gjennomgår ivf fordi han har trege og daffe svømmere! Sannsynligheten for at vi får til en ventespire er jo minimal, men så har man dette bittelille håpet da[emoji173]️

Jeg kan desverre ikke svare deg på det du lurer på, fordi jeg ikke har brukt EL tester før. Men ville bare at jeg krysser fingrene og håper det fester seg en ventespire[emoji16][emoji254]

Embla88 PP1 IKM 23/7

Første pp etter p-pille slutt, så har vel lite tro på at det skal gå så raskt. Men jeg kommer til å teste, så gøy å ha noen å dele det med :) barn nr 2, brukte en god stund på nr 1!

db3912c8f73727b2a9f1f9bf1f46be7e.jpg

Begynte å teste etter EL i går. Første gang jeg prøver det nå:)
Her er den nederste fra i går og den øverste fra i i dag[emoji4] veit at de er negative altså[emoji4] men er faktisk litt morsomt å følge med[emoji4]
Var CD7 i går og CD8 i dag. Skal ha EL på CD11 i følge ff dra forrige mnd. Har 25 dagers sykluser for det meste.

Mener det er slik at egget slipper fra 12-36 timer etter at testen blir negativ igjen. Men sædceller kan leve i opptil 48 timer og "vente" på eggløsning. :)

Mener det er slik at egget slipper fra 12-36 timer etter at testen blir negativ igjen. Men sædceller kan leve i opptil 48 timer og "vente" på eggløsning. :)
Unnskyld, 12-36 timer etter siste positive test skal det vel være.

Andre som ikke får til å redigere innlegg forresten?

Unnskyld, 12-36 timer etter siste positive test skal det vel være.

Andre som ikke får til å redigere innlegg forresten?

Jaja, da får jeg håpe de overlever en stund da[emoji23][emoji5][emoji12][emoji12]

Embla88 PP1 IKM 23/7

Første pp etter p-pille slutt, så har vel lite tro på at det skal gå så raskt. Men jeg kommer til å teste, så gøy å ha noen å dele det med :) barn nr 2, brukte en god stund på nr 1!
Velkommen skal du være! Håper spira sitter raskt :D Masse lykke til!

cbf6078f97380e6c846353e7e56ad4c9.jpg

Skjønner ikke helt hva som har skjedd her idag. Trodde el kom, men testene ble aldri sterkere enn dette. Har fått mye sterkere tester før, men vet at lh toppen min er ganske kort. Har jeg misset den kanskje? Alle testene tatt idag, den siste kl 00, den sterkeste ca kl 15.

Juhuu! Da er el i rute og jeg har fått positiv test idag på utvannet urin [emoji1]
Det var altså verdt det å innta alle de forfengelighetene siste uka [emoji12]

969edccfd129d4ba1cce9a5b67aaaa3d.jpg

Enda noen dager til el her, men begynner å bli litt bekymret om den kommer til vanlig tid denne PP'n :( Skikkelig svake tester! Blir spennende å se de neste dagene! :)

Min var negativ i dag så da er syklusen blitt kortere. Ikke meg i mot, men blir nok flere pp-er her i gården ;)

1 DPO idag.. skal prøve å vente til hvertfall 11 DPO før jeg ryker på første test! Den er dagen vi drar på ferie[emoji12] spørs åssen det går men[emoji12]

Ble litt usikker på om denne er positiv eller negativ. Hjelp? [emoji56]
Har hatt skikkelige stikninger i venstre side av magen idag, føltes som om egget slapp, men nå ble jeg usikker.

c88487530cb5c272e243bb1e10ffbf51.jpg

Ble litt usikker på om denne er positiv eller negativ. Hjelp? [emoji56]
Har hatt skikkelige stikninger i venstre side av magen idag, føltes som om egget slapp, men nå ble jeg usikker.

c88487530cb5c272e243bb1e10ffbf51.jpg

Jeg er skikkelig dårlig på å tyde EL-strimler, derfor jeg kjøpe CB-digital for å sjekke de dagene jeg trodde jeg fikk positiv strimmel! Men jeg synes din ser ganske så sterk ut altså! Første dagen med evt positiv? [emoji12]

Back
Topp