Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du kommet med på lista Masse lykke til!Melder meg inn her jeg da, etter tr's ankomst nå i helga
Dumle86 - pp2 - B0 - EL 5. Juli - IKM 19.Juli
Foreløbig lite som skjer fra denne siden. Begynner å teste etter el i morgen, så da håper jeg at tida går litt fortere!Endelig er tr dratt, så da begynner nedtelling til EL hvordan går det med dere andre?
Endelig er tr dratt, så da begynner nedtelling til EL hvordan går det med dere andre?
Her kom tr i går, så blir nok noen dager før hun reiser enda[emoji849] Denne pp blir litt halvhjertet, vi er på ferie rundt el så tenker å ikke teste også blir det sikkert lite aksjer i og med at vi er to familier som bor sammen i samme hus[emoji51] men satser på å få lagt inn noen da sånn ca når jeg tror el er[emoji6] tenker å prøve solvipect denne pp, bare for å se om det har innvirkning på el-slim[emoji4]
Æsj, så teit at kroppen ikke vil samarbeide helt enda Håper det bedrer seg Vil du bli stående på listen litt til for å se det litt an?Mens nr.2 denne syklusen dukka plutselig opp idag, på det eg antok var dag 10 Så ikkje godt å vite om det er dette som er "ekte" mens, eller om det er noko forsinkelsar frå forrige veke. Tydeligvis litt tull i systemet endå, etter MA'n i mai.. Blir vel litt optimistisk å teste i veke 29 då..
Da er du lagt til på listen! Masse lykke til!CurlyGirl - PP15 - B2 - EL 6.juli - IKM 20.juli
Høres ut som en god plan! Nå skal spira sitte altså!Cd2 idag. Bare venter på at tanta skal dra slik at man kan starte på solvipect [emoji16] blir nok noe grapefruktjuice denne pp'en også, nå skal alle kluter settes til! [emoji1]
Vurderer litt å prøve wild-jam og bidronninggele, noen med erfaringer?
Tenker å prøve det som prøves kan denne gangen for å se om det hjelper på at spiren blir sittende, blir det ny sa nå så må vi på utredning [emoji85]
Æsj, så teit at kroppen ikke vil samarbeide helt enda Håper det bedrer seg Vil du bli stående på listen litt til for å se det litt an?
Vi får satse på at det ikke blir for forsinket Blir spennande!Er ikkje så bekymra, "verste" er at eg muligens får ei ekstra veke med venting. Meeen, får ta det som bonus-spenning Kan stå inntil vidare
Da er du ført opp! Masse lykke til!Miniknøttet - PP5 (etter MA) - B1 - EL ca 4.-5.juli - IKM ca 18.-19.juli
Takk, og i like måte [emoji4]Da er du ført opp! Masse lykke til!
Takker!Takk, og i like måte [emoji4]
Velkommen skal du være! Masse lykke til!Snorkfrøken1984-pp8-b3- EL ca 7 Juli - Ikm 21 Juli