❤ IKM UKE 29 ❤

Frk1993 - PP1 - B2 - EL 8.juli - IKM 23.7

Tok ut spiralen for 6 dager siden. Fikk mensen etter 3-4 dager. Så hvis syklusen er tilbake til normalen så er den slik som beskrevet over. Håper det klaffer med en gang![emoji7]
(Prøvde i 1,5 år før det klaffet forrige gang). Så må nok smøre meg med tolmodighet [emoji16]
Har ført deg opp! :) Krysser fingrene for at det klaffer fort denne gangen :Heartred Masse lykke til!

Henger meg på her.
Tropehus - PP1 etter MA, B1, EL 8/7 IKM 23/7

Får håpe kroppen kjører samme sykluslengde som før MA i mai.

CD3 i dag.. Har nettopp bestilt mine første EL tester:) blir spennende å prøve det siden jeg aldri har gjort det før:)

Frk1993 - PP1 - B2 - EL 8.juli - IKM 23.7

Tok ut spiralen for 6 dager siden. Fikk mensen etter 3-4 dager. Så hvis syklusen er tilbake til normalen så er den slik som beskrevet over. Håper det klaffer med en gang![emoji7]
(Prøvde i 1,5 år før det klaffet forrige gang). Så må nok smøre meg med tolmodighet [emoji16]

Vi brukte over ett år på første, men nr 2 satt på første forsøk!! Så det er håp :-)

Mens nr.2 denne syklusen dukka plutselig opp idag, på det eg antok var dag 10 :banghead: Så ikkje godt å vite om det er dette som er "ekte" mens, eller om det er noko forsinkelsar frå forrige veke. Tydeligvis litt tull i systemet endå, etter MA'n i mai..:bored: Blir vel litt optimistisk å teste i veke 29 då..:bag:

Det var vist berre ein liten tulle-blødning. Stoppa like fort som den kom. Hadde celleprøve idag, og snille gynekologen tok ein sjekk på livmor og eggstokkar, mtp historikken med nylig MA. Alt såg fullstendig normalt ut, tynne slimhinner (dvs ingen restar) og fine eggstokkar. Dvs at alt ligger til rette :happy: Så forheld meg til veke 29 foreløpig :angelic:

Henger meg på her.
Tropehus - PP1 etter MA, B1, EL 8/7 IKM 23/7

Får håpe kroppen kjører samme sykluslengde som før MA i mai.
Tumle - pp2 (SA forrige pp)- b3 - el 05. juli - IKM 20. juli
Da er dere kommet opp på lista! Måtte spira sitte denne gangen :Heartred Masse lykke til!
CD3 i dag.. Har nettopp bestilt mine første EL tester:) blir spennende å prøve det siden jeg aldri har gjort det før:)
Så spennende da! :D
Det var vist berre ein liten tulle-blødning. Stoppa like fort som den kom. Hadde celleprøve idag, og snille gynekologen tok ein sjekk på livmor og eggstokkar, mtp historikken med nylig MA. Alt såg fullstendig normalt ut, tynne slimhinner (dvs ingen restar) og fine eggstokkar. Dvs at alt ligger til rette :happy: Så forheld meg til veke 29 foreløpig :angelic:
Så bra at blødningene har stoppet og at alt så bra ut hos gyn i dag! :D

Trur eg må berre melde meg ut herifrå..ny blødning idag, meir enn forrige gang. Om det er tidenes mest seigliva og ubesluttsomme menstruasjon eg er midt oppi, eller om syklusen er heilt på villspor, vitast ikkje. Frustrerande er det iallefall :smiley-angry003 Gyn. meinte jo at alt var så veldig normalt. Jaudå o_O Får låne nokon EL-testar av ei venninne, typisk at det allikavell dukkar opp. Oddsa er jo omtrent null for klaff då, må jo ha slimhinne på minus-sida etter alle desse blødningane..:arghh:

Cd11 idag, håper el kommer rett over helgen. :D Ellers drikker jeg grapefruktjuice og solvipect, og håper det skal gjøre susen denne pp. [emoji14]

Da har jeg tyllet i meg salviete og solvipect i to dager, har prøvd å få i meg grapefruktjuice, men jeg sliter med den [emoji12] tr står i døra på vei til å dra, og jeg kjenner allerede små antydninger til stikninger i eggstokkene! Håper el-slimet kommer selvom jeg ikke får i meg stort av grapefruktjuice [emoji85]

snippsnappsnuppa- PP1 - 2 (1 kun i :Heartred) - EL 6.juli- IKM 20.juli

Cd13 og allerede positiv EL-test. Mulig jeg tilhører IKM uke 28 i stedet.
Oii, såpass ja!

Trur eg må berre melde meg ut herifrå..ny blødning idag, meir enn forrige gang. Om det er tidenes mest seigliva og ubesluttsomme menstruasjon eg er midt oppi, eller om syklusen er heilt på villspor, vitast ikkje. Frustrerande er det iallefall :smiley-angry003 Gyn. meinte jo at alt var så veldig normalt. Jaudå o_O Får låne nokon EL-testar av ei venninne, typisk at det allikavell dukkar opp. Oddsa er jo omtrent null for klaff då, må jo ha slimhinne på minus-sida etter alle desse blødningane..:arghh:
Herregud så frustrerende da :( Teite kroppen som ikke vil samarbeide! Håper det retter seg opp etterhvert og at spira sitter snart! :)
snippsnappsnuppa- PP1 - 2 (1 kun i :Heartred) - EL 6.juli- IKM 20.juli
Du er du kommet med på lista! :) Måtte spira sitte! Masse lykke til!

Back
Topp