❤ IKM UKE 29 ❤

Ja, det er godt å vite[emoji5] blir tredje forsøket på oss, så vi krysser fingrene for at alle gode ting er tre[emoji173]️

Tusen takk[emoji8] masse lykke til dere også[emoji173]️

Sånn er det her også, 2 tidlig SA på rad, så jeg signerer den. Alle gode ting er tre <3
Tusentakk for det :-) :-)

Når har man egentlig el smerter? I forhold til når egg slippes? Før, under, etter? [emoji85]

Tipper det er litt inviduelt? :) Jeg har det et døgn før ca, i forhold til hva el testene viser hvertfall. Men det er ømt noen dager etter også.

Hum.. så kjedelig når det ikke er en fasit på et spørsmål! [emoji28] Hehe.. jeg har ikke tatt noen el tester, men kjente det hadde vært kjekt å vite om det faktisk var eggløsning, når jeg tror det var el smerter jeg kjente. Får vurdere det til neste måned!

Hum.. så kjedelig når det ikke er en fasit på et spørsmål! [emoji28] Hehe.. jeg har ikke tatt noen el tester, men kjente det hadde vært kjekt å vite om det faktisk var eggløsning, når jeg tror det var el smerter jeg kjente. Får vurdere det til neste måned!

Ja ikke sant. [emoji12] Ja, det er spennende å følge med på synes jeg vertfall. :) Har ikke testet så mange pp, men det stemmer ganske bra slik jeg trodde det var. [emoji4]

Hehehe, jeg var helt lik. Tror den holdningen varte nøyaktig en halv dag før jeg googlet meg gal :p :p helt likt for meg og! Er dette direkte fra SA hos deg og? Var du langt på vei?

Var 12/13 uker på vei. Mistet ved nyttår, men hadde mye krøll med syklusen i månedene etterpå, og fikk ikke første EL og mens før i april/mai, så dette blir tredje pp etter SA :)

Var 12/13 uker på vei. Mistet ved nyttår, men hadde mye krøll med syklusen i månedene etterpå, og fikk ikke første EL og mens før i april/mai, så dette blir tredje pp etter SA :)
Oi, da var du langt på vei. Forståelig at det va litt krøll med syklusen etter det ja. Håper at du har fått tatt tiden til hjelp, å at det blir mest glede når neste test viser positiv :) :)

Æsj, har sånn murring som kommer før tr allerede. Cd21 idag, lurer på om dette blir en veldig kort syklus. :o

Oi, da var du langt på vei. Forståelig at det va litt krøll med syklusen etter det ja. Håper at du har fått tatt tiden til hjelp, å at det blir mest glede når neste test viser positiv :) :)

Ja, det har gått seg ti. Men jeg er bare så altfor utålmodig av meg. Vil at det skal skje NÅ. Blir nok hoppende glad den dagen det blir positiv:)

Jeg tror vi var i samme termingruppe. I starten av januar hadde jeg MA i uke 13. Babyen hadde vært død siden 8+4.

Uff, ja. Tror min også hadde vært død en stund, men oppdaget det ikke før det satte i gang selv.
Håper vi snart får ny spire:)

Siden EL kom litt senere enn forventet så tilhører jeg her inne :)
MiniMe80 - PP18 (pp2 etter SA) - B1 - EL 05.07 - IKM 18.07

MrsSparkle - IKM 19.juli
Ikm 19. juli her regner jeg med. [emoji4]
Da er du kommet med på lista! Masse lykke til:D
Siden EL kom litt senere enn forventet så tilhører jeg her inne :)
MiniMe80 - PP18 (pp2 etter SA) - B1 - EL 05.07 - IKM 18.07
Velkommen skal du være:D Krysser alt jeg har for at spira sitter denne gangen! Masse lykke til! :Heartred

Back
Topp