❤️ IKM uke 32 ❤️

Bkno3272272 - 30 - B2 - PP? - EL 22.07 (?) - IKM ~05.08.

Tok meg en pause mens det var bryllup og bursdag, men er nå mer tilbake og kjenner på at det er vanskelig (eller umulig) å vente til testdato, hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg orker ikke teste for tidlig denne gangen og jeg håper virkelig det var EL som kom brått på 22.07, ellers kommer jeg til å bli sprø:hilarious:
 
Holder hodet travelt, det kan være hva som helst. Jeg setter meg også en dato for testing. Denne gangen har jeg satt 1/8 fordi fin dato og det er ca. 10dpo
 
Jeg var skrå sikker på at jeg hadde EL 10 juli, så virket det plutselig som at kroppen prøvde på ny EL 23 juli. Så jeg aner ikke hva som skjer:facepalm: Har ikke fått tilbake mensen enda etter forrige, så prøver litt i blinde her og lytter til kropp og følger med på EL slim.
Akkurat samme her!!!! Kroppen min er jo litt på bærtur pga "frivillig" senabort som ble satt igang uke 16 31mai.... Mener definitivt eggløsning var 10juli, og nå igjen 23juli. Uten noen spor til mensen enda.. :bored:
 
Holder hodet travelt, det kan være hva som helst. Jeg setter meg også en dato for testing. Denne gangen har jeg satt 1/8 fordi fin dato og det er ca. 10dpo
Det er fint med fin dato, forrige gang fant jeg ut at jeg var gravid på valentines day, lett å huske og hyggelig minne som kommer hvert år:Heartred
Jeg har tenkt på å teste 02.08 siden vi har barnefri og jobbfri den dagen og helgen, er testen positiv da så kan vi virkelig nyte det og hverandre uten å måtte skjule noe for lange ører:happy: :hilarious:
 
Akkurat samme her!!!! Kroppen min er jo litt på bærtur pga "frivillig" senabort som ble satt igang uke 16 31mai.... Mener definitivt eggløsning var 10juli, og nå igjen 23juli. Uten noen spor til mensen enda.. :bored:
den kroppen altså :sick009 fikk ikke du positiv g.test også?
 
Bkno3272272 - 30 - B2 - PP? - EL 22.07 (?) - IKM ~05.08.

Tok meg en pause mens det var bryllup og bursdag, men er nå mer tilbake og kjenner på at det er vanskelig (eller umulig) å vente til testdato, hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jeg orker ikke teste for tidlig denne gangen og jeg håper virkelig det var EL som kom brått på 22.07, ellers kommer jeg til å bli sprø:hilarious:
Velkommen hit :welcome
Fører deg opp på lista, men anbefaler deg å lage deg ditt eget nick ;)
Si ifra hvis jeg skal endre navnet/nick på lista
 
Så spennnde! Jeg har dessverre også fått en slags snikende følelse av at jeg kan være gravid, enda med så dårlige odds… så skjønner ingenting, og er så skummelt!
Håper så inderlig at magefølelsen kan være rett for oss begge ❤️
Håper så inderlig det stemmer❤️ Men litt skummelt å kjenne på det og, for da blir skuffelsen større. Jeg er jo heldig å blitt lett gravid, bare mister. Jeg drar på ferie mandag... og tar ikke med meg tester... er tilbake 13/14 DPO, så får vurdere det da. Men ender jo sikkert med å dra på kiwi å kjøpe tester neste uke :bag: :hilarious:
 
Fikk denne for to dager siden, tenkte å ta en til i kveld bare for å se om det har skjedd noe mer. Har opplevd før å fått svak rosa strek når jeg har eggløsning.
Vis vedlegget 440489
Her er min 24juli..men fikk også positiv eggløsning test da, med clearblue digital. Den lilla med smiley. Dagen før blinkende smileyen.. Og Babyplan sine eggløsning tester tydelig positive..
 

Vedlegg

  • 20240724_164707.jpg
    20240724_164707.jpg
    644 KB · Visninger: 14
  • 20240724_092956.jpg
    20240724_092956.jpg
    674,4 KB · Visninger: 13
Men kan det være kroppen prøvde på en eggløsning men ikke fikk det til?
Jo det kan såklart være.. Denna kroppen er herja med. 3år side p stav ble satt inn, 2 1/2 år siden gastric bypass, å stav tatt ut i sent september ifjor. Gravid midten a februar, senabort helt i slutten av mai. Syklus på bærtur etter vektnedgangen og p stav. Den kom aldri til tida. Når jeg tok den ut, ble den relativ i orden og jeg blei gravid fort. Men tida flyr lissom ifra når man har passert 40.
Og nå stresser jeg så jævli pga svigerinne og svoger er i nabohuset på gården hos svigers, og de fikk sin baby i juni. Og jeg skulle vært 5mnd gravid. Og vi skulle hatt hver vår snart.....
 
Jo det kan såklart være.. Denna kroppen er herja med. 3år side p stav ble satt inn, 2 1/2 år siden gastric bypass, å stav tatt ut i sent september ifjor. Gravid midten a februar, senabort helt i slutten av mai. Syklus på bærtur etter vektnedgangen og p stav. Den kom aldri til tida. Når jeg tok den ut, ble den relativ i orden og jeg blei gravid fort. Men tida flyr lissom ifra når man har passert 40.
Og nå stresser jeg så jævli pga svigerinne og svoger er i nabohuset på gården hos svigers, og de fikk sin baby i juni. Og jeg skulle vært 5mnd gravid. Og vi skulle hatt hver vår snart.....
Forstår deg veldig godt. Er selv under utredning for habituell abort og har bikket 40... så den tiden er ikke på vår side❤️
 
3dpo. Jeg har blitt øm i høyre pupp. Det skjedde også forrige syklus på denne tiden :hilarious: Venstre pupp er normal.

Tempen har gått opp en god del nå, så føler meg ganske sikker på at eggløsningen har vært og at jeg bare missa toppen under testingen :happy:
 
Her skjer det lite på testene.. Fredag hadde jeg skikkelig «mensen smerter» og i går fikk jeg EL slim med brunt blod i og ikke kommet noe mer blod utenom det. Så vi la nok en gang inn aksjer i går kveld, bare for å være sikker på at vi har gjort vårt i tilfelle jeg har EL. Følte jeg hadde EL på tirsdag, så er blitt veldig usikker nå på hva kroppen holder på med:playful:
1722151101818.jpeg
 
Back
Topp