❤️ IKM uke 32 ❤️

Aldri opplevd festeblødning før... men spotting før mensen er typisk meg. Men man vet jo aldri. Kjenner det er litt godt å ikke være for optimistisk. Kjenner og på en frykt for en positiv test.... ønsker det så sterkt... men samtidig livredd for å miste nok en gang. Blir en lang uke på ferie når ungdommen ikke gidder å være med sin mor. Blir å henge her inne og tyde andre sine tester :hilarious:
Ja skjønner deg så alt for godt.. ❤️
Jeg var så dum jeg ble sittende her inne å lese litt og havnet inn på den ene triste historien/reisen etter den andre.. så nå mista jeg helt motet… det er så skummelt å usette seg for så mye potensielle «muligheter»..

Ja eldste min er heller ikke meget gira på å henge med meg lenger :p

Leste forresten en plass for litt siden at når ungdom trekker seg unna, krangler og «hater» foreldrene sine så er de visst biologisk ment å gjøre det. Fordi det da skal hindre innavl ! Hahaha! Det synes jeg var litt festlig :p
 
Flytter meg over her fra uke 33.

Fru.86 - 37 - B3 - PP2 - EL 29/7 - IKM 10/8

Tilnærmet positiv eggløsningstest i dag. Litt tidligere enn antatt! Tipper den blir helt positiv i kveld. Så da er nok EL i morgen.

Kom hjem fra 8 dager borte fra mann og barn i går. Akkurat tidsnok for EL.

Aksjelegging i går, og satser på i dag og i morgen også.

Da var EL testen positiv! :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_8655.jpeg
    IMG_8655.jpeg
    522,9 KB · Visninger: 6
Ja skjønner deg så alt for godt.. ❤️
Jeg var så dum jeg ble sittende her inne å lese litt og havnet inn på den ene triste historien/reisen etter den andre.. så nå mista jeg helt motet… det er så skummelt å usette seg for så mye potensielle «muligheter»..

Ja eldste min er heller ikke meget gira på å henge med meg lenger :p

Leste forresten en plass for litt siden at når ungdom trekker seg unna, krangler og «hater» foreldrene sine så er de visst biologisk ment å gjøre det. Fordi det da skal hindre innavl ! Hahaha! Det synes jeg var litt festlig :p
:laughing001 innavl faktisk :laughing001

Heldigvis hater de meg ikke, de bare liker å drive med andre ting enn å være med meg. Hun eldste elsker å henge med meg (18 år) men hun skal ikke være med. Skal nok få uken til å gå, og godt å være kvitt testetrangen.

Du må ikke lese sånt, man mister jo helt motet da. Er jo ganske skummelt å være gravid generelt sett. Gruer meg om det skulle skje igjen. Skulle ønske man kunne bli lagt i koma og vekket etter 12 uker:bag:
 
Er generelt ikke en symptomleter men liker å ha litt kontroll gjennom temping og testing. Det har jeg ikke denne PP. Grafen min i FF er helt merkelig, så er vanskelig å tyde noe av den, hvilepulsen min har gått litt opp siden rundt EL men ikke bemerkningsverdig. Puppene mine er store men det er de innimellom, utfloden min er kremet og har ikke tørket opp slik den pleier så kanskje er det noe i det. Tipper jeg ryker på første test den 31/7 bare fordi det er en dag før 1/8 som er datoen jeg har satt meg og fordi jeg sjekket hvor mange dager etter positiv EL-test jeg fikk positiv G-test sist :wacky:
 
Ja, kanskje jeg skal prøve å se om det funker:happy:
Verdt et forsøk iallefall :happy: Jeg har ikke brydd meg med å investere i nytt termometer med 2 desimaler, så jeg bruker bare det vi allerede har. Tar tempen når 2-åringen vekker meg på morningen, så det blir litt varierende fra dag til dag. Håpet er at det blir bra nok til å se tendensene iallefall :happy:
 
6 DPO i dag, og har liten tro på denne PPen. Litt murringer i magen, men ikke sånn at jeg tenker det er er symptom. I forrige gravididet hadde jeg mye utflod fra 5 DPO, og det har jeg ikke nå. Med mindre symptomene tar seg opp, så kommer jeg ikke til å teste før IKM.

IMG_8396.jpeg
 
6 DPO i dag, og har liten tro på denne PPen. Litt murringer i magen, men ikke sånn at jeg tenker det er er symptom. I forrige gravididet hadde jeg mye utflod fra 5 DPO, og det har jeg ikke nå. Med mindre symptomene tar seg opp, så kommer jeg ikke til å teste før IKM.

Vis vedlegget 440562
Vet ikke helt hvorfor, men jeg har også liten tro på denne pp’en. Det fikk jeg allerede fredag og lørdag, selv om lørdag var EL dagen.
Er ikke bare bare å være prøver :Heartred
 
Jeg hadde fortsettet å teste bare for å se at den synker igjen.
Dersom testen f.eks. er negativ i ettermiddag/kveld ville jeg sagt EL er i morgen.
Takk for svar, enig i det. Fikk ikke lagt aksjer i går, så da gir det et håp i dag :joyful:
Tror jeg ville tenkt i morgen. Denne gangen beregnet FF (basert på temping) EL til samme dag som toppen hos meg, men jeg ammer, så det påvirker nok litt nivåene.
Enig, takk :) Ja amming kan kanskje påvirke litt, men veldig greit å følge med på temp og testing.
 
Jeg er altså livredd for å gi meg selv falske forhåpninger, men jeg er altså så trøtt og har kjempeproblemer med konsentrasjonen på jobb. Føles som hodet er fullt av bomull :blackeye:
Og spnn har det vært begge de to forrige pp’ene på dette tidspunktet 2/3 dpo) da jeg var gravid… men er jo så mye annet som kan forklare det også, som f.eks:
  • For lite søvn
  • Mye å gjøre på jobb
  • Stressende morgen
  • Lavt blodsukker (er type 1 diabetiker)
  • Osv.
Er så skuffende å få forhåpningene opp, og så kommer TR bankende på døra etter 14-ish dager :sad010
 
:laughing001 innavl faktisk :laughing001

Heldigvis hater de meg ikke, de bare liker å drive med andre ting enn å være med meg. Hun eldste elsker å henge med meg (18 år) men hun skal ikke være med. Skal nok få uken til å gå, og godt å være kvitt testetrangen.

Du må ikke lese sånt, man mister jo helt motet da. Er jo ganske skummelt å være gravid generelt sett. Gruer meg om det skulle skje igjen. Skulle ønske man kunne bli lagt i koma og vekket etter 12 uker:bag:
Ikke opplevd det enda jeg heller, men tenkte den skal jeg ha bak øret om det skulle skje :p Håper du får noen fine ferie dager <3 Jeg sitter på jobb og gjør alt annet enn det jeg skulle gjort... ser ut vinduet og synes dagene går seint. Mon tro hvorfor når jeg bare sitter å glaner på fuglene....

Nei jeg skal prøve å la være... jeg blir bare alltid så nysgjerrig og vil se hvordan ting går... :p

Ja det hadde virkelig vært ganske greit å slippe det lange ukene frem til 12 ish.. Jeg følger hun Marta Alise som holder på med IVF på snap og hun fikk negativ test i dag, og jeg tar ALT som ett tegn, "da går det nok ikke med meg heller",..... jises.... ikke bare bare med SOME.
 
Jeg er altså livredd for å gi meg selv falske forhåpninger, men jeg er altså så trøtt og har kjempeproblemer med konsentrasjonen på jobb. Føles som hodet er fullt av bomull :blackeye:
Og spnn har det vært begge de to forrige pp’ene på dette tidspunktet 2/3 dpo) da jeg var gravid… men er jo så mye annet som kan forklare det også, som f.eks:
  • For lite søvn
  • Mye å gjøre på jobb
  • Stressende morgen
  • Lavt blodsukker (er type 1 diabetiker)
  • Osv.
Er så skuffende å få forhåpningene opp, og så kommer TR bankende på døra etter 14-ish dager :sad010
Ja!! helt likt her med vanskelig å konsentrere seg og trøtt.. men er jo som du sier veldig mange ting som kan gjøre det. Men guriland den symptomletingen...
 
Back
Topp