❤️ IKM uke 32 ❤️

Det murrer fælt hos meg i dag!! av og på hele tiden... , jeg er da enten 4 eller 5 dpo, og jeg håper ikke det betyr en tidlig mensen hos meg denne gangen. Blødningen på denne syklus her varte bare en dag, så er redd det enda er litt krøll i systemet etter MAen. Men, samtidig så husker jeg at det murra fælt når jeg var gravid sist og. Mannen skulle komme hjem og siden el kom etter at han var dratt på jobb den gangen også hadde jeg vært HELT bombe sikker på det ikke gikk og vært på fest og alskens... også begynte jeg å kjenne murring og ble irritering fordi jeg da trodde jeg skulle få mensen hele tiden og da før tiden, og det ville jeg helst ikke få før etter han var kommet hjem så vi kunne rekke å ha det litt hyggelig først :p Men det må ha vært på typ 9/10 dpo så mye senere... (hadde ikke like kontroll den gangen over syklus og tester osv, er 6 år siden) Så nå sitter je å håper det er ett godt tegn..... Gud bedre for en overanalysering... :p
 
Ja!! helt likt her med vanskelig å konsentrere seg og trøtt.. men er jo som du sier veldig mange ting som kan gjøre det. Men guriland den symptomletingen...
Ja, sier til meg selv hver gang på startem av ny pp at denne gangen skal jeg ikke stresse, ta ting som det kommer, ikke teste etter EL eller ta g-test før ikm, ikke analysere mulige tegn, osv. osv… ha ha ha, hvem prøver jeg liksom å lure :laughing001
 
Interessant, takk for link! Fikk en skikkelig dye-stealer nå, men trenger egentlig ikke bety så mye det da kanskje?:bored::shy:
Vis vedlegget 440578
Nettopp. LH i urinen kan komme en god stund etter faktisk LH-stigning og det er selve "LH-surgen" en er ute etter å detektere
 
Men er det da egentlig ikke så mye vits å teste til den blir negativ? Siden det er første stigning man leter etter? Prøver å bli klok på dette :joyful:
Egentlig ikke men jeg liker å gjøre det for min egen del. Liker å kunne se hvor høyt tall jeg kan klare å få produsert :hilarious: I den store sammenheng har det lite til ingenting å si.
 
Ja, sier til meg selv hver gang på startem av ny pp at denne gangen skal jeg ikke stresse, ta ting som det kommer, ikke teste etter EL eller ta g-test før ikm, ikke analysere mulige tegn, osv. osv… ha ha ha, hvem prøver jeg liksom å lure :laughing001
Haha, nei jeg har to ulike personligheter.. for det dukker nemlig opp en person som bare MÅ strekke armen bort etter en test i skuffen i det jeg setter meg på do… fullstendig ukontrollerbar… :wacky:
 
Verdt et forsøk iallefall :happy: Jeg har ikke brydd meg med å investere i nytt termometer med 2 desimaler, så jeg bruker bare det vi allerede har. Tar tempen når 2-åringen vekker meg på morningen, så det blir litt varierende fra dag til dag. Håpet er at det blir bra nok til å se tendensene iallefall :happy:
Har en med 2 desimaler fra forrige gang, tempet bare en syklus og da ble jeg gravid. Veldig greit å vite når el har vært☺️
 
Jeg er altså livredd for å gi meg selv falske forhåpninger, men jeg er altså så trøtt og har kjempeproblemer med konsentrasjonen på jobb. Føles som hodet er fullt av bomull :blackeye:
Og spnn har det vært begge de to forrige pp’ene på dette tidspunktet 2/3 dpo) da jeg var gravid… men er jo så mye annet som kan forklare det også, som f.eks:
  • For lite søvn
  • Mye å gjøre på jobb
  • Stressende morgen
  • Lavt blodsukker (er type 1 diabetiker)
  • Osv.
Er så skuffende å få forhåpningene opp, og så kommer TR bankende på døra etter 14-ish dager :sad010
Er så vanskelig med de tidlige symptomene, eller symptomlignende tegnene. Husker ikke hvordan det var sist, da det var så mange år siden. Forrige mnd var det masse sympt. Og positiv test, men gikk ikke veien. Så krysser fingrene for bedre nå
 
Egentlig ikke men jeg liker å gjøre det for min egen del. Liker å kunne se hvor høyt tall jeg kan klare å få produsert :hilarious: I den store sammenheng har det lite til ingenting å si.
Haha kjenner til den rusaktige følelsen av å analysere streker ja :hilarious:
 
Hehe, sa jeg skulle prøve uten å teste etter EL, blitt litt påvirket av dere
Fikk tester i helgen som ikke var positiv i det hele tatt (de to øverste) og den nederste nå i dag, ca kl 18. Hva betyr dette? Holder det at vi la inn aksjer i går kveld/natt? Uklart bilde..
IMG_5895.jpeg
 
Begynte å spotte nå i ettermiddag. Det er ikke mye men blodet er friskt. Forrige syklus fikk jeg også lett blødning 6 dpo men det var definitivt ikke bare spotting det var heller en bortfallsblødning, nå derimot er jeg ikke sikker men har egentlig hatt magefølelse de siste dagene at det ikke går denne PP :wtf:
 
Back
Topp