❤️ IKM uke 32 ❤️

Jeg er en sucker for odds og statistikk. Om disse tallene stemmer vet jeg jo ikke. Har ikke sjekket kilder osv. Men den viser hvor mange som tester positivt gitte DPO-Dager.
Jeg hadde tenkt å vente til 10dpo med å teste, men når de påstår det er nesten 50% sjanse for positiv test i tilfelle graviditet på 9dpo spørs det om det må bli en test da :cool:

Jeg hadde tenkt å vente til 10dpo med å teste, men når de påstår det er nesten 50% sjanse for positiv test i tilfelle graviditet på 9dpo spørs det om det må bli en test da :cool:
Samme tenker jeg! Og hvis de har testet med vanlige tester der, bør jo prosentandelen være enda høyere med tidligtest :p

Hva gjør man hvis man våkner alt for tidlig og ikke får sove igjen? Jo, man ligger og analyserer alt av mulige symptomer :D

Det er skummelt å si dette, men jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid :binkybaby
Jeg har flere av de samme symptomene jeg har hatt på dette stadiet de to siste pp’ene da jeg har vært gravid … men skulle jo egentlig ikke vært mulig å få symptomer så tidlig. Er jo kun 4 dpo :smiley-ashamed008
Jeg er:
  • Småkvalm
  • Mer tørst og tissetrengt enn vanlig
  • Våkner tidlig uten å få sove igjen hver natt
  • Har en sånn «rar» følelse i nedre mageregion (førs liksom tungt)
  • Mer emosjonell
  • Mindre tålmodig
  • Store konsentrasjonsproblemer på jobb
  • Murringer i nedre del av magen
  • Endring i matlyst
  • Mye luft i magen
Edit: og må ikke glemme at jeg fikk skikkelig vondt i nedre del sv magen (mulig ligamemtsmerter?!) når jeg hostet litt i mårrest.

Utrolig spent når jeg skal begynne å teste (enda 6 dager igjen). Det kaaaaaaaaan hende jeg ryker på en test allerede 9 dpo ettersom jeg fikk veldig svakt positivt da forrige pp. Blir sikkert og sitte og nistirre på den testen i en evighet :pompus:

Hva er testedag for dere andre her inne? Husker ikke hvem det var, men var vel noen som hadde planer om å begynne i dag?
Er så spent på alle sammen sine tester og gleder meg skikkelig til det braker løs :excited001

Last edited:
Ja jeg kommer ikke til å la være på 9 det er helt sikkert :p har vært svak svak strek begge to siste gangene på 9 her :)
Så mitt mål er egentlig å klare la være på 8, haha.. i dag føltes det som en seier å klare la være på 6/7.. hahaha

Hva gjør man hvis man våkner alt for tidlig og ikke får sove igjen? Jo, man ligger og analyserer alt av mulige symptomer :D

Det er skummelt å si dette, men jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid :binkybaby
Jeg har flere av de samme symptomene jeg har hatt på dette stadiet de to siste pp’ene da jeg har vært gravid … men skulle jo egentlig ikke vært mulig å få symptomer så tidlig. Er jo kun 4 dpo :smiley-ashamed008
Jeg er:
  • Småkvalm
  • Mer emosjonell
  • Mindre tålmodig
  • Endring i matlyst
  • Mye luft i magen
Utrolig spent når jeg skal begynne å teste (enda 6 dager igjen). Det kaaaaaaaaan hende jeg ryker på en test allerede 9 dpo ettersom jeg fikk veldig svakt positivt da forrige pp. Blir sikkert og sitte og nistirre på den testen i en evighet :pompus:

Hva er testedag for dere andre her inne? Husker ikke hvem det var, men var vel noen som hadde planer om å begynne i dag?
Er så spent på alle sammen sine tester og gleder meg skikkelig til det braker løs :excited001
Oh yes…. Jeg tok en lav temp en gang i natt og ble skuffa og stressa… ny noen timer senere litt bedre men jeg er ikke veldig fornøyd med kurven min og FF vil ikke sette fast strek heller :( men ellers føles kroppen litt gravid… det har murra sånn!! Spesielt de to siste dagen, men mindre i går kveld :/ skummelt og innmari kjipt om det bare blir en veldig tidlig TR… men emosjonell er helt på bærtur… gråter av ALT …!
jeg kunne sovet en time til og kommer SÅ til å angre senere i dag … alt for få timer søvn … de dagene her altså.. Håpløst… prøver å holde meg til fredag med test…

Oh yes…. Jeg tok en lav temp en gang i natt og ble skuffa og stressa… ny noen timer senere litt bedre men jeg er ikke veldig fornøyd med kurven min og FF vil ikke sette fast strek heller :( men ellers føles kroppen litt gravid… det har murra sånn!! Spesielt de to siste dagen, men mindre i går kveld :/ skummelt og innmari kjipt om det bare blir en veldig tidlig TR… men emosjonell er helt på bærtur… gråter av ALT …!
jeg kunne sovet en time til og kommer SÅ til å angre senere i dag … alt for få timer søvn … de dagene her altså.. Håpløst… prøver å holde meg til fredag med test…
Skulle ønske jeg fikk til å tempe… kunne gitt meg (enda) en pekepinn om gravid/ikke gravid i forkant av testing. Men når man kan telle på en hånd hvor mange ganger man har fått minst 4 timer sammenhengende søvn siden desember 2020 blir det vel bare mer stress å prøve det.

Vanligvis er jeg på do 1 gang i løpet av natta og en sjelden gang også når jeg står opp. Etter jeg la meg i går kveld har keg vært på do 5 ganger… og føles som jeg nå må tisse igjen… så dette blir utrolig spennende :nailbiting:
Har satt meg som mål å vente med testing til 10 dpo/6. aug, men spørs om jeg ryker på en test dagen før. Testet ultra ultrasvakt positivt 9 dpo sist, men brukte da et merke som gjerne slår ut litt senere/er dårligere.

Er utrolig spent på alle testene her inne og gleder meg til å granske og nistirre på test bildene som blir lagt ut :excited001

Let the madness begin :dance011

8 DPO og ble en test i dag :facepalm: Har så mange små og vage symptomer som både kan være graviditet og at jeg er i DPO-land. Småkvalm, murringer og stikkinger, symfysesmerter… Blenda test…
IMG_8404.jpeg

9DPO og enda har ikke testetrangen meldt seg. Har endel symptomer på at noe skjer... samtidig så mangler noen symptomer som jeg alltid har. Og det viktigste... magefølelsen har gått fra positiv til negativ. Så tror ikke det har gått vår vei denne måneden :bag: :smiley-ashamed004
Håper det er flere testetøser som er igang med testingen snart så jeg får noe å gjøre på:hilarious:

Jeg er:
  • Småkvalm
  • Mer emosjonell
  • Mindre tålmodig
  • Endring i matlyst
  • Mye luft i magen
Edit: og må ikke glemme at jeg fikk skikkelig vondt i nedre del sv magen (mulig ligamemtsmerter?!) når jeg hostet litt i mårrest.

Spennende! :joyful: Personlig har jeg stor tro på at man kan merke noe tidligere enn de påstår at man kan, da jeg har lest en del om «crosstalk» mellom livmor og blastocyst i forskning:hilarious: (ja, jeg er litt nerdy:wacky:) og at man muligens får høyere nivåer av progesteron om det har skjedd en befruktning enn ellers.

Her blir det nok første test tatt 9 DPO (om 6 dager).:hello2

Jeg er:
  • Småkvalm
  • Mer emosjonell
  • Mindre tålmodig
  • Endring i matlyst
  • Mye luft i magen

Spennende med så mange symptomer.

Jeg har testet svakt positivt 7DPO ved mine tre tidligere graviditeter (en endte i MA).
Så tror nok ikke jeg klarer holde meg lenger enn det.

image.jpg

Ka skjer :think005
Jeg er en søtmons uten like (elsker skokolade, smågodt, bakevarer, osv.), men nå er det plutselig dette jeg vil ha.
Stilte meg forran isdisken og bare tenkte «nei, har ikke lyst på is».
Spesielt nøtter er plutselig veldig fristende.

Back
Topp