❤️ IKM uke 32 ❤️

10 DPO og negativ test i dag :facepalm: Mister håpet jeg :banghead:

20240731_094135.jpg
 
Skulle ønske jeg fikk til å tempe… kunne gitt meg (enda) en pekepinn om gravid/ikke gravid i forkant av testing. Men når man kan telle på en hånd hvor mange ganger man har fått minst 4 timer sammenhengende søvn siden desember 2020 blir det vel bare mer stress å prøve det.

Vanligvis er jeg på do 1 gang i løpet av natta og en sjelden gang også når jeg står opp. Etter jeg la meg i går kveld har keg vært på do 5 ganger… og føles som jeg nå må tisse igjen… så dette blir utrolig spennende :nailbiting:
Har satt meg som mål å vente med testing til 10 dpo/6. aug, men spørs om jeg ryker på en test dagen før. Testet ultra ultrasvakt positivt 9 dpo sist, men brukte da et merke som gjerne slår ut litt senere/er dårligere.

Er utrolig spent på alle testene her inne og gleder meg til å granske og nistirre på test bildene som blir lagt ut :excited001

Let the madness begin :dance011
Ja skjønner godt det <3 det har vært veldig vanskelig her også, det er sjeldent 4 timer her, men det har likevel stort sett gitt en slags passer kurve. Så må jeg passe på å ta det med en klype salt og stoppe når jeg driver å våkner tusen ganger og sjekker hver gang. DET er veldig teit og VELDIG stressende så måtte ha litt pause for en stund siden.
Så spennende med dovandring!

Jeg lurer på om jeg klarer å holde meg i morra... målet var først lørdag, men nå er det fredag... :p
 
Vis vedlegget 440668
Ka skjer :think005
Jeg er en søtmons uten like (elsker skokolade, smågodt, bakevarer, osv.), men nå er det plutselig dette jeg vil ha.
Stilte meg forran isdisken og bare tenkte «nei, har ikke lyst på is».
Spesielt nøtter er plutselig veldig fristende.
Altså nå lo jeg faktisk litt for høyt her på jobb, Hahah for jeg kom akkurat inn på kontoret etter en tur på butikken:
 

Vedlegg

  • IMG_3180.jpeg
    IMG_3180.jpeg
    3,4 MB · Visninger: 0
9DPO og enda har ikke testetrangen meldt seg. Har endel symptomer på at noe skjer... samtidig så mangler noen symptomer som jeg alltid har. Og det viktigste... magefølelsen har gått fra positiv til negativ. Så tror ikke det har gått vår vei denne måneden :bag: :smiley-ashamed004
Håper det er flere testetøser som er igang med testingen snart så jeg får noe å gjøre på:hilarious:
Den magefølelsen altså ❤️ håper den er feil da :p
Hehehe ja det er alltid spennende med testene, og CB sine skyggestreker og ikke minst BP sine… uffameg! Men krysser fingrene for mange fine aprilspirer nå ❤️
 
Spennende dager:happy093
Jeg tenker å teste 11 dpo, som blir neste fredag. Har følelsen av at det ikke gikk denne gangen siden vi bare hadde sex dagen før positiv EL-test, men spennende allikevel! Håper mange her får to streker:love7
 
Spennende dager:happy093
Jeg tenker å teste 11 dpo, som blir neste fredag. Har følelsen av at det ikke gikk denne gangen siden vi bare hadde sex dagen før positiv EL-test, men spennende allikevel! Håper mange her får to streker:love7
Samme følelsen hadde jeg før minste satt :binkybaby Da hadde vi kun 1 gang samleie i den fertile perioden min. Det er vel også to dager før EL som er dagen det er høyst sjangse for at det lyktes :Heartred
Krysser fingrene for deg.
 
Back
Topp