❤️ IKM uke 32 ❤️

Jeg tenkte heller ikke på at det kunne være et symptom der og da, innså det ikke før lenge etter. Satser på symptom hos deg også:)
Rare og virkelighetstro drømmer kan være er symptom, ja :)
Hadde sinnsyke drømmer i begge fullgåtte svangerskap i tillegg til svangerskapet som endte med kjemisk.
 
Rare og virkelighetstro drømmer kan være er symptom, ja :)
Hadde sinnsyke drømmer i begge fullgåtte svangerskap i tillegg til svangerskapet som endte med kjemisk.
Drømmen min var at jeg fikk Tindermelding (og nakenbilde) fra en 80 år gammel dame som ønsket å prate:laughing002 Burde ha skjønt at noe var på gang:happy090
 
Har du testet igjen?? Synes jeg ser noe altså
Ja, jeg testet nå i kveld. Negativ :( Kommer til å teste i morgen tidlig også, men jeg har ikke troen nå lenger.

20240801_002545.jpg
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
Tidlig eller vanlig?
Gratulerer <3
 
Jeg er tydeligvis i gang med den testingen… så nå har jeg gitt opp å tro jeg skulle la være å pine meg med dette tøvet… sukk.. er jo bare 7 eller kanskje 8 dpo i dag så naturligvis blank. Håper det blir med denne i dag og hvertfall bare en hver dag til lørdag … jeg veeet jo at oddsen er så i mot oss.. whyyy dette håpet likevel …
IMG_3215.jpeg
 
Dere som temper, er tempen sånn opp og ned hos dere også etter el, eller er den mer gjevn?:)Vis vedlegget 440710
Syns din var veldig fin :) den med prikkete linje er nå, og den andre er da jeg ble gravid i februar. Men om man ser på FF på «charts like mine» så er det virkelig enorme variasjoner så man må gjerne se sine egne sykluser over tid for å kunne se noe mønster :)
 

Vedlegg

  • IMG_3216.png
    IMG_3216.png
    287,1 KB · Visninger: 6
  • IMG_3217.png
    IMG_3217.png
    280,8 KB · Visninger: 7
Jeg er tydeligvis i gang med den testingen… så nå har jeg gitt opp å tro jeg skulle la være å pine meg med dette tøvet… sukk.. er jo bare 7 eller kanskje 8 dpo i dag så naturligvis blank. Håper det blir med denne i dag og hvertfall bare en hver dag til lørdag … jeg veeet jo at oddsen er så i mot oss.. whyyy dette håpet likevel …
Vis vedlegget 440723
Hehe elsker det! Jeg også kommer til å teste som en gal. Man blir faktisk helt sprø i denne prosessen.
 
Hehe elsker det! Jeg også kommer til å teste som en gal. Man blir faktisk helt sprø i denne prosessen.
Ja jeg har heldigvis kjøpt en hel hau med strimmel tester på 20% på på babyplan.no, men kjære tid hva ER det å tro det eventuelt skal vise noe på 7 dpo liksom... er jo å hive penger ut vinduet :p likevel klarer ikke motstå den ørlille rushen av spenning i det man stirrer på "streken", *rister meget oppgitt på hodet over meg selv*
 
Ja jeg har heldigvis kjøpt en hel hau med strimmel tester på 20% på på babyplan.no, men kjære tid hva ER det å tro det eventuelt skal vise noe på 7 dpo liksom... er jo å hive penger ut vinduet :p likevel klarer ikke motstå den ørlille rushen av spenning i det man stirrer på "streken", *rister meget oppgitt på hodet over meg selv*
Du er ikke alene :shy:
Planen er/var å starte testing først 10 dpo (altså 6. aug). Og så begynte jeg å tenke «men det kan jo hende jeg kunne fått positiv allerede 9 dpo. Derfra gikk jeg videre til å argumentere med meg selv om at «hvis jeg hadde fått positiv 9 dpo, er det jo en liiiiiiiten sjangs for å se strek sent 8 dpo så da er det innafor å starte testing allerede da», osv. :laughing021
Er helt håpløs :happy8
 
Back
Topp