❤️ IKM uke 32 ❤️

Ja jeg har heldigvis kjøpt en hel hau med strimmel tester på 20% på på babyplan.no, men kjære tid hva ER det å tro det eventuelt skal vise noe på 7 dpo liksom... er jo å hive penger ut vinduet :p likevel klarer ikke motstå den ørlille rushen av spenning i det man stirrer på "streken", *rister meget oppgitt på hodet over meg selv*
What! Har jeg gått glipp av at det har vært 20 %
 
Ja jeg har heldigvis kjøpt en hel hau med strimmel tester på 20% på på babyplan.no, men kjære tid hva ER det å tro det eventuelt skal vise noe på 7 dpo liksom... er jo å hive penger ut vinduet :p likevel klarer ikke motstå den ørlille rushen av spenning i det man stirrer på "streken", *rister meget oppgitt på hodet over meg selv*

Jeg har fått svak positiv 7 DPO ved tidligere graviditeter. Så det er mulig.
 
Pleier det å komme skygge strek på make sure? Blir gal av disse teite strekene.. ikke brukt denne testen før.
1722533906585.jpeg
 
Pleier det å komme skygge strek på make sure? Blir gal av disse teite strekene.. ikke brukt denne testen før.
Vis vedlegget 440746
Jeg har fått skygge på makesure.. men da pleier jeg å teste med et annet merke samtidig. Kommer det skygge på begge to så har jeg troen. Jeg har fått ekstremt mange skyggestreker føler jeg. Når det er sagt så har jeg troen på at det der er mer enn en skyggestrek ❤️
 
Gud gi meg styrke :arghh:
5 dpo og lysten til å teste er vanskelig å motstå.
Er jo helt bortkastet å starte testing så tidlig.

Har nå også fått mye mer utflod enn jeg vanligvis har på dette tidspunktet i syklusen.
Dette er altså så nervepirrende :nailbiting:
Blir utrolig skuffet om TR dukker opp :sad010
 
Brukt bare ved en syklus, men da jeg hadde skygge var det graviditet. Hvilken dpo?
Jeg har fått skygge på makesure.. men da pleier jeg å teste med et annet merke samtidig. Kommer det skygge på begge to så har jeg troen. Jeg har fått ekstremt mange skyggestreker føler jeg. Når det er sagt så har jeg troen på at det der er mer enn en skyggestrek ❤️
Har egentlig god erfaring med de, sjelden skygger. Jeg ser en strek, usikker på fargen, men kan definitivt være starten på noe. Hvor mange dpo? :happy:
Hvis el i det hele tatt har vært så er jeg 8 eller 9 dpo i dag.. Får veldig opp håper her nå:nailbiting: Men har vel egentlig slått meg til ro med at det ikke går før mensen er tilbake og stabilisert seg når ammingen en gang er ferdig.
 
Leste forresten en «diskusjon» om skyggestreker ett sted for litt siden og da var teorien at alle har naturlig og forventet en variasjon på 0-5 mlu hcg i kroppen uten å være gravid også, så at noen tester da klarer å fange opp dette. Jeg aner ikke om dette stemmer, men jeg opplever litt skygger av og til.
 
Pleier det å komme skygge strek på make sure? Blir gal av disse teite strekene.. ikke brukt denne testen før.
Vis vedlegget 440746
Aldri selv opplevd skygge på Makesure tester. Dette er jo skikkelig spennende :excited001
Ser helt tydelig strek og syns den virker ganske sterk til å skulle være bare skygge strek.
 
Leste forresten en «diskusjon» om skyggestreker ett sted for litt siden og da var teorien at alle har naturlig og forventet en variasjon på 0-5 mlu hcg i kroppen uten å være gravid også, så at noen tester da klarer å fange opp dette. Jeg aner ikke om dette stemmer, men jeg opplever litt skygger av og til.
Stemmer sikkert, jeg har nærmest kronisk skygger på testene føler jeg:playful: Men med alle kommentarene på denne skyggen så får jeg troa kjenner jeg..
 
Back
Topp