❤️ IKM uke 32 ❤️

9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777
Jeg ser noe, men syns det er vanskelig å si om det kan være starten på noe eller skyggestrek… utrolig spennende. Planlegger du å teste igjen senere i ettermiddag/kveld, eller venter du med ny test til i morgen tidlig?

Edit: syns egentlig fargen ser rosa ut og du ser den jo med det blotte øyet :excited001
 
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777
Her er det strek :woot: jeg synes den ser rosa ut og litt for markant til å være skygge. Spennende!
 
Jeg ser noe, men syns det er vanskelig å si om det kan være starten på noe eller skyggestrek… utrolig spennende. Planlegger du å teste igjen senere i ettermiddag/kveld, eller venter du med ny test til i morgen tidlig?

Edit: syns egentlig fargen ser rosa ut og du ser den jo med det blotte øyet :excited001
Aaaah synes det er skumle greier og vet ikke om jeg tør å teste igjen! I alle fall ikke i dag:dead:
Ble akutt dårlig i magen av dette her, og fikk en sånn "shit, hva har vi gjort" følelse!:p
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
Jeg har også drømt flere virkelige og rare drømmer helt fra like etter el, akkurat slik jeg har gjort når jeg har vert gravid! I dag fikk jeg supersvak tidligtest, og nå begynner jeg å lure om kroppen virkelig skjønner helt i fra befruktning og altså før hgc begynner å produseres!
 
11 DPO og null testetrang. Er rimelig sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. 2-6 DPO hadde jeg et håp... da kjente jeg det jobbe i livmoren, mensensmerter, murringer i ryggen, rare drømmer osv. Men nå er det bare mensensmerter... så regner med mensen dukker opp på mandag eller tirsdag. Tenker å ta en test søndag morgen når jeg er hjemom en tur fra hytten, men det er liksom bare for å ha gjort det.
 
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777Vis vedlegget 440778
Her er det strek ja ❤️ blir spennende å se utviklingen!:)
 
Jeg har også drømt flere virkelige og rare drømmer helt fra like etter el, akkurat slik jeg har gjort når jeg har vert gravid! I dag fikk jeg supersvak tidligtest, og nå begynner jeg å lure om kroppen virkelig skjønner helt i fra befruktning og altså før hgc begynner å produseres!
Tror det ligger noe i det. De to siste gangene jeg har vært gravid har jeg egentlig skjønt at noe var på gang fra 2/3 dpo (rare drømmer, forsterket luktesans, o.l.).
Kjenner på noen av de samme symptomene nå og det startet også 2/3 dpo så er utrolig spent på testene mine når jeg starter med det.
Er redd jeg bare innbiller meg ting… fallhøyden blir liksom enda større.
 
Tror det ligger noe i det. De to siste gangene jeg har vært gravid har jeg egentlig skjønt at noe var på gang fra 2/3 dpo (rare drømmer, forsterket luktesans, o.l.).
Kjenner på noen av de samme symptomene nå og det startet også 2/3 dpo så er utrolig spent på testene mine når jeg starter med det.
Er redd jeg bare innbiller meg ting… fallhøyden blir liksom enda større.
Ja, her har jeg også "kjent det" alle gangene jeg har vert gravid! Og det begynner å bli noen! Haha.. de andre gangene har jeg ikke følt det, og da har det ikke vert noe heller. Sååå selv om ikke testen er noe sterk enda, tror jeg det må vøre noe altså. Ellers hadde jeg aldri testa så tidlig. Aldri gjort det før heller, men nå var jeg så sykt nysgjerrig på om feelingen min stemte igjen, at jeg ikke har klart å la være.
Men ja, fallhøyden blir stor om det plutselig ikke skulle stemme likevel! Håper følelsen din stemmer for deg:)
 
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777Vis vedlegget 440778
Den ser til og med rosa ut:woot:
 
9/10 DPO
Ikke mye nytt å meddele her altså:confused:
1722589169745.jpeg
 
Er det flere som har sykt ømme pupper i DPO land? Tør liksom ikke tenke det er symptom, da det er så tidlig ennå. Men gubben kan jo nesten ikke ta på de :laughing002 stakkar :laughing002:laughing002:laughing002

Ja, jeg har også hatt det. Pleier ikke ha det til vanlig, så håper det er et symptom.
 
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777Vis vedlegget 440778

Jeg ser definitivt.
Den ser akkurat ut som de første jeg har hatt i tidligere graviditeter.
Føler den er for markant til å være skygge.
Tipper det er babystrek! :)
 
Så kjekt og utrolig spennende at folk allerede er i gang med testing, og til og med positive tester - gratulerer så masse :Heartpink Håper spirene sitter!

Jeg datt litt av lasset med EL-testinga forrige uke, så vet ikke nøyaktig når den var, men har regna meg fram til 26/27 juli i utgangspunktet. Vi fikk huset fullt av besøk i flere dager, og da ble prøvinga naturligvis litt begrensa pga folk overalt hele tida:smiley-ashamed004 Men fikk lagt aksjer 25 og 28 juli, så kan være vi har flaks:)

Uansett dårlige odds tar jeg meg selv i å lete etter symptomer likevel. Sov dårlig i natt og ble liggende å tenke. Siste dagene opplevd vondt og ømt i magen, utrolig trøtt, moody, irritabel, emosjonell, mer sulten enn vanlig.... Men igjen, kan være hva som helst. Får bare vente og se.
 
Sitter på jobb og blir glad for at det stikker litt i magen og kunne ønske det gjorde mer vondt.. :p
klarte ikke la være å ta en test til, men det var ingenting, enda så mye jeg vridde og vente på den... blæ!
Blir sikkert å ta i kveld også, men kjenner jeg gruer meg til i morgen tidlig... sukk... Får prøve å tenke at Mai og er en fin mnd med termin... Da ser det hvertfall ut til at mannen er hjemme så vi får lagt skikkelig med aksjer... *krysse fingrene*
 
Fått helt dilla på denne og en annen tilsvarende type med jordbær.
image.jpg



Er det forresten flere med (antydning til) to streker som vil føres opp på lista for «gravid»?
Er så artig at vi har en del positive tester her :dance011
Håper det blir maaaaange flere… nå er det jo snart «vår uke» :D
 
Fått helt dilla på denne og en annen tilsvarende type med jordbær.
Vis vedlegget 440800


Er det forresten flere med (antydning til) to streker som vil føres opp på lista for «gravid»?
Er så artig at vi har en del positive tester her :dance011
Håper det blir maaaaange flere… nå er det jo snart «vår uke» :D
Sniker fra en annen uke.
Elsker denne! Har spist den i flere år, og den er sååå god altså:D
 
Sniker fra en annen uke.
Elsker denne! Har spist den i flere år, og den er sååå god altså:D
Ja! Litt uvant med en sånn helomvending i preferanse (går vanligvis for sjokolade, is, bakeverk, e.l.) … krysser fingrene for at det er en liten spire som driver og tukler med mine vante preferanser :binkybaby
 
Tar meg en liten pause på kontoret og bestemte meg for å lese dagsrapporten fra barnehagen hvor de forteller litt om hva de har gjort og poster litt bilder fra dagen… og så begynner jeg å gråte når jeg ser bilder av gutten vår på 3,5 år som storkoser seg på tur. Har også ved to anledninger begynt å gråte av å lese artikler inne på VG. Greit at jeg kan gråte hvis jeg leser noe som er veldig trist, men det jeg leste i dag var jo glad nyheter…
Kan ikke vi bare spole frem til søndags ettermiddag/kveld så jeg kan ta en test??? Har ikke sjangs til å klare å vente helt til tirsdag (10 dpo) som var min opprinnelige plan.
 
Back
Topp