Jeg ser!Dere... Det her nå da være en liten strek???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Dere... Det her nå da være en liten strek???
Nydelig økning bare i dag jo gratulerer så myeDrøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..
Vet ikke om jeg tør å settes på gravid enda, hva tenker dere? I tilfelle bare 3+2 ifølge el, eller 3+3 om jeg går etter første dag i siste mens.Vis vedlegget 440816
Den ser jo veldig bra ut!Drøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..
Vet ikke om jeg tør å settes på gravid enda, hva tenker dere? I tilfelle bare 3+2 ifølge el, eller 3+3 om jeg går etter første dag i siste mens.Vis vedlegget 440816
Som oftest negativ på 8 dpo da!8dpo, mye murringer og har vært litt kvalm i dag. Klarte ikke la være å ta en test, men den var veldig negativ
Sjekk igjen i morgen!Dagens test. Jeg føler jeg kan se noe svakt, men en strek burde nok vært sterkere nå 12 dpo
Vis vedlegget 440808
Nesten dobling synes jegDrøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..
Kjempe fin stigningDrøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..
Jeg tok jo i går også (8 dpo) med tidligtest, og INGEN antydning til strek. Men i dag derimot! Ikke mist håpet! Stol heller på hva kroppen forteller deg!8dpo, mye murringer og har vært litt kvalm i dag. Klarte ikke la være å ta en test, men den var veldig negativ
Ser positive ut for megJeg har lite erfaring med (positive) tester, hva tenker dere om disse? For meg er det tydelig to streker på tidligtesten (nederst), og en svak svak linje på vanlig test.
Begge er positive Og du kan se det med det blotte øyetJeg har lite erfaring med (positive) tester, hva tenker dere om disse? For meg er det tydelig to streker på tidligtesten (nederst), og en svak svak linje på vanlig test.
Takk!! Jeg tør nesten ikke å tro det tenker å vente til IKM med å ta en CB-test, bare for å være heeelt sikkerBegge er positive Og du kan se det med det blotte øyet
Jeg sier bare: Grattis
Kjempefin stigning.Drøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..
Jeg har lite erfaring med (positive) tester, hva tenker dere om disse? For meg er det tydelig to streker på tidligtesten (nederst), og en svak svak linje på vanlig test.
Dere... Det her nå da være en liten strek???
Nei, jeg er på teltturTestet mer i dag?
Nei, jeg er på telttur