Hørtes veldig sarkastisk ut og streng jaJa du hørtes litt streng ut, hihihihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes veldig sarkastisk ut og streng jaJa du hørtes litt streng ut, hihihihi
Yeah!!Det har jeg! De to nederste tok jeg med morgenurin i dag tidlig. De tre øverste er fra igår.
Gratulerer så myeTror jeg kan settes som gravid med denne make sure testen tatt ca 3 timer etter forrige dotur, på 10 dpo
Shit altså!!Vis vedlegget 440850
Så fin stigning, gratulererDet har jeg! De to nederste tok jeg med morgenurin i dag tidlig. De tre øverste er fra igår.
Kan tisse i kopp så mye jeg vil, hjelper ikke noe jeg ikke har med testerDet går fint an å tisse i en kopp selv om man er på telttur
Gratulerer!Tror jeg kan settes som gravid med denne make sure testen tatt ca 3 timer etter forrige dotur, på 10 dpo
Shit altså!!Vis vedlegget 440850
Tusen takk! <3Gratulerer så mye
Tusen takk!<3Gratulerer!
Gratulerer!! <3Det har jeg! De to nederste tok jeg med morgenurin i dag tidlig. De tre øverste er fra igår.
Det har jeg! De to nederste tok jeg med morgenurin i dag tidlig. De tre øverste er fra igår.
Skygge? Det er jo strek ved første øyekast!!13 DPO og tok den testen som planlagt nå. Bare fordi jeg har sagt jeg skal ta den. Negativ ved første øyekast og så kom den berømte skyggestreken min. Så da må jeg jo fortsette testkjøret...
Vis vedlegget 440887
Dett kan da vel ikke være skyggestrek? Og på vanlig test?13 DPO og tok den testen som planlagt nå. Bare fordi jeg har sagt jeg skal ta den. Negativ ved første øyekast og så kom den berømte skyggestreken min. Så da må jeg jo fortsette testkjøret...
Vis vedlegget 440887
Hæ, det der er vel ikke skygge?? Det er strek!??13 DPO og tok den testen som planlagt nå. Bare fordi jeg har sagt jeg skal ta den. Negativ ved første øyekast og så kom den berømte skyggestreken min. Så da må jeg jo fortsette testkjøret...
Vis vedlegget 440887
Det der kan da vel ikke være skygge??13 DPO og tok den testen som planlagt nå. Bare fordi jeg har sagt jeg skal ta den. Negativ ved første øyekast og så kom den berømte skyggestreken min. Så da må jeg jo fortsette testkjøret...
Vis vedlegget 440887
Føler veldig med deg! Jeg krysser alt for en liten tempdump og at du bare slår "sent" ut på hcg! <3 og hvis ikke, sender jeg deg all verdens med babystøv til neste mnd! Leste et sted at å spise fersk annanas hver dag etter el skal gjøre forholdene i livmora bedre for et egg til å feste seg (om du ikke allerede gjør det)Det var egentlig ikke noe poeng å ta test i dag. 10 dpo og tempen er på vei ned, så skjønte håpet var ute før testen. Men nå er det nå gjort og jeg bare venter på TR om 2 maks 3 dager. Slitsomt å få sånne forhåpninger med så mye murringer nå er det bare to uker til det har gått ett år siden jeg sluttet på prevensjon
Vis vedlegget 440890
Takk jeg har begynt å kjenne kroppen min så pass nå at det ikke er noe poeng å håpe, men takk uansett.Føler veldig med deg! Jeg krysser alt for en liten tempdump og at du bare slår "sent" ut på hcg! <3 og hvis ikke, sender jeg deg all verdens med babystøv til neste mnd! Leste et sted at å spise fersk annanas hver dag etter el skal gjøre forholdene i livmora bedre for et egg til å feste seg (om du ikke allerede gjør det)
Synes det er så urettferdig at noen av oss blir gravide bare av tanken på sex, mens andre igjen må slite i mange år eller ikke få det til selv!
Skygge? Det er jo strek ved første øyekast!!
Dett kan da vel ikke være skyggestrek? Og på vanlig test?
Hæ, det der er vel ikke skygge?? Det er strek!??
Jeg har ikke helt troen. Mulig magefølelsen tuller med meg siden jeg er nervøs for å bli gravid igjen. Men har fått så sterke skyggestreker før. Men nå har jeg holdt meg i noen timer. Kanskje bare svi av en digital oppdaterer om en stundDet der kan da vel ikke være skygge??