❤️ IKM uke 32 ❤️

13 DPO og tok den testen som planlagt nå. Bare fordi jeg har sagt jeg skal ta den. Negativ ved første øyekast og så kom den berømte skyggestreken min. Så da må jeg jo fortsette testkjøret...
20240804_061036.jpg

Det var egentlig ikke noe poeng å ta test i dag. 10 dpo og tempen er på vei ned, så skjønte håpet var ute før testen. Men nå er det nå gjort og jeg bare venter på TR om 2 maks 3 dager. Slitsomt å få sånne forhåpninger med så mye murringer :( nå er det bare to uker til det har gått ett år siden jeg sluttet på prevensjon :(
IMG_3264.jpeg

Det var egentlig ikke noe poeng å ta test i dag. 10 dpo og tempen er på vei ned, så skjønte håpet var ute før testen. Men nå er det nå gjort og jeg bare venter på TR om 2 maks 3 dager. Slitsomt å få sånne forhåpninger med så mye murringer :( nå er det bare to uker til det har gått ett år siden jeg sluttet på prevensjon :(
Vis vedlegget 440890
Føler veldig med deg! Jeg krysser alt for en liten tempdump og at du bare slår "sent" ut på hcg! <3 og hvis ikke, sender jeg deg all verdens med babystøv til neste mnd! Leste et sted at å spise fersk annanas hver dag etter el skal gjøre forholdene i livmora bedre for et egg til å feste seg (om du ikke allerede gjør det) :)

Synes det er så urettferdig at noen av oss blir gravide bare av tanken på sex, mens andre igjen må slite i mange år eller ikke få det til selv!

Føler veldig med deg! Jeg krysser alt for en liten tempdump og at du bare slår "sent" ut på hcg! <3 og hvis ikke, sender jeg deg all verdens med babystøv til neste mnd! Leste et sted at å spise fersk annanas hver dag etter el skal gjøre forholdene i livmora bedre for et egg til å feste seg (om du ikke allerede gjør det) :)

Synes det er så urettferdig at noen av oss blir gravide bare av tanken på sex, mens andre igjen må slite i mange år eller ikke få det til selv!
Takk ❤️ jeg har begynt å kjenne kroppen min så pass nå at det ikke er noe poeng å håpe, men takk uansett.
Ja jeg spiste hvertfall en ananas så får spise enda flere neste mnd :p
Ja det er veldig kjipt det skal være så himla ulikt.. nå må jeg regne med det er vanskelig mtp jeg er passert 40, men var ikke forberedt på at det skulle bli så mange skjær i sjøen likevel.. med SA og MA (som tok 5 nesten 6 mnd å bli ferdig med) så har det blitt så få forsøk og… og den tiden har jeg ikke :( så frem til jul nå, så må vi slutte prøve. Blir så sliten og klarer ikke fungere skikkelig mentalt i resten av livet :(

Skygge? Det er jo strek ved første øyekast!! :woot:
Dett kan da vel ikke være skyggestrek? Og på vanlig test? ❤️❤️
Hæ, det der er vel ikke skygge?? Det er strek!??
Det der kan da vel ikke være skygge??
Jeg har ikke helt troen. Mulig magefølelsen tuller med meg siden jeg er nervøs for å bli gravid igjen. Men har fått så sterke skyggestreker før. Men nå har jeg holdt meg i noen timer. Kanskje bare svi av en digital :hilarious: oppdaterer om en stund:bag:

Greit... jeg gir meg... var ikke en skygge :hilarious:
Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
20240804_092336.jpg

Back
Topp