❤️ IKM uke 32 ❤️

Tror jeg kan settes som gravid med denne make sure testen tatt ca 3 timer etter forrige dotur, på 10 dpo:dance018
Shit altså!!
IMG_4061.jpeg

9dpo i dag, negativ test. Temperaturen går riktig vei heldigvis, så har fortsatt håp :happy: Tempegrafen ble litt rar av at jeg var syk rundt 21 juli, og FF satt egentlig kryss på cd9. Måtte jukse det til med å legge inn positiv LH-test cd14 (jeg fikk aldri positiv test, men den morgenen var den høyeste målingen jeg registrerte), da ble iallefall et tentativt kryss satt ca der jeg vil ha det. Tror riktignok det var cd15 og ikke cd16 slik FF påstår.

Vedlegg

• IMG_4105.jpeg
    IMG_4105.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
  • IMG_4114.jpeg
    IMG_4114.jpeg
    348,7 KB · Visninger: 58
Kom forresten over denne på instagram:

Rørende, ærlig og morsom på samme tid:Heartred

9dpo i dag, negativ test. Temperaturen går riktig vei heldigvis, så har fortsatt håp :happy: Tempegrafen ble litt rar av at jeg var syk rundt 21 juli, og FF satt egentlig kryss på cd9. Måtte jukse det til med å legge inn positiv LH-test cd14 (jeg fikk aldri positiv test, men den morgenen var den høyeste målingen jeg registrerte), da ble iallefall et tentativt kryss satt ca der jeg vil ha det. Tror riktignok det var cd15 og ikke cd16 slik FF påstår.
Er det vanlig test? Hadde ikke forventet positiv på vanlig på dag 9 <3 og tempen ser jo lovende ut!! Noen symptomer?

Synes nesten jeg ser noe. Men kan være streksynet mitt som er ute av kurs.

Ja, den var så! Til tross for at denne er vanlig og den i går kveld var tidlig :p

Tusen takk <3

Tenker du ta digital også? Tipper den vil slå ut!
Jeg har alltid synes det har vært litt ekstra «svart på hvitt» med digital liksom.

Tenker du ta digital også? Tipper den vil slå ut!
Jeg har alltid synes det har vært litt ekstra «svart på hvitt» med digital liksom.
Neei, jeg tenker egentlig ikke det. Har enda 9 strimler og 5 vanlige fra babyplan igjen. Tester sikkert opp dem for å se etter økning, og holder meg til det med mindre jeg føler det blir dårlig/mangelfull stigning :)

I dag (sorry TMI) fikk jeg uforklarlig litt løs mage og ble skikkelig kvalm. Satt på do med spybøtte forran meg. Det samme skjedde forrige graviditet. Vurderer sterkt å prøve meg på en test neste gang jeg må tisse, men blir nok negativ ettersom jeg kun er 7 dpo :shy:

Neei, jeg tenker egentlig ikke det. Har enda 9 strimler og 5 vanlige fra babyplan igjen. Tester sikkert opp dem for å se etter økning, og holder meg til det med mindre jeg føler det blir dårlig/mangelfull stigning :)

Skjønner det. Er jo greit å bruke opp det man har. Og digitale er jo knalldyre!

Håper å komme etter i April gruppa. 5 DPO i dag og klør i fingrene etter å teste.

Back
Topp