❤️ IKM uke 32 ❤️

Greit... jeg gir meg... var ikke en skygge :hilarious:
Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
Vis vedlegget 440893
Gratulerer med positiv test! :woot:Skjønner hva du mener med styrken, men håper for deg at det øker fint de neste dagene :love7

...og testinga fortsetter! Klarer ikke helt å tro på det! :p
IMG_4069.jpeg
Tok to nye i går kveld og enda en i dag mårres på "morgenurin" (om man ser bort fra at jeg er oppe og tisser i 4tiden og tok testen på neste tisserunde) :)
IMG_4074.jpeg

Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
Vis vedlegget 440893
Åh, skjønner deg så godt! Denne prosessen er veldig tøff ❤️. Er det naturlig graviditet eller IVF?

Flere som har null utflod i dpo-land eller tidligere erfaringer med det ift. graviditet? Føler jeg må på leiting oppi der :hilarious: 6dpo i dag

Takk ❤️ jeg har begynt å kjenne kroppen min så pass nå at det ikke er noe poeng å håpe, men takk uansett.
Ja jeg spiste hvertfall en ananas så får spise enda flere neste mnd :p
Ja det er veldig kjipt det skal være så himla ulikt.. nå må jeg regne med det er vanskelig mtp jeg er passert 40, men var ikke forberedt på at det skulle bli så mange skjær i sjøen likevel.. med SA og MA (som tok 5 nesten 6 mnd å bli ferdig med) så har det blitt så få forsøk og… og den tiden har jeg ikke :( så frem til jul nå, så må vi slutte prøve. Blir så sliten og klarer ikke fungere skikkelig mentalt i resten av livet :(

Sender deg en stor klem! :Heartred

Vis vedlegget 440893

Gratuketer så mye! :love7

da kan du jo kanskje vært litt kortere? Implantasjonsvindu er jo også noen dager.
Ja, er mange muligheter. Både temper og tester etter eggløsning. Så vet når eggløsning var. Men egget kan bruke tid på å feste seg. Fikk like svak strek de andre gangene jeg var gravid det siste året. Men da mistet jeg jo. Men har sett litt på gamle bilder fra de tre barna mine var i magen, og da testet jeg senere.. og strekene var ikke spesielt sterke da heller. Jeg skal få målt HCG om en ukes tid når ferien er over. Og så skal jeg betale for en ultralyd garantert

Ja, er mange muligheter. Både temper og tester etter eggløsning. Så vet når eggløsning var. Men egget kan bruke tid på å feste seg. Fikk like svak strek de andre gangene jeg var gravid det siste året. Men da mistet jeg jo. Men har sett litt på gamle bilder fra de tre barna mine var i magen, og da testet jeg senere.. og strekene var ikke spesielt sterke da heller. Jeg skal få målt HCG om en ukes tid når ferien er over. Og så skal jeg betale for en ultralyd garantert
Høres ut som en god plan!!

Vis vedlegget 440893
Gratulerer så mye!
Skjønner veldig godt hva du mener med å bekymre seg for graviditet og alder :Heartred
Er selv 39 år og redd for om det tilsier at et eventuelt svangerskap ikke blir vellykket. Er heldig som har to fullgåtte svangerskap bak meg da jeg var 35 og 37 år. Var aldri problemer med blødning e.l. Virker som jeg også blir raskt gravid, men nå er det litt utfordrende å komme seg over de kritiske fasene i utviklingen i svangerskapet.

Krysser fingrene for at du har en liten terminspire ombord :smiley-angelic001

Er det vanlig test? Hadde ikke forventet positiv på vanlig på dag 9 <3 og tempen ser jo lovende ut!! Noen symptomer?
Ja, har bare vanlige tester. Symptom: Har hatt en del murringer, og vært litt uggen av og til. Og mye hvit utflod. Men alt dette kjente jeg også på forrige syklus, og da var jeg ikke gravid :hilarious: I dag fikk jeg også en kvise, det er typisk «nå-kommer-mensen»- symptom for meg :dead:

Men testa på nytt i dag tidlig (10dpo) og nå syns jeg nesten at jeg ser en antydning til strek :nailbiting: Tok både make sure og babyplan på samme urin, men ser bare noe på make sure. Blir spennende med ny test i kveld!

Vedlegg

• IMG_4118.jpeg
    IMG_4118.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 84
  • IMG_4119.jpeg
    IMG_4119.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 87
Ja, har bare vanlige tester. Symptom: Har hatt en del murringer, og vært litt uggen av og til. Og mye hvit utflod. Men alt dette kjente jeg også på forrige syklus, og da var jeg ikke gravid :hilarious: I dag fikk jeg også en kvise, det er typisk «nå-kommer-mensen»- symptom for meg :dead:

Men testa på nytt i dag tidlig (10dpo) og nå syns jeg nesten at jeg ser en antydning til strek :nailbiting: Tok både make sure og babyplan på samme urin, men ser bare noe på make sure. Blir spennende med ny test i kveld!
Jaaa!! Er det ikke antydning til en strek på den ene der? :D

Gratulerer så mye!
Skjønner veldig godt hva du mener med å bekymre seg for graviditet og alder :Heartred
Er selv 39 år og redd for om det tilsier at et eventuelt svangerskap ikke blir vellykket. Er heldig som har to fullgåtte svangerskap bak meg da jeg var 35 og 37 år. Var aldri problemer med blødning e.l. Virker som jeg også blir raskt gravid, men nå er det litt utfordrende å komme seg over de kritiske fasene i utviklingen i svangerskapet.

Krysser fingrene for at du har en liten terminspire ombord :smiley-angelic001
Takk❤️ De første tre barna fikk jeg uten problemer. Så dette har vært en ny opplevelse. Var så enkelt den gangen. Bekymret meg ikke, hadde ingen testetrang. Alt var bare mye lettere. Da var jeg 21 til 26 år. Men er jo ny mann og. Og han et redd det er noe galt med han siden dette skjer hver gang. Han skal få tatt prøvene sine når ferien er over.

Har pratet med både mamma og søstra mi på telefon i dag og begge har i det siste spurt om vi fortsatt vurderer en nr. 3. Sier til alle som spør at vi er ikke sikker fordi flere gir utrykk for at det ikke er så lurt med tanke på plass og økonomisk. Årker liksom ikke å måtte forsvare vårt ønske om en nr. 3.
Vi er i ferd med å få kjøpt oss noe større, men vil trolig ikke få råd til noe hvor vi får nok soverom så alle ungene får hvert sitt. På en måte føles det så egoistisk å «bare kjøre på» når vi vet at vi ikke har råd til 4 soverom, men vet vi begge ville angret om vi hvertfall ikke prøvde.

Andre som befinner seg i samme eller lignende situasjon? At nære familiemedlemmer uttrykker belymring for et barn til i familien eller dette med plass/økonomi?

Ok, mulig jeg ser ting jeg ønsker å se, men i virkeligheten syns jeg at jeg ser en ultrasvak antydning til strek i dag :excited001
Hadde det ikke vært for alle symptomene hadde jeg nok ikke studert denne så nøye som jeg gjorde og bare slått meg til ro med at testen er negativ, men …
Andre som ser?

Er jo bare 8 dpo så fortsatt tidlig.
IMG_1382.jpeg

IMG_1383.jpeg

Takk❤️ De første tre barna fikk jeg uten problemer. Så dette har vært en ny opplevelse. Var så enkelt den gangen. Bekymret meg ikke, hadde ingen testetrang. Alt var bare mye lettere. Da var jeg 21 til 26 år. Men er jo ny mann og. Og han et redd det er noe galt med han siden dette skjer hver gang. Han skal få tatt prøvene sine når ferien er over.
Føler så med deg! ❤️ krysser alle fingrene for at det klarer seg helt frem!!

Ja guriland jeg savner den følelsen det var å prøve bli gravid når man var ung ❤️
Min mann testet seg forresten og alt sto bra til der, så trenger ikke bety det er han, det skjer bare likevel ❤️

Flere som har null utflod i dpo-land eller tidligere erfaringer med det ift. graviditet? Føler jeg må på leiting oppi der :hilarious: 6dpo i dag
Muligens litt tmi, men jeg føler ikke jeg har hatt særlig mye mer utflod nå enn ellers (tross positiv test). Skal sies at jeg bruker ikke å være "tørr" ellers heller da :p

Back
Topp