❤️ IKM uke 32 ❤️

Greit... jeg gir meg... var ikke en skygge :hilarious:
Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
Vis vedlegget 440893
Gratulerer med positiv test! :woot:Skjønner hva du mener med styrken, men håper for deg at det øker fint de neste dagene :love7
 
...og testinga fortsetter! Klarer ikke helt å tro på det! :p
IMG_4069.jpeg
Tok to nye i går kveld og enda en i dag mårres på "morgenurin" (om man ser bort fra at jeg er oppe og tisser i 4tiden og tok testen på neste tisserunde) :)
IMG_4074.jpeg
 
Greit... jeg gir meg... var ikke en skygge :hilarious:
Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
Vis vedlegget 440893
Åh, skjønner deg så godt! Denne prosessen er veldig tøff ❤️. Er det naturlig graviditet eller IVF?
 
Flere som har null utflod i dpo-land eller tidligere erfaringer med det ift. graviditet? Føler jeg må på leiting oppi der :hilarious: 6dpo i dag
 
Takk ❤️ jeg har begynt å kjenne kroppen min så pass nå at det ikke er noe poeng å håpe, men takk uansett.
Ja jeg spiste hvertfall en ananas så får spise enda flere neste mnd :p
Ja det er veldig kjipt det skal være så himla ulikt.. nå må jeg regne med det er vanskelig mtp jeg er passert 40, men var ikke forberedt på at det skulle bli så mange skjær i sjøen likevel.. med SA og MA (som tok 5 nesten 6 mnd å bli ferdig med) så har det blitt så få forsøk og… og den tiden har jeg ikke :( så frem til jul nå, så må vi slutte prøve. Blir så sliten og klarer ikke fungere skikkelig mentalt i resten av livet :(

Sender deg en stor klem! :Heartred
 
Greit... jeg gir meg... var ikke en skygge :hilarious:
Men har ingen god magefølelse, etter å ha mistet 4 ganger siden oktober så sitter jeg på badet å griner. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Er jo glad, men allikevel livredd. Og med tanke på at jeg er 40 år så blir jeg iallfall gravid veldig lett. Synes og at strekene er svake til 13DPO, dette er 2.urin da.
Vis vedlegget 440893

Gratuketer så mye! :love7
 
da kan du jo kanskje vært litt kortere? Implantasjonsvindu er jo også noen dager.
Ja, er mange muligheter. Både temper og tester etter eggløsning. Så vet når eggløsning var. Men egget kan bruke tid på å feste seg. Fikk like svak strek de andre gangene jeg var gravid det siste året. Men da mistet jeg jo. Men har sett litt på gamle bilder fra de tre barna mine var i magen, og da testet jeg senere.. og strekene var ikke spesielt sterke da heller. Jeg skal få målt HCG om en ukes tid når ferien er over. Og så skal jeg betale for en ultralyd garantert
 
Back
Topp