❤️ IKM uke 32 ❤️

Ok, mulig jeg ser ting jeg ønsker å se, men i virkeligheten syns jeg at jeg ser en ultrasvak antydning til strek i dag :excited001
Hadde det ikke vært for alle symptomene hadde jeg nok ikke studert denne så nøye som jeg gjorde og bare slått meg til ro med at testen er negativ, men …
Andre som ser?

Er jo bare 8 dpo så fortsatt tidlig.
Vis vedlegget 440906
Vis vedlegget 440907
Jeg ser. Minner om de jeg har hatt på 7DPO ved tidligere graviditeter.
 
Jeg slenger meg med her jeg! Det var ingen planer om det denne syklusen, men nå sto jeg her med en rar test på 8 dpo, så da er liksom testekjøret igang likevel :wacky:

Babybobla - 31 - B2 - PP7 - EL 27/7 - IKM 10/8

Jeg tok denne testen nettopp og jeg føler jeg kan se noe kjeeempesvakt der? Men også helt tynn strek? Så da er det kanskje bare feil med testen. Har andre her opplevd det?
 

Vedlegg

  • IMG_9106.jpeg
    IMG_9106.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 13
Jeg slenger meg med her jeg! Det var ingen planer om det denne syklusen, men nå sto jeg her med en rar test på 8 dpo, så da er liksom testekjøret igang likevel :wacky:

Babybobla - 31 - B2 - PP7 - EL 27/7 - IKM 10/8

Jeg tok denne testen nettopp og jeg føler jeg kan se noe kjeeempesvakt der? Men også helt tynn strek? Så da er det kanskje bare feil med testen. Har andre her opplevd det?
Ser noe, men vanskelig å si om det er skygge eller real thing. Du må ta en ny i morgen❤️
 
Hei dere! Slenger meg inn her selv om det «bare» er 6 dager igjen til IKM… Ventetiden i dpo-land føles evig lang og da er det alltid fint å snakke med andre i samme situasjon :happy:

Orkide93 - 31 - B2 - PP1 - EL 27/7 - IKM 10/8
 
*** sniker ***
Det her er jo ikke antydning til strek, den er ganske tydelig faktisk :Heartblue
Håper det sitter denne gangen:nailbiting:
Det håper virkelig vi også :smiley-angelic001
Blir tydeligvis lett gravid, men er jo nesten 40 så virker som det skjærer seg når spiren skal nå kritiske milepæler i utviklinga.
 
Kjenner på alderen selv også. Blir 38 i år.
Er liksom noe med når man har bikket 35 liksom.
Jeg hadde en MA mellom første og andre barn, og krysser fingrene for å slippe å oppleve det igjen.
Ja, er noe med det.
Var 35 da jeg fikk min første (2 mnd før jeg fylte 36). Fikk barn nr. 2 bare 25 mnd etter det i en alder av 37.
Hadde ikke opplevd MA eller kjemisk før vi nå prøvde på nr. 3. Klaffet i pp3, men endte i kjemisk, klaffet i pp4, men endte i MA. Nå ser det ut til at det igjen klaffer i pp5 og håper så inderlig at dette er en liten terminspire :binkybaby
 
Ja, er noe med det.
Var 35 da jeg fikk min første (2 mnd før jeg fylte 36). Fikk barn nr. 2 bare 25 mnd etter det i en alder av 37.
Hadde ikke opplevd MA eller kjemisk før vi nå prøvde på nr. 3. Klaffet i pp3, men endte i kjemisk, klaffet i pp4, men endte i MA. Nå ser det ut til at det igjen klaffer i pp5 og håper så inderlig at dette er en liten terminspire :binkybaby

Skal krysse alt jeg har for deg! :Heartred
 
Jeg slenger meg med her jeg! Det var ingen planer om det denne syklusen, men nå sto jeg her med en rar test på 8 dpo, så da er liksom testekjøret igang likevel :wacky:

Babybobla - 31 - B2 - PP7 - EL 27/7 - IKM 10/8

Jeg tok denne testen nettopp og jeg føler jeg kan se noe kjeeempesvakt der? Men også helt tynn strek? Så da er det kanskje bare feil med testen. Har andre her opplevd det?
Da var du også lagt til :happy: Velkommen hit :welcome
 
Back
Topp