❤️ IKM uke 32 ❤️

Ok, mulig jeg ser ting jeg ønsker å se, men i virkeligheten syns jeg at jeg ser en ultrasvak antydning til strek i dag :excited001
Hadde det ikke vært for alle symptomene hadde jeg nok ikke studert denne så nøye som jeg gjorde og bare slått meg til ro med at testen er negativ, men …
Andre som ser?

Er jo bare 8 dpo så fortsatt tidlig.
Vis vedlegget 440906
Vis vedlegget 440907
Jeg synes og jeg kan se noe
 
Har pratet med både mamma og søstra mi på telefon i dag og begge har i det siste spurt om vi fortsatt vurderer en nr. 3. Sier til alle som spør at vi er ikke sikker fordi flere gir utrykk for at det ikke er så lurt med tanke på plass og økonomisk. Årker liksom ikke å måtte forsvare vårt ønske om en nr. 3.
Vi er i ferd med å få kjøpt oss noe større, men vil trolig ikke få råd til noe hvor vi får nok soverom så alle ungene får hvert sitt. På en måte føles det så egoistisk å «bare kjøre på» når vi vet at vi ikke har råd til 4 soverom, men vet vi begge ville angret om vi hvertfall ikke prøvde.

Andre som befinner seg i samme eller lignende situasjon? At nære familiemedlemmer uttrykker belymring for et barn til i familien eller dette med plass/økonomi?
Absolutt! Har vert slik med de fleste av barna våre. Men jeg tenker nok litt annerledes, og litt mer at "alt går" :) før i tiden sov hele familyen sammen på stua, i kjøkken, på rom osv. Er bare dagens samfunn som er blitt så "eksklusivt". Nå har vi mer enn stor nok plass tenker jeg, selv om noen av barna må dele rom :) la andre feie for egen dør, og ikke vær redd for å si det til dem om de blander seg i deres valg <3 :)
 
Last edited:
Jeg har aldri mer utflod enn normalt
Det tar jeg med meg positivt :shy:
Muligens litt tmi, men jeg føler ikke jeg har hatt særlig mye mer utflod nå enn ellers (tross positiv test). Skal sies at jeg bruker ikke å være "tørr" ellers heller da :p
Godt å høre! Klarer ikke huske helt hvordan det har vært med de to andre :happy: og er jo ikke helt tørr (for må jo opp og sjekke:hilarious:), men renner ikke ut liksom (sorry tmi her også)
 
Ok, mulig jeg ser ting jeg ønsker å se, men i virkeligheten syns jeg at jeg ser en ultrasvak antydning til strek i dag :excited001
Hadde det ikke vært for alle symptomene hadde jeg nok ikke studert denne så nøye som jeg gjorde og bare slått meg til ro med at testen er negativ, men …
Andre som ser?

Er jo bare 8 dpo så fortsatt tidlig.
Vis vedlegget 440906
Vis vedlegget 440907
Ingen problem med å se noe her, særlig på den første der :woot: Spennende!
 
Jeg synes og jeg kan se noe
Ingen problem med å se noe her, særlig på den første der :woot: Spennende!
Så bra det ikke bare er meg :happy:
Ja, syns også det sees lettere på første bildet. Bildet ble tatt rett før eller like etter 5 min. Spent på om jeg klarer å vente med å teste igjen til i morgen eller om jeg svir av enda en i kveld… selv om jeg vet det ikke har noe særlig for seg å ta enda en i dag :angelic: Er bare så utrolig vanskelig å motstå å teste hvis man må teste.
 
Ok, mulig jeg ser ting jeg ønsker å se, men i virkeligheten syns jeg at jeg ser en ultrasvak antydning til strek i dag :excited001
Hadde det ikke vært for alle symptomene hadde jeg nok ikke studert denne så nøye som jeg gjorde og bare slått meg til ro med at testen er negativ, men …
Andre som ser?

Er jo bare 8 dpo så fortsatt tidlig.
Vis vedlegget 440906
Vis vedlegget 440907
Ser absolutt strek altså!!!!! :Heartred :happy:
 
Har pratet med både mamma og søstra mi på telefon i dag og begge har i det siste spurt om vi fortsatt vurderer en nr. 3. Sier til alle som spør at vi er ikke sikker fordi flere gir utrykk for at det ikke er så lurt med tanke på plass og økonomisk. Årker liksom ikke å måtte forsvare vårt ønske om en nr. 3.
Vi er i ferd med å få kjøpt oss noe større, men vil trolig ikke få råd til noe hvor vi får nok soverom så alle ungene får hvert sitt. På en måte føles det så egoistisk å «bare kjøre på» når vi vet at vi ikke har råd til 4 soverom, men vet vi begge ville angret om vi hvertfall ikke prøvde.

Andre som befinner seg i samme eller lignende situasjon? At nære familiemedlemmer uttrykker belymring for et barn til i familien eller dette med plass/økonomi?

Vet vi kommer til å få negative tilbakemeldinger .. både med tanke på økonomi, bosituasjon og alder. Vil ikke utdype så mye her i frykt for å bli kjent igjen. Men jeg har ikke tid til å vente på at alle detaljer er på plass. Livet blir til underveis og så tar vi detaljene som det kommer.
 
Føler så med deg! ❤️ krysser alle fingrene for at det klarer seg helt frem!!

Ja guriland jeg savner den følelsen det var å prøve bli gravid når man var ung ❤️
Min mann testet seg forresten og alt sto bra til der, så trenger ikke bety det er han, det skjer bare likevel ❤️
Alt var så mye enklere da❤️ Håper du følger etter snart❤️
 
Last edited:
Det tar jeg med meg positivt :shy:

Godt å høre! Klarer ikke huske helt hvordan det har vært med de to andre :happy: og er jo ikke helt tørr (for må jo opp og sjekke:hilarious:), men renner ikke ut liksom (sorry tmi her også)
Nei jeg husker ikke hvordan det har vert i de andre sv.skapene jeg heller, men jeg snakker bare utifra hva jeg har opplevd denne gang :)
Nei det er ikke så det renner i strie strømmer her heller :p men jeg er aldri helt tørr. Aldri hatt behov for glidemiddel for å si det slik :p
 
Vet vi kommer til å få negative tilbakemeldinger .. både med tanke på økonomi, bosituasjon og alder. Vil ikke utdype så mye her i frykt for å bli kjent igjen. Men jeg har ikke tid til å vente på at alle detaljer er på plass. Livet blir til underveis og så tar vi detaljene som det kommer.
Sånn er det her og. Vet folk kommer til å dømme/ stille spørsmål om vårt valg. Men jeg mener alt ordner seg, alltid. Det finnes løsninger for det meste =)
 
Back
Topp