❤️ IKM uke 32 ❤️

Ok, nå freaker jeg litt ut her. :dance018
Så på testen nå før leggetid (samme test som jeg tok tidligere i kveld), og nå er det jo definitivt strek der.
Men det er jo lenge etter tida man skal lese av.
Blir sykt spennede å teste i morgen.
Oi!! Jeg opplevde dessverre også det engang, at teststreken først kom frem etter at den var tørr. Hadde vært nesten blank ellers. Man bør ikke legge for mye i det, men uansett veldig spennende i morgen da!!
 
Tusen takk ❤️ fikk litt knekken nå i kveld… ei venninne som snakker om ulike barnevogner osv og jeg synes jo det er spennnde og liker å snakke om vogner, men slår meg så veldig det ikke er sikkert jeg får oppleve det igjen likevel… straks er første termin jeg hadde med SAen før jul.. tenker på hvor annerledes ting hadde vært i dag om det hadde gått bra :(

Skjønner deg såå godt.
Hadde en MA selv mellom de barna jeg har.
En venninne av meg hadde termin omtrent samtidig som jeg skulle ha, men mistet.
Kjente det var vanskelig å bli påminnet om alt som kunne vært. :Heartred

Det virket nesten som kroppen ikke var klar før etter svangerskapet den skulle hatt var over. Foe jeg ble gravid igjen samme måned som venninna mi fikk baby.

Ønsker deg masse lykke til i neste PP.
 
Oi!! Jeg opplevde dessverre også det engang, at teststreken først kom frem etter at den var tørr. Hadde vært nesten blank ellers. Man bør ikke legge for mye i det, men uansett veldig spennende i morgen da!!

Nei, stoler ikke helt på det enda. 6 DPO er jo uansett enormt tidlig, så får krysse fingrene for at det er starten på noe som blir mer tydelig de neste dagene!
 
Back
Topp