❤️ IKM uke 32 ❤️

Hadde ikke flere tester da, men tok denne på morgenurin i dag tidlig. Veldig svak til å være 15 dpo?
Men rfsu er vel kjent for å kunne gi svake streker?
Har ikke begynt å blø enda, men mye murringer..Vis vedlegget 441439
Enig med over, Rfsu pleier å være kjipe så jeg hadde tenkt denne var fin :) Håper at den ene testen bare var en veldig uheldig en på noe vis, og at det fortsetter å stige ❤️
 
Ja! Er et emosjonelt vrak. Derfor jeg "plager" dere her inne med dette.
Skal måle HCG i morgen og onsdag. Så får vi se.
Er ikke bekymret for EXU egentlig. For stikkingen i livmoren er på begge sider. Men har avtale med legen om tett oppfølging❤️
Ja kjære tid det skjønner jeg virkelig ! Det er jo virkelig seigpining! Nei ikke «plaging» ❤️ jeg sjekker hver dag og håper for deg ❤️
 
Er så glad jeg! Mensen kom på onsdag etter laaaaaaaang ventetid. Og allerede idag ser det ut til å være ferdig :) var så forberedt på lang blødning, da jeg blødde hele jævla juni etter abort :crybaby2så nå håper jeg bare neste eggløsning kommer som den skal.. Ble veldig kjapt gravid første gang, 3-4mnder etter p stav ble tatt ut. så krysser fingrene for at alt går rette vei snart for alle sammen. Selv om alderen for min del ikke er helt på lag. Så håper jeg veldig å slippe ivf......
Sånn var min første mens etter aborten og, veldig mye kortere enn vanlig. Håper det er sånn for deg også ❤️ Ja det er det jeg håper her og, slippe ivf.. så vi prøver naturlig denne mnd også så får vi se :/
 
Back
Topp