❤️ IKM uke 32 ❤️

Selv om det ikke lyktes for oss denne pp’en må jeg si at jeg er imponert over hvor stor prosentandel gravide vi har fått i uke 32 :love017
Akkurat nå er det 10 gravide og 11 på TR lista… ikke dårlig.
Kanskje ferie og sommer og avslapping er tingen for at det klaffer :cool05

Imponerende mange gravide❤️ Her er jeg nesten 100% sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller. Ser ut som det blir tap nummer 5. Skal måle hos legen på mandag og onsdag, og selvsagt sendes videre ved tvil. Men nå ønsker jeg bare at kroppen skal ordne opp så vi kan gå videre. 4+3 i dag, eller 19DPO.

Vedlegg

• IMG_20240810_084429.jpg
    IMG_20240810_084429.jpg
    830,9 KB · Visninger: 110
Sniker litt… Uplanlagt gravid, tok to tester på ettermiddagen 12 dpo, først rfsu som var positiv, så en digital som ble «Gravid 1-2».
Tok en ny digital i går siden jeg hadde kjøpt 2pk.. Den ble «ikke gravid». Puppene er ømme og kvalmen kommer og går.
Noen opplevd det samme?

IMG_1132.jpeg

Imponerende mange gravide❤️ Her er jeg nesten 100% sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller. Ser ut som det blir tap nummer 5. Skal måle hos legen på mandag og onsdag, og selvsagt sendes videre ved tvil. Men nå ønsker jeg bare at kroppen skal ordne opp så vi kan gå videre. 4+3 i dag, eller 19DPO.
Så utrolig urettferdig!!!

Jeg tror jeg bytter uke. Mistenker at EL var 31/7 I følge notatene mine. Gratulerer til alle gravide, stor oppslutning denne uka! Og lykke til alle, både gravide og vi som fortsatt venter på spira :Heartpink

Sniker litt… Uplanlagt gravid, tok to tester på ettermiddagen 12 dpo, først rfsu som var positiv, så en digital som ble «Gravid 1-2».
Tok en ny digital i går siden jeg hadde kjøpt 2pk.. Den ble «ikke gravid». Puppene er ømme og kvalmen kommer og går.
Noen opplevd det samme?

Vis vedlegget 441382
Hvordan så strimmel ut sammen med den digitale ikke gravid ? Og hvor mange dpo i dag? Det pleier stort sett ikke være ett bra tegn, men kan det ha vært veldig utvannet urin feks ?

Blir mye posting av tester fra meg :bag: Beklager❤️ Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette:
Vis vedlegget 441433

Uken har jo vært slik:
Vis vedlegget 441434

Dette gir kanskje grobunn for forsiktig optimisme allikevel ❤️
Oi her var det jo plutselig litt mer stigning ja! Guriland for en Berg og dalbane! Håper du snart får ett endelig svar ❤️ hadde vært raskt ute med å eventuelt få sjekka for exu også ❤️

Oi her var det jo plutselig litt mer stigning ja! Guriland for en Berg og dalbane! Håper du snart får ett endelig svar ❤️ hadde vært raskt ute med å eventuelt få sjekka for exu også ❤️
Ja! Er et emosjonelt vrak. Derfor jeg "plager" dere her inne med dette.
Skal måle HCG i morgen og onsdag. Så får vi se.
Er ikke bekymret for EXU egentlig. For stikkingen i livmoren er på begge sider. Men har avtale med legen om tett oppfølging❤️

Blir mye posting av tester fra meg :bag: Beklager❤️ Jeg har jo vært så bekymret for svake streker. Men i dag. Nøyaktig en uke etter første positive test og gravid 1-2 fikk jeg dette:
Vis vedlegget 441433

Uken har jo vært slik:
Vis vedlegget 441434

Dette gir kanskje grobunn for forsiktig optimisme allikevel ❤️
Oj se der ja , det var jo imponerende . Håper virkelig at det klaffer nå og at spira sitter :Heartred

Hvordan så strimmel ut sammen med den digitale ikke gravid ? Og hvor mange dpo i dag? Det pleier stort sett ikke være ett bra tegn, men kan det ha vært veldig utvannet urin feks ?
Hadde ikke flere tester da, men tok denne på morgenurin i dag tidlig. Veldig svak til å være 15 dpo?
Men rfsu er vel kjent for å kunne gi svake streker?
Har ikke begynt å blø enda, men mye murringer..
IMG_1136.jpeg

Hadde ikke flere tester da, men tok denne på morgenurin i dag tidlig. Veldig svak til å være 15 dpo?
Men rfsu er vel kjent for å kunne gi svake streker?
Har ikke begynt å blø enda, men mye murringer..Vis vedlegget 441439
Rfsu er kjent for å slå ut veldig sent, ja… Så syns den testen der ser veldig fin ut til å være 15 dpo :binkybaby

Her kom TR bankende på døra i mårrest.
Har vært bortreist i bryllup så har ikke fått oppdatert.
Hvis jeg har glemt deg av, bare rop ut hvis jeg skal skrive deg opp på gravid/TR lista.

Er så glad jeg! Mensen kom på onsdag etter laaaaaaaang ventetid. Og allerede idag ser det ut til å være ferdig :) var så forberedt på lang blødning, da jeg blødde hele jævla juni etter abort :crybaby2så nå håper jeg bare neste eggløsning kommer som den skal.. Ble veldig kjapt gravid første gang, 3-4mnder etter p stav ble tatt ut. så krysser fingrene for at alt går rette vei snart for alle sammen. Selv om alderen for min del ikke er helt på lag. Så håper jeg veldig å slippe ivf......

Back
Topp