Gratulerer <3 nå kan du bare ruge og (prøve) å lytte til kroppen! Enklere sagt enn gjort!Slår meg til ro med denne jeg. Wæ hva gjør jeg nå? Dette er min første graviditet.Vis vedlegget 441163
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer <3 nå kan du bare ruge og (prøve) å lytte til kroppen! Enklere sagt enn gjort!Slår meg til ro med denne jeg. Wæ hva gjør jeg nå? Dette er min første graviditet.Vis vedlegget 441163
Synes ikke det ligner skygge egentlig. Er den noe sterkere enn de andre du har tatt? Øker jo veldig sakte i starte
Mye sterkere enn di andre, her så jeg streken med en gang nestenSynes ikke det ligner skygge egentlig. Er den noe sterkere enn de andre du har tatt? Øker jo veldig sakte i starte
Blir spennende å se videre da. Jeg har hatt en hel pakke makesure nå med veldig svakt fargestoff, heldigvis sjekket jeg en annen batch også og da ble den tydelig sterkere. Så kanskje verdt å prøve en annen?Mye sterkere enn di andre, her så jeg streken med en gang nesten
Begynte på en ny pakke MS i dag faktisk, så kanskje derfor testen ble sterkere?Blir spennende å se videre da. Jeg har hatt en hel pakke makesure nå med veldig svakt fargestoff, heldigvis sjekket jeg en annen batch også og da ble den tydelig sterkere. Så kanskje verdt å prøve en annen?
Ja godt mulig. Synes den du la ut ligner veldig på mine, og mine øker også sakte men sikkert får håpe den stiger i morgenBegynte på en ny pakke MS i dag faktisk, så kanskje derfor testen ble sterkere?
ÅI dag ble det trippel-testing på morgenen på meg.
9 DPO
Synes tidligtesten hadde steget fra i går. Mer rosa (kommer ikke så godt frem på bildet). Tok derfor en vanlig test også. Litt utslag der også, men svakere.
Så prøvde meg på en digital også, som slo ut!
Vis vedlegget 441145Vis vedlegget 441146
Vis vedlegget 441147
Føler testene er svakere enn jeg har hatt på 9 DPO ved tidligere graviditeter.
Samtidig må vel HCG være på 25 for å slå ut på digital. Og det må jo være bra til å være 9 DPO?
Tror jeg slår meg til ro med dette nå, og venter med å teste igjen til fredag.
Takk, og i like måte!Gratulerer!
Takk!Takk, og i like måte!
Det var syndDa kan jeg slå meg til ro med at det ikke gikk denne gangen..
Vis vedlegget 441303
Har ikke hatt tr siden mars i fjor, så bare putt meg på «byttet uke»Det var synd
Skal jeg putte deg på TR lista eller vil du vente til TR faktisk kommer?
Du kan sette meg på TR forresten.Det var synd
Skal jeg putte deg på TR lista eller vil du vente til TR faktisk kommer?