❤️ IKM uke 32 ❤️

Åj gratulerer!
Jeg prøvde meg på digital 10 dpo i går, men den slo ikke ut (selv om jeg hadde strek på strimmel). Vurderer å teste med digital i dag (11dpo).

Noen som har erfaring med når digital slår ut?
Hos meg slår digital ut ved svak strek på strimmel. Er ofte det jeg bruker for å skille skygge fra babystrek. Dette er fra denne runden, ser knapt strekene på testene:

Vedlegg

• 20240804_092336.jpg
    20240804_092336.jpg
    966,8 KB · Visninger: 89
Fikk disse på 2. urin i dag. Jeg kan settes på gravid! :love017 Kan nesten ikke tro det!! :woot: :nailbiting: ❤️

Vis vedlegget 441153

Mannen har bursdag i dag, men vi er også på campingferie sammen med mine foreldre. Hvordan gjør jeg dette?:wacky: Hadde vært en fin bursdagsgave! ❤️ Men tok ikke med digitaltest, heller. :bag:
Så fine streker! Gratulerer!! :Heartred Kanskje dere kan få gått en tur alene, hvor du gir han de gode nyhetene? :shy: må jo være tidenes koseligste bursdagsgave, selv om du ikke har en digital test for å vise hvor langt du er på vei :love7

Vet man ikke skal kikke på testen etter den har tørket, men erfaring med denne (hvis noen klarer å se noe:hilarious:)? Kan jo såklart være skygge eller streksynet mitt.. 9 dpo i dag (kanskje 8), testet svakt positivt sist 10 dpo
879A2CB6-0C67-41B2-82B5-16D943B30FC0.jpeg

Her er den fortsatt våt og innenfor tiden
4346B734-A7E3-402C-8368-5BF40B624C6E.jpeg

Last edited:
Så fine streker! Gratulerer!! :Heartred Kanskje dere kan få gått en tur alene, hvor du gir han de gode nyhetene? :shy: må jo være tidenes koseligste bursdagsgave, selv om du ikke har en digital test for å vise hvor langt du er på vei :love7
Takk :joyful: ❤️ Det var en god idé. :love017 ja, det er jo dumt å vente også, tenker jeg - når det først skjer på bursdagen hans. :happy: Trenger ikke digital, nei. Hadde bare vært litt gøy. :happy:

Vet man ikke skal kikke på testen etter den har tørket, men erfaring med denne (hvis noen klarer å se noe:hilarious:)? Kan jo såklart være skygge eller streksynet mitt.. 9 dpo i dag (kanskje 8), testet svakt positivt sist 10 dpo
Vis vedlegget 441166

Her er den fortsatt våt og innenfor tiden
Vis vedlegget 441165
Jeg ser! Det startet slik til meg og, før jeg fikk svak positiv ettermiddag 10 dpo. Blir spennende å sjekke i dagene fremover.

Gi gjerne et lite pip om dere som har fått to streker de siste dagene ønsker å settes på «gravid» :happy:

Gratulerer til alle som er blitt gravide! :love7
Jeg tok en test i dag tidlig som var veldig negativ. Vanlig makesure. Fikk positiv eggløsningstest tre dager etter jeg trodde da, så er muligens for tidlig å teste. Har ikke troen

Her kom endelig TR idag! Rart og bli så glad, men da er endelig kroppen igang igjen etter å ventet og ventet siden mai mnd og senabort. Det tok sin tid!! Men da kanskje det skal bli lettere og prøve igjen. :Heartbigred og jeg som sendte melding mandag til legen for å spørre om å få komme til gynekolog for å sjekke om alt er som det skal. Kan hvertfall legge bort alle tester for nå. Det skal nesten bli litt godt også. Masse lykke til dere andre

Både jeg og testene tuller denne PP-en. Jeg har tenkt jeg en mer dpo enn jeg er, appen sier jeg er 10 dpo i dag, ikke 11 :playful:

Og testene fortsetter å tulle. I går kveld så jeg "noe" på testen. I dag morres var testen negativ, og i kveld ser jeg "noe" igjen.

Konkluderer med at det bare er mye tull og ikke en faktisk babystrek.

Dette er da 10 dpo kveld.

Vedlegg

• IMG_9246.jpeg
    IMG_9246.jpeg
    801,3 KB · Visninger: 74
Både jeg og testene tuller denne PP-en. Jeg har tenkt jeg en mer dpo enn jeg er, appen sier jeg er 10 dpo i dag, ikke 11 :playful:

Og testene fortsetter å tulle. I går kveld så jeg "noe" på testen. I dag morres var testen negativ, og i kveld ser jeg "noe" igjen.

Konkluderer med at det bare er mye tull og ikke en faktisk babystrek.

Dette er da 10 dpo kveld.
Jeg har hatt mye tull med makesure denne gangen! Har hatt supersvak strek på nesten alle testene, og har nå testet i 5 dager, så for min del bare skygger :bag:

Jeg har hatt mye tull med makesure denne gangen! Har hatt supersvak strek på nesten alle testene, og har nå testet i 5 dager, så for min del bare skygger :bag:
Så dårlig! Jeg har alltid vært så fornøyd med makesure tidligere. Men takk for svar, da kan jeg stå trygt i konklusjonen min om at det bare er tullestreker.

Back
Topp