Jeg ser!!!! Spesielt på nedersteTok test nå i ettermiddag, med utvannet urin da.. 10 dpo, noen som ser strekene?Vis vedlegget 441090
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!!!! Spesielt på nedersteTok test nå i ettermiddag, med utvannet urin da.. 10 dpo, noen som ser strekene?Vis vedlegget 441090
Mulig jeg er litt strek-gal, men synes jeg ser på begge jegHva tror dere: første innen 5 min, andre etter en time. Synes den ser rosa ut nå når den er tørket, veeldig tidlig da, 8 dpo i dag Vis vedlegget 441095Vis vedlegget 441096
Jeg ogMulig jeg er litt strek-gal, men synes jeg ser på begge jeg
Daaaaa, tror jeg at jeg kan settes på gravid jeg 10dpo i dag, ettermiddagsurin.
Testetøs som jeg er måtte jeg ta en test på doen på jobb før vakta startet i dag
Jeg ser på den nederste av strimmel-testene og på staven!Tok test nå i ettermiddag, med utvannet urin da.. 10 dpo, noen som ser strekene?Vis vedlegget 441090
Mulig jeg er litt strek-gal, men synes jeg ser på begge jeg
Jeg og
JaTok test nå i ettermiddag, med utvannet urin da.. 10 dpo, noen som ser strekene?Vis vedlegget 441090
Dessverre ser de svakere ut nå, bare skyggerSkjønner godt frustrasjonen.
Hatt tester med varierende styrke selv også siste dagene!
Klart jeg gjørTok test nå i ettermiddag, med utvannet urin da.. 10 dpo, noen som ser strekene?Vis vedlegget 441090
Håper alt på at det går bra hvordan er magefølelsen din nå?Har ikke testet i dag men var litt sterkere i går. Og ingen mensen i sikte. Tester sikkert i morgen. Og ny digital på søndag eller noe.
Okei :/ så trasig altså… man vil så inderlig intenst den streken bare skal dukke opp…Tok test litt tidligere, men fortsatt ingen antydning til tydeligere strek. Prøve på nytt i kveld, men regner egentlig med at jeg har hatt en ny kjemisk.
Kjipt med di skyggene altså, håper neste blir sterkere10 dpo i dag og jeg testet blenda i morges, men jeg så jo noe i går kveld. Vet bare ikke om det var skygge.
Denne fikk jeg nå. Her ser jeg noe tydeligere enn i går kveld, men jeg føler likevel ikke det kan være babystrek. Til tross for symptomene
Så stasDaaaaa, tror jeg at jeg kan settes på gravid jeg 10dpo i dag, ettermiddagsurin.
Testetøs som jeg er måtte jeg ta en test på doen på jobb før vakta startet i dag
Det er det. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke nok til å bare vente til ikm! Håper litt til likevelKjipt med di skyggene altså, håper neste blir sterkere
Blæ.. var ikke den veien det skulle gåDessverre ser de svakere ut nå, bare skygger
Nei, er så sykt skuffa nåBlæ.. var ikke den veien det skulle gå
Tja.. den er ikke god. Men om det er fordi jeg har mistet så mange ganger nå at jeg ikke forventer annet eller om det faktisk ikke går bra er vanskelig å skille. Kjenner jeg beskytter meg selv veldig så nedturen blir mindre. Har bestilt ultralyd 31.august sånn for sikkerhetsskyld da. Men føler jeg ikke kommer meg så langt.Håper alt på at det går bra hvordan er magefølelsen din nå?