❤️ IKM uke 32 ❤️

Pleier du ha så sterk på 9 dpo da?
Her ser du testene fra forrige graviditet som endte i MA:
IMG_1392.jpeg

3. test i rekka er 10 dpo og samme merke (Makesure) som jeg har brukt nå.
Hadde ultrasvak strek da også 9 dpo, men brukte da Metode tester som slår senere ut.

Fikk en veldig svak positiv i går, 8 dpo:
IMG_1383.jpeg


Grunnen til at jeg tenker det kan være kjemisk på gang er at jeg syns symptomene har begynt å avta.
Er vel noe med det at jeg også prøver å beskytte hjertet mitt med å forberede meg på at det ender med kjemisk for å liksom ikke få forhåpningene opp :shy:
 
Her ser du testene fra forrige graviditet som endte i MA:
Vis vedlegget 441015
3. test i rekka er 10 dpo og samme merke (Makesure) som jeg har brukt nå.
Hadde ultrasvak strek da også 9 dpo, men brukte da Metode tester som slår senere ut.

Fikk en veldig svak positiv i går, 8 dpo:
Vis vedlegget 441016

Grunnen til at jeg tenker det kan være kjemisk på gang er at jeg syns symptomene har begynt å avta.
Er vel noe med det at jeg også prøver å beskytte hjertet mitt med å forberede meg på at det ender med kjemisk for å liksom ikke få forhåpningene opp :shy:
Ja, jeg skjønner det godt. Skal jo iallefall ikke bryte jubelen løs med en positiv test. Mange ting som skal klaffe etter det, men en gang skjer jo det også :)
 
Ja, jeg skjønner det godt. Skal jo iallefall ikke bryte jubelen løs med en positiv test. Mange ting som skal klaffe etter det, men en gang skjer jo det også :)
Ja, og så har det nok også sammenheng med at jeg har hatt kjemisk og MA rett etter hverandre.
Var nok ganske naiv til å begynne med og tenkte at dersom jeg først fikk positiv test var jeg ganske sikker på at jeg ville ende opp med en liten hjerteknuser i armene etter ca. 8 mnd… men slik ble det jo ikke. Håper seøvfølgelig fortsatt at vi får det til før tiden renner ut, men er nok «litt» pessimist akkurat nå.
 
Ja, og så har det nok også sammenheng med at jeg har hatt kjemisk og MA rett etter hverandre.
Var nok ganske naiv til å begynne med og tenkte at dersom jeg først fikk positiv test var jeg ganske sikker på at jeg ville ende opp med en liten hjerteknuser i armene etter ca. 8 mnd… men slik ble det jo ikke. Håper seøvfølgelig fortsatt at vi får det til før tiden renner ut, men er nok «litt» pessimist akkurat nå.
Jeg skjønner deg så godt. Er særdeles pessimistisk på egne vegne, og lett og bli positiv på andres!
 
9 dpo og kveldens test. Jeg ser jo noe men det kan like godt være skygge. Får prøve igjen i morgen!
 

Vedlegg

  • IMG_9204.jpeg
    IMG_9204.jpeg
    801,7 KB · Visninger: 0
Gratulerer til dere som har blitt gravide❤️
Veldig spennende å følge med på alle nå:joyful:
Her tror jeg ikke el har vært en gang, så jeg må bare vente å se når kroppen skal prøve på nytt igjen. Ooom jeg skulle hatt el, så er jeg eventuelt 9 dpo i dag. Kjente en del symptomer på el og fikk en del el slim med blod i. Mulig det blir en test i kveld bare for å sjekke:) kjenner ikke på di samme symptomene som sist graviditet, så derfor har jeg ikke helt troa, men man vet jo aldri:confused013
 
Back
Topp