❤️ IKM uke 32 ❤️

Dere… Har jeg streksyn, eller ser dere også noe på disse testene??? :nailbiting: Det første bilde er tester tatt på 1. urin. Den øverste er rfsu tidlig test og den nederste en vanlig babyplan. Ventet 15 min og tok en ny (den øverste på bildet nr 2, måtte sammenligne med de to andre), og jeg synes jeg ser strek på den også??:smiley-angelic001
Stoler ikke helt på strek syne mitt om dagen, men den ene der ser jo kjempe positiv ut :woot:
 
Dagens test 8 DPO.

IMG_8876.jpeg

Ser fortsatt noe, men ikke steget noe fra i går føler jeg. Fortsatt usikker om det er skygge eller strek.
 
Synes du? Føler jeg har sett meg litt blind! :wideyed:
Ja, absolutt☺️ Man blir litt blind når en står oppi det ja, også når man en dag synes å se strek så «forventer» man så mye tydeligere strek på neste test at hvis en ikke ser det da med første øyekast så tenker man gjerne at det ikke er noe.
 
Ja, absolutt☺️ Man blir litt blind når en står oppi det ja, også når man en dag synes å se strek så «forventer» man så mye tydeligere strek på neste test at hvis en ikke ser det da med første øyekast så tenker man gjerne at det ikke er noe.

Nå satte du ord på akkurat slik det er. :Heartred

Man tenker liksom at den skal bli så mye sterkere til neste dag, at man blir litt blind på at det faktisk er noe stigning. 8 DPO er jo fortsatt tidlig, og hcg-en stiger jo sent i begynnelsen. Så håpet er definitivt fortsatt tilstede.

Tror ikke jeg tester noe i kveld, men venter til i morgen nå.
 
10 dpo og det "noe" jeg så i går kveld var kanskje bare en skygge.
Dagens test er blenda
 

Vedlegg

  • IMG_9214.jpeg
    IMG_9214.jpeg
    1 MB · Visninger: 0
Back
Topp